Gå tilbake   Hyperions webforum > Blogger

Gammel

Bang, bang, bang!

Skrevet 5/08-2009 kl 19:12 av Martichoras
Fleirtalet av sogekonsepta som dukkar opp i hovudet mitt for tida, involverer abnormt mange og store skytevåpen. "Semiotikk og semtex" og "Valdeleg dystopi" deler plass i hjernelappane mine med (førebels utan noko betre namn) "G-Men", ei soge om det gryande FBI, sterkt inspirert av "Public Enemies", og dei røynlege stjernene i filmen: tommyguns, Browning Automatic Rifles, etc. Eg tykkjer dei mildt sagt improviserte og hardhendte metodane til FBI på 30-talet...
Martichoras sin avatar
Medlem
Skrevet i Kategoriløs
Kommentarer 2 Martichoras er offline
Gammel

Kampen mot skrivebordstillegget

Skrevet 23/05-2009 kl 12:16 av Martichoras
Sidan februar har eg greidd å trena mellom to og fire gonger i veka på treningsenter, eg siktar mot tre, men er nøgd med to. Eg trener på apparat, uthald og styrke.

I tillegg syklar eg til og frå jobben så langt det let seg gjera, i år vil dette seia i tida etter påske, og når eg får det til å fungera i forhold til møte og avtalar. Dei siste vekene har det vore omtrent 4 dagar i veka. Det er 7-8 kilometer til jobben, og mykje oppoverbakke, så det er hjelper absolutt. Det er veldig...
Martichoras sin avatar
Medlem
Skrevet i Kategoriløs
Kommentarer 1 Martichoras er offline
Gammel

The Madness Dossier (Semiotikk og semtex) (sogekatalog)

Skrevet 23/05-2009 kl 11:41 av Martichoras
Over sumaren har eg tenkt å starta opp ei ny soge, og nett no kjennest det ikkje som det vert ein tredje sesong Tvitind.

Eit av alternativa eg kan tenkja meg å prøva, er "The Madness Dossier", av Kenneth Hite

Sitat:
Opprinnelig postet av Alice in Wonderland
"If that there King was to wake" added Tweedledum, "you'd go out-bang!-just like a candle!"
Sitat:
Opprinnelig postet av GURPS Horror p. 117
For 15 centuries the Red King has been asleep, knocked out by a cataclysm so massive that it threw all of history - past and
...
Martichoras sin avatar
Medlem
Skrevet i Kategoriløs
Kommentarer 0 Martichoras er offline
Gammel

À la recherche du temps perdu

Skrevet 1/03-2009 kl 21:34 av Martichoras
Ganske ofte spekulerer eg på om eg ikkje eigentleg er nokon rollespelnerd, berre ein person som har vore ein rollespelnerd, og trur han er det framleis. Ein slags baklengs gamer-in-denial. Eller som Herr Lid kan henda ville sagt det "du spyr så sakte at du trur du eter".

No kan det førast i felten fleire gode argument for at eg framleis er ein rollespelnerd. Det beste er at eg leier rollespel innimellom. I det siste har eg til og med gjort det ganske ofte. I tillegg har...
Martichoras sin avatar
Medlem
Skrevet i Kategoriløs
Kommentarer 4 Martichoras er offline

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:42.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia