Gå tilbake   Hyperions webforum > Blogger

Gammel

Herr Katt trenger et nytt hjem

Skrevet 25/07-2008 kl 12:41 av Hagazussa
Jeg tenkte jeg skulle prøve å skrive dette her. Jeg og min forlovede har tatt til oss en villkatt. Men han går ikke bra sammen med den andre katta vår Maude, så vi må forsøke å finne et annet hjem til ham. Så er det noen her som vil ha katt?

Herr Katt er en svart og hvit hannkatt. Han er mellomstor. Han har noen arr i ansiktet fra å ha sloss, men de er mye mindere nå enn da disse bildene ble tatt. Herr Katt er en liten sloss kjempe og trenger å kastreres, vi har ikke fått gjort det...
Hagazussa sin avatar
Medlem
Skrevet i Kategoriløs
Kommentarer 0 Hagazussa er offline
Gammel

Briller

Skrevet 25/07-2008 kl 12:24 av Hagazussa
Etter å ha lett en stund så har jeg endelig fått meg briller. Og det vil jeg si at prisene varierer noe så ekstremnt. Jeg har litt sære glass og har pleid å betale 3000 for bare glass, men på specksavers så fikk jeg briller, glass og synstest til litt under 1400.

Jeg synes det er sinsykt at briller skal koste så mye som det gjør i enkelte butikker, greit hvis det er design briller, men alle burde kan kunne finne et par med basiske briller til en pris som ikke koster skjorta. Briller...
Hagazussa sin avatar
Medlem
Skrevet i Kategoriløs
Gammel

Beklager at noen av mine moduler ble avlyst på Arcon.

Skrevet 19/07-2008 kl 13:34 av Hagazussa
Jeg skriver her for å beklage for de som skulle spille mine moduler på Arcon 24. Flere uheldige ting kom samtidig som bidro til at jeg måtte forlate kongressen. Nøyaktig hva er ikke så viktig for det er ikke noe poeng i å rippe opp i gamle krangler og problemer. Jeg skriver her bare for å beklage for de som ikke fikk spille det de ville. Jeg skulle gjerne ha spillet med dere, men så opprørt som jeg var da jeg dro i fra Arcon tror jeg ikke det hadde blitt så gøy. Jeg håper alt vil gå bedre til neste...
Hagazussa sin avatar
Medlem
Skrevet i Kategoriløs
Gammel

Jeg har byttet etter navn.Yay.

Skrevet 10/05-2008 kl 19:20 av Hagazussa
Oppdatert 12/05-2008 kl 13:51 av Hagazussa (Skrivefeil.)
Jeg har lenge gått og iresert meg over navnet Eliassen. Jeg har ikke noe særlig forhold til min far, og det blir egentlig bare dumnt å bære hans navn. Så nå endelig da så fikk jeg kommet meg ned på komunen å gjort det jeg hadde planlagt å gjøre i lang tid, nemmelig å bytte etternavn. Jeg tok min bestemor sitt pikenavn. Schultze, fordi jeg har enorm respekt for henne, og fordi jeg synes det høres kult ut, og fordi det er litt gøy med hennes litt mystiske, Tyske far som navnet stammer i fra. Jeg la...
Hagazussa sin avatar
Medlem
Skrevet i Kategoriløs
Kommentarer 2 Hagazussa er offline
Gammel

God Vår!

Skrevet 14/04-2008 kl 10:00 av Hagazussa
Det er vår! Det er helt fantastisk hærlig, når man kan gå ute uten et ton mer yttertøy og det er bart på bakken, jeg har fått skikkelig vår følesen nå. Jeg blir i skikkelig godt humør om våren, det er som om all tyngden av vinteren vaskes vekk. Og så er det jo snart Arcon da. Så hvis noen leser dette her så god vår til dere.

Hagazussa sin avatar
Medlem
Skrevet i Kategoriløs
Kommentarer 3 Hagazussa er offline

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:56.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia