Vis ett enkelt innlegg
Gammel 11/02-2012, 08:20
Tomas HV Mørkrid Tomas HV Mørkrid er offline
Medlem

Standard Sv: RISK designtråd: ESKAPADE

Kort nummer 16-18:

SEX

(les høyt)

Scena vil starte med at vi ser ei kvinne og en mann knulle i skogen på Kalvøya. Vi vil ligge i skogbrynet og knise lavt, og kommentere hvordan de "humper i vei".

- Vi deler fritt på å beskrive hvordan paret forandrer seg til et trol og ei hulder etterhvert som de knuller. Litt etter litt vil de forandres.

- Vi deler fritt på å beskrive hvordan skogen forandrer seg også, til et mørkt dyp med stramme lukter som får oss til å bli merkelig opphissede. Litt etter litt vil skogen forandres, og vi bli synlig/hørlig kåte.

- Når skogen og paret er forandret, deler vi fritt på å beskrive forskjellige nakne skogvesener som kommer til oss, fordi vi "kaller" med lyd og lukt til dem, og hvordan vi havner i ei mølje med de underjordiske, jukkende, humpende, stønnende, hylende av lyst og kåtskap og orgasmisk glede!

- Når vi alle har nådd ei hylende glad orgasme, blir vi plutselig stille.

- I stillheten etterpå befinner vi oss plutselig i skogbrynet på Kalvøya igjen, med buksene på knærne og fingrene i/rundt kjønnet. Hvordan reagerer rolla di på det? Stirrer du på de andre? Sier du noe? Drar du opp buksa og stikker?

TANKEKORN: Lever eldre tiders skogfeer i våre sex-fantasier?

(nå starter scena)

VOLD

(les høyt)

Scena vil starte med at vi sitter og ser boksing på Eurosport. Det er en sein lørdag kveld. Jeg er hjemme aleine, og har fest med bare oss her.

- To av rollene går og legger seg, når DE TO (pek på to spillere) spillerne velger det
- DE TO vil spille trollet og tomten seinere i denne scena
- Trollet og tomten er på TV, som boksere
- De snur seg mot rollene, begynner å snakke med dem, og kommer ut av TVen for å fortsette diskusjonen

- Tomten mener det er urettferdig at han må bokse mot et troll som er så mye større enn ham; "Det er liksom poenget med vektklasser!"

- Trollet mener virkeligheten er slik; at slåsskjemper ikke alltid er like store, så det er realistisk at nettopp de to bokser; "Vektklasser er noe tull!"

- Rollene er de som må megle i krangelen mellom trollet og tomten ...

TANKEKORN: Våre gener er skapt i millioner av år med kamp for livet ...

(nå starter scena)

MAKT

(les høyt)

Jeg ligger aleine på rommet mitt, med mørke tanker.

- Dere andre spillere skal være tanker som gjør meg ulykkelig, som jeg prøver å undertrykke.
- Hver av dere velger en tanke, som dere "tenker for meg", igjen og igjen, når dere syns det passer i scena
- Velg tanker som: Jeg er dum, Hun/Han vil ikke ha meg, Jeg ler for høyt, Håret mitt er for tynt, Armene mine er for tynne, Pappa er skuffa over meg.

- Jeg prøver å undertrykke disse tankene
- Jeg prøver å snu på det, og tenke bedre om meg selv
- Men jeg har så mange tanker, som kommer igjen og igjen, de lar seg ikke undertrykke
- Jeg vet ikke hvordan denne scena vil ende, men jeg håper noen kommer og hjelper meg før tankene driver meg til selvmord ...

TANKEKORN: Hvor i kroppen sitter disse følelsene, og hva gjør de med kroppene våre?

(nå starter scena)

Sist endret av Tomas HV Mørkrid; 11/02-2012 kl 08:21
Svar med sitat