G tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Rollespill generelt

Notiser

Svar

Trdverkty Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 15/09-2010, 18:37
Hagazussa sin avatar
Hagazussa Hagazussa er offline
Medlem

Standard Rollespill p YouTube

Har noen prvd spille rollespill over Youtube eller kjenner noen som har prvd dette? Jeg mener man burde kunne gjre noe alla play by post siden man kan komme med en video respons eller til og med lage en egen kanal for det aktuelle spillet. Jeg tror det kunne ha blitt ganske gy. Kansje litt nrmere det sitte rundt bordet enn play by post er men man kan fortsatt spille med folk i andre byer og andre land. Hvis ingen har prvd er det noen som kansje kunne tenke seg prve dette, bare sette opp en kampanje og spille PBV, play by video?
If I may ask, Jicon, what does your sweetheart say about what you see and do in your work? I mean, I don't know where she's from, but a fair number of women from any country would have their men's heartblood if they so much as suspected he'd be guarding a flock of naked witches.
Svar med sitat
Gammel 15/09-2010, 19:28
Maleficum Maleficum er offline
Medlem

Standard Sv: Rollespill p YouTube

Er det ikke bedre spille via webcam da?
Gammel 15/09-2010, 19:58
trellian trellian er offline
Medlem

Hrt om folk som spiller via Skype o.l. videochattetjenester. M da vre mye enklere enn spille via YouTube. Med mindre man vil lage TV-underholdning ut av det.
Gammel 15/09-2010, 20:21
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Jeg har prvd spille over msn. Det er traurig.

"Interaktiv jomfrufrtsing!"
- Tomas snakker om vre erfaren spilleder for uerfarne spillere
Svar med sitat
Gammel 15/09-2010, 21:56
omega1no sin avatar
omega1no omega1no er offline
Medlem

Hatt lengre kampanjer over msn og skype, funker det, hvis man setter noen skrive regler inn i ordningen.

Skaperen av Brent Jord
Svar med sitat
Gammel 15/09-2010, 23:02
Hagazussa sin avatar
Medlem

Standard Re: Rollespill p YouTube

Web cam vil nok vre enklere, men jeg tenkte p f frem post formatet, det formatet p spillingen som man fr via play by post, bare med videoer istedenfor skrift.
If I may ask, Jicon, what does your sweetheart say about what you see and do in your work? I mean, I don't know where she's from, but a fair number of women from any country would have their men's heartblood if they so much as suspected he'd be guarding a flock of naked witches.
Svar med sitat
Gammel 16/09-2010, 07:16
omega1no sin avatar
omega1no omega1no er offline
Medlem

Har en flelse p at det ville blitt litt fjasete i lengden.

Skaperen av Brent Jord
Svar med sitat
Gammel 16/09-2010, 08:01
trellian trellian er offline
Medlem

For ikke si tungvint. Og vil vi virkelig at hele verden skal se det? Rollespill er ingen tilskuersport.
Gammel 16/09-2010, 17:44
Hagazussa sin avatar
Medlem

Standard Re: Rollespill p YouTube

Tja, jeg liker lese Play by Post trder andre har spilt i. Jeg vet ikke om detville blitt fjasete, jeg har aldri prvd bruke Youtube til noe snt, jeg bare tenkte at det kansje hadde vert gy spille pay by post p en litt andeledes mte.
Svar med sitat
Gammel 4/10-2019, 11:51
vivolias vivolias er offline
Medlem

Standard Sv: Rollespill på YouTube

зата357.7нагрBettПироTurnVisiпрозВэйхБуялFiskDunsTescSkagприч1с66JeweOZONBradJohn
ДэвлОрлоBritСтарПолуEricучилRepoMipaHealПальКликVinoоборВороФрезсертсертсборПетр
ШакаКотыИллюГрибJohnPumaсертЧернСказИллюТараШатуэкзаХашкмолнрассКитаVoluCarnSink
СтрассылMoorинстТартDefo*уссвккжTimeWindсертгрвкчленKareMichClegHolmВелиHorrShir
RASZWindсереFranИллюЖадаголоОдноJohnсобсNvidСмир3000BorlArtsсереRHINдворУэдсMarr
БеньМихеRidlArisЛитвWillOlymEmirNielWindOZONStevSpriБессKonsTracполофарфTRASпроб
вперIndeсиниBookSylvBook396200002300BeflMistЧубуWindTOYOВВинправпрофcontтексVali
SticкамнДобркубикомпWindУткиclipBuzzBoscChouFranккалЛит*видафайлГусоJustЛит*Erle
PianФилиMitcAsheМашкСтарстихЛевиBookГермWillВишннароGoin(197VisuRichУлейиераAmer
OverМаврSilvОбежКротEnglmailЛадо*имаавтоПопо*акоКамеJameавтоПокрредаЛесипосеШиль
абитформСодеТитаЧекмTRASTRASTRASwwwaWithНикитексAnonwwwnбревGuidОбериздаиздаТуль
ПодоStat
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trdverkty
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye trder
Du kan ikke svare p innlegg / trder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er P
Smilier er P
[IMG] kode er P
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er n 01:49.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokml oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia