Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Brett-, Kort- og Miniatyrspill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 26/02-2009, 01:54
punch sin avatar
punch punch er offline
Medlem

Post Agricola errata

På oppfordring fra Fred poster jeg her min Agricola errata, se vedlagt fil.

Informasjonen er funnet via boardgamegeek, men jeg har ikke funnet ett sted hvor alt står veldig klart og tydelig.

Kildene er:
  • Newsletter fra Z-Man Games (PDF). Her står det meste ganske tydelig. Se side 10-11.

Problemet er at det er en feil i denne errataen! Den sier at Moldboard Plow skal korrigeres i Appendix. Men Moldboard Plow er i realiteten korrekt i Appendix. Det er faktisk kortet som er feil. Kortet sier du kan bruke den 1 gang, men det riktige er 2 ganger. Kilde

Dessuten så indikeres det ikke hvilke kort som har viktige errata og hvilke som bare er noe småplukk.
  • Fan-lagd errata. Her står alt, og korrekt, men ikke spesielt oversiktlig. Dessuten bloated med for mye informasjon.

Det er altså én viktig feil i Appendix, og 4 kort som har viktige errata.
Vedlagte filer
Filtype: pdf Agricola errata.pdf (18,4 KB, 15 visninger)
"The Internet is more like a plumbing trap. People pour masses of crap down it, but occasionally you need to reach in and search for a valuable item, and you come out covered in shit." -- found on the Internet
Svar med sitat
Gammel 28/02-2009, 14:14
BT sin avatar
BT BT er offline
En vanlig fyr

Standard Sv: Agricola errata

Naijs!
Svar med sitat
Gammel 1/03-2009, 00:31
sunszu sin avatar
sunszu sunszu er offline
Medlem

Standard Sv: Agricola errata

in'it?

Nichlas, you the man! Agricola Da game. It's the bomb.
"The course of history is determined not by battles, but by the actions of the individual. The strongest city at its most basic level is a collection of individuals. Their dreams shape the years to come. If there is any lesson to be learned from history, it is that all too often the fate of entire realms rests upon the actions of one person. In that dire moment of uncertainty, that person's decision, can unwittingly change the world. One never knows who that person is.” A prologue shortened.

Sist endret av sunszu; 1/03-2009 kl 00:32 Begrunnelse: mer mer
Svar med sitat
Gammel 9/03-2009, 22:41
punch sin avatar
punch punch er offline
Medlem

Standard Re: Agricola errata

Jeg postet den likegodt som en fil på BGG, siden jeg syntes den manglet (grunnen til at jeg lagde den i utgangspunktet såklart).

Den ble godkjent nå, og jeg fikk mine tre første Geek Gold. Da er det bare å finne ut hva man bruker sånt til...
"The Internet is more like a plumbing trap. People pour masses of crap down it, but occasionally you need to reach in and search for a valuable item, and you come out covered in shit." -- found on the Internet
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:27.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia