Vis ett enkelt innlegg
Gammel 10/11-2004, 09:11
Tomas HV Mørkrid Tomas HV Mørkrid er offline
Medlem

Standard

Nå har jeg lest "Mystikk og mørke gjerninger".

Jeg er BEGEISTRET!
Dette er en juvel av et spill. Det er kort, det er innbydende og det er lett å fatte hvordan man skal spille det. Når det i tillegg byr på utallige variasjoner og en grad av frihet du sjelden finner, samtidig som det hele tiden formidler én spesiell stemning... ja da er det bare å applaudere!

Hvor spillbart dette spillet er vet jeg ikke, men jeg tenker at når man får så LYST til å spille det, så er det uansett mer spillbart enn alle de spillene man aldri i livet VIL spille. Jeg tror kanskje det har en form som kan virke uvant for alle utenom radioteaterets skuespillere i starten, men som samtidig kan gi mange fine stunder, når man bare har funnet den gode rytmen.

Jeg ser for meg at "Mystikk og mørke gjerninger" kan bli et attraktivt spill for de som nettopp lytter til radioteateret, men også for de mange som gjerne ville lyttet til radioteateret eller har gjort det en gang (kona tilhører første kategori, jeg tilhører siste). Tror ikke det skal så mye bearbeiding til før det holder til salg hvorsomhelst. Noen små skjønnhetsflekker må pusses opp, og noen små mangler må fylles. Stiller gjerne som konsulent for et så friskt og lovende prosjekt...

Dette spillet får toppkarakter i min bok; SVÆRT GODT! Kommer det ikke noe bedre blant de spillene som gjenstår å lese for meg, gir jeg med glede dette spillet min stemme!

Sist endret av Tomas HV Mørkrid; 10/11-2004 kl 09:13
Svar med sitat