Vis ett enkelt innlegg
Gammel 16/11-2009, 16:55
Jan sin avatar
Jan Jan er offline
Medlem

Standard Sv: Hexcon - spillfestival i Trondheim 13.-15.november 2009

Hei hei, dere herlige HexCon folk!

Tusen, tusen takk for at dere alle kom til oss. Hexcon er som alltid like bra som våre egne deltagere er i spillånd, overtrøtthet og den store kjærligheta som alle har gitt fra sine herlige hobbyer.

Stor takk skal også årets styre ha. Årets styre har bestått av Hilde, Harald, Johannes, Henrik og Thomas. De har jobbet iherdig både før og under årets Hexcon slik at den har blitt det den nå har vært i år.

Og sist men ikke minst må jeg takke alle de som har hjulpet oss under årets HexCon. Alle fra Vania som tok over hele Kiosken på HexCon (Vania er leder for Bergens Regncon) til personene som kom på festivalen bare for å stå i kiosk. Alle har hele tiden arbeidet hardt ved å bære bord, kaste søppel, stå i kiosken, bære ting ut og inn og arrangert puljespill og frispill der alle var velkomne til å være med.

I år sitter jeg som leder igjen med følelsen av at alle hadde det jævlig bra under årets con, og at vi fikk inkludert de helt nye folka fra første stund slik at de lett forstod hvordan et con funker. Det å få tak i de helt ferske er noe som styrker hobbyene våre. Håper det nye styret fortsetter med akkurat denne delen. Det var det jeg ville endre da jeg kom inn som leder for Hexcon. Mulig at det har preget andre ting, men jeg er fornøyd.

Ny leder for HexCon blir valgt 25. november i Hexagons lokaler i Brattørveita. Dette tar veldig lite tid av klubbens spilltid, så ja det blir masse bra spilling på klubben. Man blir jo ikke lei av en så bra hobby! Og nå er jo en haug av dere medlem av klubben, så jeg hadde satt pris på om flest mulig av dere kommer slik at den nye lederen kan få en hjelpende hand i kampen om et nytt Hexcon. I år har vi vært 6 stk. totalt, og dette er altfor lite. Så til neste år hadde jeg sett flere inn i styret, å da flere fra alle deler av miljøet. Magic: the Gathering-folka. Warhammer-folka, brettspillerne, rollespillerne, laiverne og sikkert en haug flere som hjernen min ikke greier å huske akkurat nå.

Jeg kommer etter stor sannsynlighet til å ikke stille til valg som leder. Men jeg vil gjerne få bli med som en del av neste års styre. Mye har jeg lært og mye vil jeg lære. Jeg elsker denne hobbyen.

-Jan-
Svar med sitat