Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Andre diskusjoner

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 16/01-2004, 09:20
Regnbue sin avatar
Regnbue Regnbue er offline
Medlem

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Joshy
Og om dukommer hjem til byen din etter ferien, og det bare er en syresjø der, så er det ikke nødvendigvis meg det heller...
Neida Joshy, vi tror deg så gjerne
Svar med sitat
Gammel 16/01-2004, 10:35
Gorm_Ormauge sin avatar
Gorm_Ormauge Gorm_Ormauge er offline
Medlem

Standard

jeg kan i det minste vanne blomstene deres mens dere er på ferie, siden jeg er kick-ass hippie-drage..
Gammel 16/01-2004, 11:53
Joshy Joshy er offline
Medlem

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gorm_Ormauge
jeg kan i det minste vanne blomstene deres mens dere er på ferie, siden jeg er kick-ass hippie-drage..
har desverre ikke blomster, men om du kunne holde syrebadet varmt til jeg kommer igjen, så hadde det vært fint
I'm the truth from which you run, I'm the silencing machine,
I'm the end of all youre dreams.
Svar med sitat
Gammel 16/01-2004, 12:57
Gorm_Ormauge sin avatar
Gorm_Ormauge Gorm_Ormauge er offline
Medlem

Standard

hallo??! ser jeg ut som en gulldrake (les: badeand)???!!! jeg er grønn, jeg er fæl og kan snakke som en mus!
Gammel 16/01-2004, 18:57
Jakob Kreuzfeld Jakob Kreuzfeld er offline
Medlem

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ackillez

Pøh. Selvfølgelig er de avhengige av hverandre, men det betyr ikke at ikke godheten kan seire over ondskapen nå og da. Hvordan skulle det gå om hverken godhet eller ondskap kunne seire? Hvorfor vlle man slåss, om man visste at det ikke nytter uansett?
grunnen til at man ville slåss er fordi de som slåss vet ikke dette. det er det kun gudene som vet. taperen kommer ALLTID tilbake. gudene vet også at hvis den evige spiralen skulle stoppe ville silen ikke stå opp om morgenen og værden ville gå under. det er sånn verden er laget, ved motsettninger, dette er basisen for skaperverket.
Gammel 16/01-2004, 19:48
Nemerath Nemerath er offline
Medlem

Standard

Sitat:
As the Night that buries all before it in Darkness, your Dragon color is... BLACK
Sojte Djage, det ej meg
Svar med sitat
Gammel 16/01-2004, 23:49
Njordi sin avatar
Njordi Njordi er offline
Medlem

Standard

Hmmmm... dette føles ikke riktig...?
Sitat:
As the Hearts of the Pure, your Dragon color is... GOLD

Your Inner Dragon is the most honorable of all. Golds are the third rarest of all the dragons (after Platinum and Chromatic dragons) and have a station in society that reflects their rarity. You are what one might call a Draconic Knight. Golds live by a strict code of chivalry and commitment. Remember Draco? Yep, Gold Dragon. Your appearance is fearsome and all-mighty but you'd never stoop so low as to bring any harm to a human. As a matter of fact, that's strictly contrary to your code of conduct. You're one of only two dragon types that is aligned "Lawful Good" and is proficient in the use of magic and spells. If you're curious, the other is Platinum, the King of the Dragons. Your piety, beauty, wisdom, and inner strength are absolutely without parallel. But of course, being a Gold Dragon isn't all high ethics and codes. You like to fly around scaring things, advise humans in their affairs, and shapeshift. Strike that, you LOVE to shapeshift. And you're great at it. In fact, if you're a Gold on the inside, you might be a Gold on the outside, too - just in human form. Your favorable attributes are honor, chivalry, truth, kindness, gold, mining, protection, wisdom, bravery, and trustworthiness. You might be a bit too trusting of humans at times, but they're just kids compared to you. If anyone threatens your humans or tries to kill you, you could strike back with your breath weapon - Fire. But then, no one's tried anything that stupid in the last couple thousand years. After all, you're about 54 feet long.

ARS SIMPLEX - Enkle Regler til Ars Magica
Svar med sitat
Gammel 18/01-2004, 20:18
olav the unholy sin avatar
olav the unholy olav the unholy er offline
Medlem

Standard

my name is fred and my skales are red
Svar med sitat
Gammel 19/01-2004, 14:50
Månestråle Månestråle er offline
Medlem

Standard

As the Hearts of the Pure, your Dragon color is... GOLD

Your Inner Dragon is the most honorable of all. Golds are the third rarest of all the dragons (after Platinum and Chromatic dragons) and have a station in society that reflects their rarity. You are what one might call a Draconic Knight. Golds live by a strict code of chivalry and commitment. Remember Draco? Yep, Gold Dragon. Your appearance is fearsome and all-mighty but you'd never stoop so low as to bring any harm to a human. As a matter of fact, that's strictly contrary to your code of conduct. You're one of only two dragon types that is aligned "Lawful Good" and is proficient in the use of magic and spells. If you're curious, the other is Platinum, the King of the Dragons. Your piety, beauty, wisdom, and inner strength are absolutely without parallel. But of course, being a Gold Dragon isn't all high ethics and codes. You like to fly around scaring things, advise humans in their affairs, and shapeshift. Strike that, you LOVE to shapeshift. And you're great at it. In fact, if you're a Gold on the inside, you might be a Gold on the outside, too - just in human form. Your favorable attributes are honor, chivalry, truth, kindness, gold, mining, protection, wisdom, bravery, and trustworthiness. You might be a bit too trusting of humans at times, but they're just kids compared to you. If anyone threatens your humans or tries to kill you, you could strike back with your breath weapon - Fire. But then, no one's tried anything that stupid in the last couple thousand years. After all, you're about 54 feet long.
Gammel 19/01-2004, 22:53
311 311 er offline
Medlem

Standard

Hvorfor er alle de andre sånne wusse drager?

Og åssen KAN dere velge BARE ild?

Når du kan ta to, DA TAR DU TO!

Mer vil jeg egentlig ikke skrive...(IP er scramblet til de som måtte finne på å tracke den...)

SORT Drage!
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste innlegg
Hva slags spillleder/gm/dm er du? Joshy Rollespill generelt 27 22/01-2004 12:01

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 08:48.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia