Melding fra Hyperion: |
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
...men konkurransen er anonym, så da er det vel ulovlig! Velvel. Jeg kommer nok til å måtte lage bidraget mitt på 24 timer, fordi jeg skal masse andre greier denne uken. Men jeg har allerede lyst å spille det
![]() Det er litt inspirert av dataspill. Og av en Arcon-modul. Og av et tidligere RISK-bidrag. Kandidatnummeret mitt er "kake".
|
||||
|
||||
![]()
Stakkars deg
![]() |
||||
|
||||
|
||||
![]()
I morges, da jeg kjørte til barnehagen og prøvde å ikke drepe folk på glattisen, fortsatte jeg å designe spillet i hodet mitt.
(Spillet har ingenting å gjøre med å drepe folk på glattisen, forresten. I hvert fall ikke slik jeg har tenkt det skal spilles.)
|
||||
|
||||
![]()
Jeg kan spillteste det med Magnus. Så kan han gå hjem og sove, og lage Inntil vi Synker dagen etterpå. Og så blir han veldig forvirret, fordi han har laget spillet før, så han ender opp med å rive det i små biter og kaste det på gulvet. Og når han plukker det opp, har alle bitene samlet seg til Det Perfekte RISK-bidrag. Og Magnus gråter av glede og lykke, men så kommer det et vindpust inn gjennom det åpne vinduet, og en enkelt bit av spillet, en bitteliten papirlapp, legger seg skjevt. Magnus blir stille. Han ser på spillet som ikke lenger er perfekt. Han legger det fra seg på bordet og går inn på rommet sitt. Han vet at heretter kan det ikke lenger lages RISK-bidrag. Det er over.
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
![]() |
|||
|
||||
|
||||
![]() Sitat:
|
||||
|
||||
|
||||
![]()
Åh, De Buldrende Fjellene. Vi vil aldri se deres like.
Bokmerker |
Trådverktøy | |
Visningsmoduser | |
|
|