Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Kontakt/ Kunngjøringer/ Annonser

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 4/07-2010, 21:48
HOT sin avatar
HOT HOT er offline
Eksplosiv

Standard Årets Arconscenarier på Imagonem.

Kays og mine scenarier er ute på Imagonem.
Spirit of the Century er historien om Baron von Ungern-Sternberg og ble spilt i Pulje 3-4. Her er modulpitchen: Ahh...Mongolia! Et land der blodtørstige guder fortsatt lever, klemt mellom det keiserlige Kina og Tsar-Russland. Et land der Lamaer leder på fremmede nasjoners nåde. Under fremmed åk lever fremdeles drømmen om fordums storhet. I dette øyeblikk da Manchu-Kina er i oppløsning og Russland er i borgerkrig, byr muligheten seg på ny for mongolsk storhet!
I sin husarrest sitter Bogd Gegen –Alle lamaers Khan! Mongolias rettmessige hersker og spirituelle overhode. En syfilitisk guru som er kommet så langt på den karmiske rangstige at han må gjenlære hva det vil si å synde og det gjør han til gangs med sine unge og skjønne munkebrødre.
Hvem kan redde denne bodhisattva fra kinesernes jerngrep? En frelser fra vest! Men Mongolias skjebne hviler på skuldrene til den blodstenkede Baron fra Reval ...
For som fiendene av Baron Roman Maximillian von Ungern Sternberg vet... Døden er bedre enn Baronen!

Rogue Trader: En Anelse Rødt ble spilt i pulje 5-6. Her er modulpitchen:
En kort forklaring på plottet i modulen:
Xerbostøv fra Xerbobeist. Sevje fra Vingulianske menneskeetere og margbeinene fra sjaktmonstre på planeten Fenk. Alt dette er en måned i Kaptein Desmeralda Potharions liv. Hun og hennes mannskap er leid av kosmetikkartellet U-lash som leverer sminke til Scintillas dekadente overklasse.
Deres oppdrag ligger på planeten Jodokk der den hemmelige ingrediensen ligger. Jodokk er en verden som lenge har levd på inkvisisjonens nåde, da deres styresett er ansett av mange for å være kjettersk. På denne verden lever alle under Den Elskede Leders nådefulle styre. De blir styrt i henhold til de antikke Ruche prinsippene, som ble nedfestet av den terranske oldtidsprofeten Qim Yll Song.
Vil mannskapet komme seg helskinnet tilbake med de hemmelige ingrediensene, eller blir de omskolert til å tilbe Den Sanne og Evige Leder?

Sist endret av HOT; 4/07-2010 kl 21:50
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Emner
arcon, moduler, rogue trader, spirit of the century

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 08:30.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia