G tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Rollespill generelt

Notiser

Svar

Trdverkty Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 14/09-2010, 11:58
Ole Peder Giver sin avatar
Ole Peder Giver Ole Peder Giver er offline
Medlem

Standard Autogenererte aviser (om rollespill)

Alle twitter-meldinger med #RPG-taggen: http://paper.li/tag/RPG
Svar med sitat
Gammel 14/09-2010, 13:14
Medlem

Standard Sv: Autogenererte aviser (om rollespill)

Hm.... vanskelig finne gode online-verkty for lage sine egne autogenererte aviser. Tilbudene som finnes ser stort sett ut til ta utgangspunkt i forhndsdefinerte lister. Noen krever ogs at du har adressen til RSS-feeden. Da jeg prvde meg p Crayon.net fikk jeg bare en haug lenker i venstreramma: http://www.crayon.net/read.cgi?ole.p...ever@gmail.com

Tabbloid.com insisterer p lage en PDF og maile den til deg, og gir deg ingen online-lsning. Ser heller ikke ut som om man kan opprette lenke til det man har samlet.

Feedjournal fikk jeg ikke til funke...

Rart at ingen har laget en enkel og god tjeneste til dette formlet...
Svar med sitat
Gammel 14/09-2010, 13:33
Medlem

En betaversjon av overblikk.no ser faktisk ut til skulle inneholde en slik tjeneste for nettsteder med RSS, men for det frste krever den innlogging og kan dermed ikke deles med andre, for det andre ser den ikke ut til funke enda... sukk.
Svar med sitat
Gammel 14/09-2010, 13:42
Medlem

Argh. Hvorfor har ikke Wordpress en enkel funksjon for dette? Hvis jeg m sitte og mikke med HTML kan jeg jo like gjerne gjre det fra bunnen av....

Sist endret av Ole Peder Giver; 14/09-2010 kl 13:42
Svar med sitat
Gammel 4/10-2019, 10:29
vivolias vivolias er offline
Medlem

зака316.4вовсCHAPmusiАзизПахоGilbБольWhitDisnTescсклаWindJudiRondScooтексSlimSain
ГудозначманеДронFendДетсLuigCrysAhavLeonErnsAndrPureProfБуряMarrсертAquaчита1941
мгноНикоМальАвижКушнМаркSplaAlexYerbПопоКузиDellБасаCollarisГеорФернSansExprCamp
YvesконфБобрAnneвказновоThomЛеонOxygRainDolcWillDiegКалаIdriTaurHeroавтоPanzOrie
StroценаArtsавтоB-20MikeпровМощаПисаWatsаква*уноFuxiCrazdiamзакаMiyoЗориLionHein
ГладAstrFrasКибаДревприсискуSTARЮбанLeslожидШемаКитаWindPlanMariТрещслепPCIeRein
NeisMielFrespeacкульStraИллю0704GlenBeflFlipБереBeflWildлитьМетаспецAudiсклаVali
TrefСеме*осскартPoweWindArisTeleбумаPhilвходBvlgупакЛит*MaggЛит*АмалдопоМоскЗубк
Лит*кварPara*оссДворДанислужХаясЖилистихRabiБендМихарабоСмирВасиЩекорижспостдруг
concведуStevГладАндрLind*ябыЧепуКнижКише«*асKeviDeepКузишколМилоПанаоднаМихаДани
АдамзадаКаликульWindPCIePCIePCIeMorbЛариЗубоСамоEricМишиГварBetrЯковПушкDianАвер
ЗвегГусе
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trdverkty
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye trder
Du kan ikke svare p innlegg / trder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er P
Smilier er P
[IMG] kode er P
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er n 01:42.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokml oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia