Hyperions webforum

Hyperions webforum (http://www.n4f.no/forum/index.php)
-   R.I.S.K. (http://www.n4f.no/forum/forumdisplay.php?f=142)
-   -   R. I. S. K. Runde 08 - info (http://www.n4f.no/forum/showthread.php?t=11229)

matthijs 29/01-2012 17:16

R. I. S. K. Runde 08 - info

Da blir det slik:

Tidspunkt

Årets spillskaperkonkurranse på rollespill.net, R. I. S. K., foregår fra fredag 10. til søndag 19. februar. I løpet av denne uken skal deltakerne lage et fullstendig, spillbart rollespill.

Hvem kan være med?

Konkurransen er åpen for alle som har brukernavn på dette forumet. Hvis du er fra Swaziland og har konto her, er du med. Hvis du er verdens beste norske rollespiller og ikke har konto her, kan du gå hjem og gråte.

Hvordan foregår konkurransen?

Først melder du deg på i påmeldingstråden, her, innen onsdag 8. februar.

Så, noen dager før konkurransestart, ber jeg deg om to utfordringer: En generell, som hvem som helst kan få - og en spesifikk, til en bestemt person.

Den dagen konkurransen starter, sender jeg deg en spesifikk utfordring, og en tilfeldig valgt.

Så snart du har fått utfordringene, velger du én av dem og skriver et spill rundt dette.

Etter dette er det opp til deg hva du gjør - men husk å levere spillet ditt innen fristen!

Hva leverer jeg, og når?

Du leverer en PDF til matthijs1000 (at) hotmail (dot) com innen søndag 19. februar kl. 23.59.

Hvordan vinner jeg?

Når fristen for å levere er ute begynner avstemningen. Du skal rangere de 5 beste spillene på denne måten: 5 poeng til det du mener er best, 4 til det nest beste osv. Dette sender du til meg på mail. I tillegg nominerer du et spill til hver av tre underpriser - disse blir postet senere, i god tid til stemmegivningen.

Eksempel på utfordringer man kan finne på å lage for hverandre

"Skriv et spill basert på en kampmekanikk!"
"Lag en mini-laiv!"
"Ha med enormt mange orcer."
"Lag et spill fullstendig blottet for humor."
"Lag noe som minner om spillet ditt fra i fjor, bare bedre!"
"Lag noe du tror på. Noe med sjel."

matthijs 4/02-2012 13:53

Sv: R. I. S. K. Runde 08 - info

Husk å melde dere på - tiden tikker avgårde, og før vi vet ordet av det, er vi døde og gamle!

matthijs 8/02-2012 09:03

Siste frist for påmelding er I DAG!

I morgen sender jeg ut mail angående utfordringer til de påmeldte - vær klar!

matthijs 9/02-2012 06:44

Påmeldingen er lukket! Alle får en mail i dag, hvor de blir bedt om å levere to utfordringer:

- En generell, som går til en tilfeldig deltager
- En spesifikk, som går til en navngitt deltager (jeg sier fra hvem du skal utfordre).

matthijs 9/02-2012 21:47

I morgen (fredag) begynner konkurransen!

Det betyr at hvis du er våken i 2 timer og 13 minutter til, kan du begynne å skrive!

Andraax 9/02-2012 22:59

Sitat:

Opprinnelig postet av matthijs (Innlegg 146281)
R. I. S. K. foregår fra fredag 10. til søndag 19. februar. I løpet av denne uken skal deltakerne lage et fullstendig, spillbart rollespill.

[...]

Du leverer en PDF til matthijs1000 (at) hotmail (dot) com innen fredag 19. februar kl. 23.59.

Det er synd det ikke går an å tegne i foruminnleggene, for da skulle jeg ha kommet frem med rødpennen. Jaja, jeg får nøye meg med utheving....

:-)

matthijs 10/02-2012 07:40

Skjønner ikke hva du snakker om!!! Det er jo ikke det som står i originalposten??!?!interrobang???!!

Kaare Berg 10/02-2012 17:30

Så det er ikke en anonym konkurranse i år skjønner jeg.

matthijs 10/02-2012 17:38

Sitat:

Opprinnelig postet av Kaare Berg (Innlegg 146535)
Så det er ikke en anonym konkurranse i år skjønner jeg.

Det er korrekt!

matthijs 19/02-2012 11:29

Sitat:

Opprinnelig postet av matthijs (Innlegg 146281)
I tillegg nominerer du et spill til hver av tre underpriser - disse blir postet senere, i god tid til stemmegivningen.

Å ja, det var disse greiene!

Underpriser:
1. Beste bruk av utfordring
...etter din helt subjektive mening.

2. Lettest å plukke opp og spille umiddelbart
Krever spillet fem timer forberedelse samt at du lager en indianer av pappmaché, kvalifiserer det ikke.

3. Kuleste konsept
...samme om spillet ble fullført eller ikke.

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:55.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia