Vis ett enkelt innlegg
Gammel 12/11-2004, 20:18
Tomas HV Mørkrid Tomas HV Mørkrid er offline
Medlem

Standard

Haalooo... nå må du ikke være vraang!!!

Siden "Njordi" har reagert på den setningen som står herover, og sendt meg et par PM'er om det, skal jeg forklare hvorfor jeg skrev dette. "Haaalloo" og "vrang" er ordene han har brukt om meg og til meg i to av sine poster i denne tråden. Jeg har forbigått dem i taushet og holdt meg til saken, men når han påstår å være høflig og saklig hele veien, syns jeg han har godt av å få sine egne ord i retur. Derfor den lille skjeve kommentaren herover, med tilhørende tungerekking

Utover det syns jeg ikke dette er så veldig alvorlig, i hvert fall ikke alvorlig nok til at jeg gadd å svare på det i utgangspunktet. "Njordi" syns tydeligvis at det er alvorlig å bli svart på denne måten, siden han klager til meg i en PM, men da må han rett og slett feie for egen dør.

Jeg syns heller ikke det er bra å klage på slikt i selve diskusjonen, slik "Zetapus" gjør. Det fører oftest til slike avsporinger. Det beste er å ta det opp med de man mener går for langt, i en PM, og å si konkret hva man mener er feil. Det kan være litt risikabelt, siden man kan tirre på seg usaklige svar av ymse slag, men da får i hvert fall den offentlige diskusjonen gå sin skjeve gang.

Sist endret av Tomas HV Mørkrid; 13/11-2004 kl 00:51