Gå tilbake   Hyperions webforum > Blogger

Gammel

Ambisjoner og prosjekter

Skrevet 9/06-2009 kl 14:38 av omega1no
Oppdatert 9/06-2009 kl 14:38 av omega1no
Jaja, da ble det et prosjekt til, men da et på tvers av med en annen. VIKING (nå med udefinert undertittel )!

Eget system lages til det, og faktisk er dette et prosjekt jeg virkelig gleder meg til - Treffer en hjerterot med dette .
omega1no sin avatar
Medlem
Skrevet i Kategoriløs
Kommentarer 0 omega1no er offline
Gammel

Livet er Bra

Skrevet 8/06-2009 kl 00:38 av omega1no
Med 8 uker ferie må jeg si livet er bra . Endelig får jeg tid til å jobbe med prosjekter, ta meg litt mer turer og kose meg

Men må si det har blitt, hva skal jeg si, ikke akkurat aggressivt... Men ganske offensiv debattering på forumet i det siste med et par nye deltakere. Nesten som det er en jeg har rett konkurranse , jaja, det er vel nok bare enda en fase her.

Anywho...

Rollemekking til Brent Jord imorgen, så får vi se om skapelse prosessen...
omega1no sin avatar
Medlem
Skrevet i Kategoriløs
Kommentarer 1 omega1no er offline
Gammel

Huff... Og andre bedre ting.

Skrevet 23/05-2009 kl 21:01 av omega1no
Noen ganger blir jeg bare frustrert over konstant gjentakende elementer og selv benektelse som personer kan komme med, prøver å ikke irritere meg men er ikke alltid så lett....

Uansett.

ellers er livet bra; lille jenta vår har en liten kolikk periode, på et par timer ca hver dag. Men det er noe midlertidig så det går seg til.

Rollespillgruppen har blitt stabil og de som er faste nå er helt utmerkede å spille med, jeg er faktisk veldig stolt over dem...
omega1no sin avatar
Medlem
Skrevet i Kategoriløs
Kommentarer 4 omega1no er offline
Gammel

Arctic Game Lab (AGL)

Skrevet 15/05-2009 kl 00:17 av omega1no
Nå som forumet mitt har gått igjennom en forandring så har det kommet frem til at tanken på å ha et lite samfunn av spillskapere ikke er så dumt.

Tanken bak AGL er at vi skal lage rollespill, settinger og/eller moduler som er gratis (hvis ikke noen vil ha de kjøpt som en POD (print on demand)). Og samholdet skal hjelpe hverandre i denne prosessen.

Og nå er faktisk 4 rollespill under utvikling (se lengre ned) som skal bruke AGL systemet. AGL systemet er kanskje litt...
omega1no sin avatar
Medlem
Skrevet i Kategoriløs
Kommentarer 3 omega1no er offline
Gammel

Satans Nett

Skrevet 18/02-2009 kl 08:54 av omega1no
Nå sitter jeg på jobb før arbeid. I to dager nå har nett hos oss vært nede, men tydligvis ikke hvor vi får nettet fra (inngår i leiligheten)... Den finner linken, så forsvinner linken... blink... blink osv...

Begynner å bli passe irritert nå!
omega1no sin avatar
Medlem
Skrevet i Kategoriløs
Kommentarer 1 omega1no er offline

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:05.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia