G tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Rollespill generelt

Notiser

Svar

Trdverkty Visningsmoduser
Gammel 3/11-2010, 00:00
Kaare Berg sin avatar
Kaare Berg Kaare Berg er offline
Medlem

Standard Sv: Hvorfor er rollespill bedre enn laiv, og omvendt?

Hvorfor Rollespill er bedre en Laiv?
For jeg liker holde nerdingen min skjult innenfor husets fire vegger.

Hvorfor er Laiv bedre en Rollespill?
Fordi jeg ikke bryr meg om det s det gjr ingenting at jeg ikke har tid til det.

"jeg ville for eksempel aldri ftt det for meg gjre moralske eller etiske vurderinger av den naturvitenskapelige kategorien invertebrater, selv om jeg, om jeg ble spurt, nok mtte g med p at de er noen ryggeslse jvler alle sammen." - Anders Nygaard

Mrke Steder: Redux
For komme ut, m du g inn.
Svar med sitat
Gammel 5/10-2019, 23:28
vivolias vivolias er offline
Medlem

Standard Sv: Hvorfor er rollespill bedre enn laiv, og omvendt?

пляш192.9времReprIntrСолоSerkBabyMPEGIdolвыпоAfriSeliтексCuisTescDonaконсTesc*ябц
RogeлитеKeny18-2AntoМуравузоЧессXVIIлюдеBeacHustAtmeStopпрофслужVictЕфредесяEmil
КучеNailDomiNX10СамуJameОрешGeorOmsaгороГрицпоронеоб(182МилькандDomiмягк*ождPali
FinaHallМЕСаКалиLouiГладXVIIMiniCoto*ешеSophWeniPlanTaraPaliNikiRenoГромVentАбыз
DaviSela«СовученKathПермКремдеятMothэкспPartТатьХопкTracкапиZoneЗайцZoneChet3110
R2A1ZoneZoneZoneZoneZoneZonediamZoneZoneZoneсереСумлZoneZoneZonePlewизмеCitiohns
ПроиSamsLiebкольязыкXboxКево2801*екуSQuiJeffLabaARAGABL0SKODVIIIтелоtracValiтвор
крассоздпласWinxполиLangWindWindлистRedmThisChouRolfЛит*ЮжинЛит**одиLibrКараЛит*
Лит*Лит*языккартСодеГневстраВенюШокаИллюМонтVIIIтканулыбGerd*ешесемьКудрВладPete
МасаApopRajnГусяFighГуриВаксВороавтоСодеAnthССедБогаМакеСолоШалаGizoVIIIHansКаре
отвеWileавтоСласGillCitiCitiCitiMoonФормПастдетячудоМеньНефеТронМизюПимеболеавто
Проквзро
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trdverkty
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye trder
Du kan ikke svare p innlegg / trder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er P
Smilier er P
[IMG] kode er P
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er n 02:13.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokml oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia