Hyperions webforum

Hyperions webforum (http://www.n4f.no/forum/index.php)
-   R.I.S.K. (http://www.n4f.no/forum/forumdisplay.php?f=142)
-   -   Hvor langt har du kommet? (http://www.n4f.no/forum/showthread.php?t=8683)

Gorby 23/01-2009 00:50

Hvor langt har du kommet?

Jeg har nettopp funnet ut hvilket spill jeg skal lage. Ideen datt ned fra åpen himmel, som en åpenbaring fra vår allmektige fader......Gary Gygax.
Tipper jeg skriver det nokså ferdig i morgen og flikker det ferdig på søndag. Hva med deg?

Tomas HV Mørkrid 23/01-2009 01:02

Sv: Hvor langt har du kommet?

Tja, siden jeg ikke husket anonymiteten (skjønner ikke hvorfor den er der, og lurte litt på hvorfor det ikke var noen design-tråder enda ... :rolleyes: ) ... vel, fordi jeg var så tett, har jeg ikke lenger noe spill å levere.

Men jeg er godt i gang med spillet mitt, og tror det blir moro å lage. Holder meg til fristen for RISK uansett, så jeg ikke tar helt av (når jeg egentlig har alt annet å gjøre). Regner meg at jeg skal ha noe spillbart klart til søndag. :thumbup:

Gorby 23/01-2009 01:06

Jeg synes litt synd på deg, Tomas:) men, det var sikkert skjebnen som slo til. Spillet du leverer blir nok en ny norsk rollespillklassiker skal du se. Stå på!

Enrahim 23/01-2009 11:05

Siste hånd på verket nå. Skal bort fra all mulighet for redigering i helga, så leverer tidlig.

Tomas HV Mørkrid 23/01-2009 11:46

Ingen grunn til å syns synd på meg. Spillet er viktigere (og morsommere) enn konkurransen. ;)

Gomle 23/01-2009 13:02

Jeg har fått planlagt det meste, nå er det bare å skrive det ned forståelig.

kanskje jeg får tid til en spilltest også...

Maleficum 23/01-2009 22:46

Hadde ikke vannkopper allikevel, så selv om det har vært (og egentlig er) kjipt for det, så blir jeg friskere før beregnet. Håper å få skriblet ned noe innen fristen, selv om planen sprakk og jeg har forandret litt på presentasjonen.

Kaare Berg 24/01-2009 09:41

I mål.

matthijs 24/01-2009 11:16

Sitat:

Opprinnelig postet av Kaare Berg (Innlegg 109582)
I mål.

Tantknullare! Jeg er bare såvidt i gang. Sitter på bussesn fra Grimstad og logger meg på google docs for å skrive nå...

Ole Peder Giæver 24/01-2009 11:53

Tantjävelknullare! Nå fikk jeg en feiende flott idé!! Men det er bare et par døgn igjen av konkurransen! Og i kveld skal jeg til Holmers og spille Arkipelago. Hm... jeg drar til Holmers, suuuuuuuuuuger til meg inspirasjon fra veggene i det Holterske hjem, lagrer dem på reagensrør, blir kjørt hjem av Steinar, hiver i meg den kreative juicen (ikke broder noe videre på dette bildet), og så kommer DR JEKYL og MR OLE til å lage spill det svinger av!

Kanskje.

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:42.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia