Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Levende rollespill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 5/10-2010, 11:57
sunszu sin avatar
sunszu sunszu er offline
Medlem

Standard Datoer for arrangment planlagt

hei,
selv laiver jeg ikke men jeg har stor interesse av når andre planlegger sine arrangement da jeg leder spillfestivalen Arcon.

Vi skal snart se på hvilken helg vi vil/må ha og fant nettopp ut at Desucon 6 har valgt helgen 25-26 juni.

Dette er sikkert av interesse for dere som arrangerer Laiv å vite også.

Er det noen store laiv planlagt feks 1-3 juli?

- Fred
leder Arcon 27
"The course of history is determined not by battles, but by the actions of the individual. The strongest city at its most basic level is a collection of individuals. Their dreams shape the years to come. If there is any lesson to be learned from history, it is that all too often the fate of entire realms rests upon the actions of one person. In that dire moment of uncertainty, that person's decision, can unwittingly change the world. One never knows who that person is.” A prologue shortened.
Svar med sitat
Gammel 5/10-2010, 12:44
Kråka sin avatar
Kråka Kråka er offline
Medlem

Standard Sv: Datoer for arrangment planlagt

Såvidt jeg kan se utifra Laiv.orgs laivkalender, er det ingen annonserte laiver den helgen. Det er tre laiver som står oppført under juli (Håp i mørket, Ignorabimus III og Stjerneporten), men ingen dato er annonsert.

Ingrid S. Windsland,
Datter av Kjell!
Svar med sitat
Gammel 5/10-2010, 17:08
Simira Simira er offline
Medlem

Standard Re: Datoer for arrangment planlagt

Er stort sett bare å sjekke mot kalenderen på laiv.org da. Jeg tror jeg skal på laiv i Bergen 1.-3. juli... uten at jeg husker nøyaktig.

Hvem bryr seg om Desucon da.
Gammel 5/10-2010, 21:17
Kråka sin avatar
Kråka Kråka er offline
Medlem

Standard Sv: Re: Datoer for arrangment planlagt

Sitat:
Opprinnelig postet av Simira Vis post
Hvem bryr seg om Desucon da.
De av oss som gjerne vil dra på begge deler, de som ønsker å ha stands på begge festivalene, samt arragørkomiteen for begge festivalene som sannsynligvis vil miste deltagere til hverandre dersom de faller på samme dato og i samme slengen må bruke ekstra resurser dersom de ønsker å promotere sin egen con på den andre. Fandom er fortsatt et nisjemiljø i Norge, og selv om det med årene har blitt større og mer stuerent, så er det fortsatt lurt å samarbeide innad slik at man ikke ender opp med konkurranse der det ikke er nødvendig.

Desucon hadde i år over 4000 deltakere (i 2008 var tallet ca 3200), de fleste av dem unge mennesker med sansen for flere ting enn bare cosplay og anime (både Pokémonog Maid RPG var på programmet i år og ville sikkert ha vekket interesse hos flere av dem). Mulighetene for rekruttering av Arcondeltakere er ganske stor dersom festivalene ikke arrangeres samtidig. Dersom bare 1% av deltakerne på Desucon valgte å dra på Arcon også, vil dette utgjøre en ganske stor deltakerøkning for Arcons del. Og det er ikke til å skuffe under en stol at Arcon trenger nye og unge deltakere dersom den skal kunne fortsette i mange år fremover.

Ingrid S. Windsland,
Datter av Kjell!
Svar med sitat
Gammel 5/10-2010, 21:50
sunszu sin avatar
sunszu sunszu er offline
Medlem

Standard Sv: Re: Datoer for arrangment planlagt

Sitat:
Opprinnelig postet av Kråka Vis post
Dersom bare 1% av deltakerne på Desucon valgte å dra på Arcon også, vil dette utgjøre en ganske stor deltakerøkning for Arcons del. Og det er ikke til å skuffe under en stol at Arcon trenger nye og unge deltakere dersom den skal kunne fortsette i mange år fremover.
hvor trykker jeg på "like" på denne siden?
"The course of history is determined not by battles, but by the actions of the individual. The strongest city at its most basic level is a collection of individuals. Their dreams shape the years to come. If there is any lesson to be learned from history, it is that all too often the fate of entire realms rests upon the actions of one person. In that dire moment of uncertainty, that person's decision, can unwittingly change the world. One never knows who that person is.” A prologue shortened.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:53.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia