Tråd: Jenter
Vis ett enkelt innlegg
Gammel 16/03-2013, 17:06
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Standard Sv: Jenter

Sitat:
Opprinnelig postet av Maleficum Vis post
Men, for å para(fjolle)frase V.Hugo: "Jenter mangler ikke terninger, men viljen til å rulle."
Pff. Roll them bones! Jeg elsker terninger - as you well know.

Sidespor om jenters prioritering av tid:

Jeg tror jeg ville prioritert HolmCon eller JenteCon i år dersom jeg bodde i Oslo. Noe av problemet mitt med å prioritere dette nå ble økonomien (reise nedover med fly for å ikke kaste bort hele helga på tog), og det faktum at jeg er en tidvis ekstremt introvert person. Tidligere HolmCons (og Arcons) har jeg hatt korte perioder underveis hvor jeg bare har vært veldig, veldig sliten fordi det ikke er mulig å unnslippe sosial interaksjon i et hus med 25 mann (eller en skole med hundrevis av nørds). Og dette har ingenting med deltakerne å gjøre, jeg synes alle (spesielt på HolmCon) er supre mennesker, men det har med meg selv å gjøre - at jeg trenger stilletid, alenetid, tid hvor jeg kan trekke meg tilbake og puste og slippe å prate, og ikke trenger å ta hensyn til noen andre. Det får jeg ikke til verken på HolmCon eller Arcon, fordi jeg må overnatte hos andre eller være oppi folk hele tida. Det kan være hardt, spesielt når jeg vasser i folk på jobben hver dag.

Det tristeste med dette er at hvis jeg ikke kommer på HolmCon, så er det mange av dere jeg ikke treffer før neste år. Og hvis jeg er på Arcon eller i Oslo ellers så er det ikke alltid jeg får tak i dere. Men det er vanskelig å prioritere når så mye tid går bort på reising og andre ting. Hjemme går det bedre, men der spiller jeg jo stort sett med de samme hver gang, og på en dag i uka hvor jeg vet at det er nok "luft" rundt meg at jeg orker det.

"Interaktiv jomfrufråtsing!"
- Tomas snakker om å være erfaren spilleder for uerfarne spillere
Svar med sitat