Gå tilbake   Hyperions webforum > Blogger

Gammel

Soli Deo Gloria

Skrevet 27/09-2007 kl 22:47 av HOT
For foerste gang siden jeg kom til Roma har jeg endelig faatt tid til aa leie internett paa hotellet. Jeg har faatt sett veldig mye av det Roma har aa by paa av turistattraksjoner de siste dagene og i dag saa var det Peterskirken og Vatikanet med det Sixtinske kapell som sto paa programmet. Foerste dagen saa var vi saavidt paa Colosseum og saa bort paa Forum Romanum og en kort tur til Palatinerhoeyden. Andre dagen var den store rundturen til de fleste av severdighetene som Pantheon, Kapitol, Trevifontenen,...
HOT sin avatar
HOT
Eksplosiv
Skrevet i Kategoriløs
Kommentarer 0 HOT er offline
Gammel

S. P. Q. R.

Skrevet 23/09-2007 kl 17:06 av HOT
Oppdatert 23/09-2007 kl 17:08 av HOT
23.september
Det er under et døgn til jeg lander på Leonardo Da Vinci Fiumicino flyplassen i Roma hvor jeg skal være til fredag. Moder'n fylte seksti og tar med seg familien på en liten tur til den evige stad. Det blir min første gang i byen og jeg gleder meg til å se 2500 år med kulturhistorie.

Brukte gårsdagen forøvrig til å spille og planlegge rollespill. Først seks timer med D&D: The Age of Worms, en kampanje som sto i Dungeon og er veldig bra. Vi har holdt på i over...
HOT sin avatar
HOT
Eksplosiv
Skrevet i Kategoriløs
Gammel

20.september 2007

Skrevet 20/09-2007 kl 12:20 av HOT
Gårsdagen var en slitsom affære men samtidig interessant. Hadde vært på metallkaraoke (med liveband) dagen før og fikk en sofagjest som snorka, så det ble lite søvn. Å komme seg på forelesning kl 815 var noe herk, men rikelige mengder kaffe hjelper jo. En overraskelse var det at foreleseren i arkivdeponi var en gammal Magic-spiller.
Etter en kort lunsj på Majorstuen så var det opp på en rundtur på riksarkivet med forelesninger fra 12 til 15. På rundturen møtte jeg en gammel rollespillvenninne...
HOT sin avatar
HOT
Eksplosiv
Skrevet i Kategoriløs
Kommentarer 1 HOT er offline
Gammel

And so it Begins....

Skrevet 16/09-2007 kl 18:25 av HOT
Oppdatert 16/09-2007 kl 18:26 av HOT
Vel nå som Espen har fått opp bloggfunksjonaliteten på forumet så må man jo delta! Jeg skulle egentlig ha lest litt til min bachelor i arkivvitenskap, men har kasta bort dagen med å lese forum og gjenoppta WoW for n'te gang.
Venter på AoC eller WAR men de lar vente på seg. Tenkte jeg skulle prøve LOTRO, men nedlastinga av EU-klienten var så uprofft lagt opp at jeg gadd ikke.

Er egentlig mere spent på å gå opp i levels i D&D i bordkampanjen enn i WOW for å si det slik......
HOT sin avatar
HOT
Eksplosiv
Skrevet i Kategoriløs

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:12.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia