Vis ett enkelt innlegg
Gammel 20/02-2012, 17:16
Ole Peder Giæver sin avatar
Ole Peder Giæver Ole Peder Giæver er offline
Medlem

Standard Sv: R. I. S. K. runde 08 - Spillene!

Fire spill. Majas er ikke komplett, som hun selv har kommentert. Ellers er vel de tre andre i teorien spillbare.

Jeg tror dette blir året Matthijs (endelig) vinner RISK. Han har levert et ferdig, velpolert spill jeg tror vil gi gode spillopplevelser. Hvis jeg skal si noe kritisk er det vel at dette minner mye om stoff fra den kanten fra før. Jeg er også litt usikker på spillets endgame. Når er det over? Men jeg er slurveleser og litt sliten idag.

Øivinds spill ser ut som opplegget til et morsomt brettspill, men jeg skjønner ikke helt hvordan det skal gi gode rollespillopplevelser. Til det virker strukturen litt for statisk. Jeg liker muligheten til flashbackscener og epilogfunksjonen, men kjernen i spillet - det imellom - virker for bundet for min smak.

Maja har masse gode anslag, og later til å være på vei til å realisere en fantasy heartbreaker. Jeg synes systemet virket enkelt, ok om enn ikke veldig originalt. Men det er settingen og hvamangjørispill-biten som virkelig interesserer meg. Og den får jeg dessverre vite lite om.

Jeg er usikker på om Lasses spill er ferdig eller ikke. Jeg liker konseptet, jeg liker metodikken, men det føles som om det trengs noe ... mer. Av et eller annet slag. Spilltest vil vise.

Igjen, gratulerer og imponert av innsatsen!

Sist endret av Ole Peder Giæver; 20/02-2012 kl 17:40
Svar med sitat