Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Andre diskusjoner

Notiser

Stengt tråd

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 17/02-2004, 11:53
Postbud sin avatar
Postbud Postbud er offline
Medlem

Standard

Navn: Sturla
Alder: 17
Heimstavn: Molde
Hva driver du med: Videregår skolen, i en allmenn vindretning.
Hva spiller du: Call of Cthulhu (jaaa! ååh!), Vampire: the Masquerade, Drakar och Demoner, All Flesh Must be Eaten.
Hvorfor spiller du: Fordi alt ved det er så gøy, kanskje mest virkelighetsflukt og interesse for å fortelle historier.
Personlig gjenstand: LP'en av avataren min, og hovedboka til CoC.
Hva var den siste boken du leste?: Vampire: the Masquerade skråstrek the Catcher in the Rye av J.D. Salinger. Leste halve Stupid White Men til jeg mista den på bussen, og vil ellers anbefale Kimen av Tarjei Vesaas.
Gammel 17/02-2004, 12:00
Zatharee sin avatar
Zatharee Zatharee er offline
Medlem

Standard

Navn: Marianne Gunderson
Alder: født 1984
Heimstavn: Alta
Hva driver du med: VGS, EO, filmklubb, rollespill
Hva spiller du: Det jeg kan finne gruppe til. For tiden går det i Fabula og D&D
Hvorfor spiller du: Jeg er frelst. Og det holder abstinensene unna.
Personlig gjenstand: Telefon. Og Stor Svart Skrivebok.
Hva var den siste boken du leste?: Nettopp lest: A game of thrones, Elfshadow. Nettopp begynt på: Hvorfor krig: en brevveksling mellom Albert Einstein og Sigmund Freud, Jonas av Jens Bjørneboe og Animal farm.
"God does not play dice with the universe; He plays an ineffable game of His own devising, which might be compared, from the perspective of any of the other players [i.e. everybody], to being involved in an obscure and complex variant of poker in a pitch-dark room, with blank cards, for infinite stakes, with a Dealer who won't tell you the rules, and who smiles all the time." -Good Omens
Gammel 17/02-2004, 12:31
Shadowlord Shadowlord er offline
Medlem

Standard

Navn: Bjørn William Røyrvik
Alder: 24 (05/10/1979)
Heimstavn:Lillestrøm/Arkham, alt etter som
Hva driver du med: Rollespill. Rollespill. litt film, litt PC spilling, masse lesing, skriver litt til rollespill
Hva spiller du: for øyeblikket, Vampire (Gehenna), Dragonlance (9 år har kampanje holdt på), Star Wars (GM, NJO), Planescape (GM), en og annen liten greie på klubben
Hvorfor spiller du: det er sinnsykt morsomt. hvorfor ellers?
Personlig gjenstand: Bag of Holding med allt oppi.
Hva var den siste boken du leste?: er...når da?
The Bane of the Black Sword av Michael Moorcock, The Light Fantastic av Terry Pratchett (for tredje eller fjerde gang), Night Watch Terry Pratchett (tredje gang). Altså de siste jeg leste ferdig.
Gammel 17/02-2004, 14:43
Stercus Accidit
Guest

Standard

Navn: Anders Nygaard
Alder: 22
Heimstavn: Oslo
Hva driver du med: Slaver under den Orwellianske "kvalitetsreform" som har vederfaret Universitas Osloensis i disse dager, hvor jeg prøver å studere kunsthistorie. Mer eller mindre ujevn bidragsyter til Imagonem.
Hva spiller du: Transhuman Space.
Hvorfor spiller du: Disse menneskene driver og ringer meg innimellom. Jeg vet ikke helt hvor de vil hen. Men de dytter på meg gratis pottis og greier. Og så har vi det jævlig gøy.
Personlig gjenstand: 0.6 Kilkenny, takk.
Hva var den siste boken du leste?: Orbiter, av W. Ellis.
Gammel 17/02-2004, 21:12
Exar Exar er offline
Medlem

Standard

Navn: Sigmund Marius Nilssen
Alder: 22 (23 i april)
Hjemby: Oslo
Hva driver du med: Studerer, spiller rollespill... se ellers tråden om ting jeg gjør og ting jeg burde gjøre.
Hva spiller du: Alt jeg kommer over!
Hvorfor spiller du: For morro skyld!
Personlig gjenstand: Øh... pc'en?
Hva var den siste boken du leste?: A Fire Upon the Deep av Vernor Vinge... veldig interresant sci-fi!
Gammel 18/02-2004, 14:40
Gorm_Ormauge sin avatar
Gorm_Ormauge Gorm_Ormauge er offline
Medlem

Standard

aller er så åpne og snille..

påstand: alle hyggelige mennesker spiller rollespill, selv om de avogtil spiller fæle folk.
Gammel 18/02-2004, 18:17
Exar Exar er offline
Medlem

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gorm_Ormauge
aller er så åpne og snille..

påstand: alle hyggelige mennesker spiller rollespill, selv om de avogtil spiller fæle folk.
Det bør vel heller være:
Alle rollespillere er hyggelge, selv om de avogtil spiller fæle folk.

Jeg kjenner masse hyggelige mennesker som ikke er rollespillere.
Gammel 18/02-2004, 21:02
Gulla Gulla er offline
Medlem

Standard

Navn: Anders Håkon Gaut
Alder: 33
Heimstavn: Trondheim
Hva driver du med: Sivilingeniør/Konsulent innen IT Drift
Hva spiller du: D&D (faktisk bare det for tiden. Spiller gjerne Romanse!, Ars Magica, Amber, Prince Valiant og ymse hjemmemekkede systemer)
Hvorfor spiller du: For å skape gode roller som kan interaktere i en levenede fantasiverden sammen med andre.
Personlig gjenstand: Kona (men hun teller vel ikke som gjenstand så pianoet. Glitrende både som båt, hytte og opptenningsved om man er på en øde øy )
Hva var den siste boken du leste?: Cowby Feng's Space Bar and Grill, av Steven Brust

Håkon
Gammel 19/02-2004, 00:02
Ispinne Ispinne er offline
Medlem

Standard

Navn: Ørjan Langbakk
Alder: 25
Heimstavn: Bergen
Hva driver du med: For tiden ikke så alt for mye, dessverre. Driver å styrer litt med web-design, prøver å lære meg PHP og MySQL (himmel, PHP Manual er på 1978 sider(!). Ellers prøver jeg så smått å få i gang et firma, og tegner litt på fritiden (blitt alt for lite av det i det siste, både tegning og fritid )
Hva spiller du: D&D for det meste. Har planer om å spille både BESM, Spycraft, Warcraft RPG mm, men det er ofte litt tregt å komme igang. Åja - jeg er visst med i en Talislanta-kampanje også, men det har vært i stillstand en stund nå. Og Vampire! Ikke glemme Vampire!
Hvorfor spiller du: Jeg liker å "være en annen person", og jeg har funnet rollepersoner jeg trives med, og som jeg liker å spille.
Personlig gjenstand: Nei, ikke egentlig...
Hva var den siste boken du leste?: "Taking the Red Pill - Science, Philossphy and Religion in The Matrix"
Gammel 19/02-2004, 00:16
Exar Exar er offline
Medlem

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ispinne
himmel, PHP Manual er på 1978 sider(!).
Off topic, men: Dette er en kjempegod grunn til IKKE å lære seg php ved hjelp av den manualen... det er masse bedre måter å gjøre det på.

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste innlegg
Hvor legger du mest vekt når du lager en verden Regnbue Spillskaping 14 13/06-2004 21:05
Hvem spiser hvem til frokost? Nemerath Andre diskusjoner 170 3/03-2004 09:20
Hvem er avataren min...? Exar Andre diskusjoner 10 29/02-2004 20:58

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:43.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia