Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Arrangement og aktivitetsforum

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 28/02-2013, 01:00
Jan sin avatar
Jan Jan er offline
Medlem

Standard Årets CON

http://hexcon.hexagonspillklubb.org/...yhetsbrev1.png
Svar med sitat
Gammel 28/02-2013, 19:14
sunszu sin avatar
sunszu sunszu er offline
Medlem

Standard Sv: Årets CON

yay!
"The course of history is determined not by battles, but by the actions of the individual. The strongest city at its most basic level is a collection of individuals. Their dreams shape the years to come. If there is any lesson to be learned from history, it is that all too often the fate of entire realms rests upon the actions of one person. In that dire moment of uncertainty, that person's decision, can unwittingly change the world. One never knows who that person is.” A prologue shortened.
Svar med sitat
Gammel 1/03-2013, 01:28
Questor Questor er offline
Medlem

Gleder meg.

Kagematsu i år da kanskje?

EDIT: og selvsagt The Mountain Witch

Sist endret av Questor; 1/03-2013 kl 01:30
Svar med sitat
Gammel 9/03-2013, 12:45
Jan sin avatar
Jan Jan er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Questor Vis post
Gleder meg.

Kagematsu i år da kanskje?

EDIT: og selvsagt The Mountain Witch

Kagematsu Rpg passer tema som hand til hanske. Så om du kunne tenke deg å kjøre det på HexCon så kan jeg aldri i verden takke nei

Den innlevelsen og de følelsene du bringer til bordet som gm er rett og slett utrolig bra
Svar med sitat
Gammel 9/03-2013, 12:56
Jan sin avatar
Jan Jan er offline
Medlem

Vil du arrangere noe på Hexcon?

Vil du arrangere noe på Hexcon? Nå tar vi imot arrangementer! Det er stadig god tid, men hvis du allerede nå vet at du vil arrangere noe er det ingen grunn til å vente!

Som arrangør får du lodd i loddtrekning om ymse premier, du bidrar til at årets Hexcon blir minst like glimrende som den pleier å være, og ikke minst: Du sikrer at programmet inneholder spill du har lyst til å spille selv. (Arrangører kan være med å spille, på lik linje med andre deltagere.)

Ps
Hvis du har noe annet å bidra med -- forslag til lokale, nyttige kontakter, ideer til PR, mulighet for sponsing, eller hva som helst annet -- ta kontakt!

Kontakt info :
* Hyperions forum - http://forum.n4f.no/showthread.php?t=11734
* Epost adressa til Hexcon - Hexcon@Hexcon.no
* Facebook gruppa vår Hexcon - http://www.facebook.com/groups/2391237458/
Svar med sitat
Gammel 11/03-2013, 09:01
Tomas HV Mørkrid Tomas HV Mørkrid er offline
Medlem

Jeg skal arrangere Fabula, den nye versjonen. Trenger hjelp til å gjøre det, fra trønderske spilledere med litt mot og innbildningskraft.

Vi skal sette opp tre spesialskrevne scenarier som blåser hjerterøttene fri for grums! De skrives spesielt for HexCon. De settes til de tre rikene i atlaset til nyutgivelsen; Røverstatene, så disse eventyrene gir god anledning til å bli kjent med settingen til spillet.

Det blir tre eventyr som bringer spillerne sine roller fra Orianna gjennom de tre landene vest for Østersjøen:
- det tyranniske og mørke Moria; Nålen i Gormengols hjerte
- det heltemodige og stolte Kavallen; To jomfruer og en prins i nød
- det kaotiske og brutale Rann; Flammende ondskap
Eventyrene kan spilles hver for seg, eller de kan spilles i serie, med de samme rollene. Det vil være halvferdige roller, unge, men tøffe.

Ei gruppe unge og glade eventyrere legger ut fra Melk, med mål om å utforske verden, og kanskje en dag se Håndens hellige by Ur. Men før de kommer dit, vil hjertene deres herdes, eller mykne. Sjelene deres vil formørkes, eller skjerpes. Ryggraden deres vil rette seg og bære ansvar, eller vri seg til ei ond søyle av smerte ...

Det nye Fabula er et klassisk rollespill som vekker til live det gamle rollespillere snakker om fra sin ungdom; utforskertrangen, entusiasmen og sitringen i møtet med DET STORE EVENTYRET! Spillet har en intens metode som setter samspillet i sentrum, med spillerne som virkelige medskapere. Her trenger du ikke sitte og vente på de scenene du liker; du kan lage dem selv! Det skjer i en metode som er åpen, enkel og rasende kjapp! Fabula er gøy, crunchy og spennende!
Gammel 11/03-2013, 11:33
Jan sin avatar
Jan Jan er offline
Medlem

Skal se hva jeg kan få tak i Tomas.

Sist endret av Jan; 11/03-2013 kl 11:33
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:57.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia