Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Levende rollespill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 16/07-2012, 11:02
ink_182 ink_182 er offline
Medlem

Standard LARPing vs dogging.

Den 17. juni leste jeg følgende i twitterstrømmen til den breiale og barske rapperen RSP (Kompani 69, Hålogalandslaget) ‏@RSPK69:

"Det må jo være en måte å kombinere mine to favoritthobbyer, LARP'ing og dogging?"

Først ble jeg mest overrasket over at RSP dreiv med LARP, og tenke at det var jo artig, men etterhvert begynte jeg å tenke på hva han egentlig hadde twittra. Nå klarer jeg ikke å få ideen ut av bevisttheten

Er dette en utbredt, eller allerede eksisterende, tanke/praksis i LARP- miljøet?
Er det en god eller dårlig ide?
Finnes det artikkler, blogger eller noe skriftlig omkring dette - og om nei, er det en ide til en Playgroundartikkel?

Sist endret av ink_182; 16/07-2012 kl 12:15 Begrunnelse: Hadde skrivd feil dato.
Svar med sitat
Gammel 16/07-2012, 15:50
Ole Peder Giæver sin avatar
Ole Peder Giæver Ole Peder Giæver er offline
Medlem

Standard Sv: LARPing vs dogging.

Sitat:
Opprinnelig postet av ink_182 Vis post
Er dette en utbredt, eller allerede eksisterende, tanke/praksis i LARP- miljøet?
Hva da? Sex i det fri mens man har på seg rare kostymer? Det KAN vel ha forekommet, men det ville vel være å trekke det vel langt å si at det er en "eksisterende tanke/praksis".

Sitat:
Er det en god eller dårlig ide?
På et eller annet tidspunkt ville det vel slutte å være "live" og bli mer av en "orgie"? Jeg tror ikke det er noe jeg vil gå veldig sterkt i bresjen for, sånn personlig. :-/
Sitat:
Finnes det artikkler, blogger eller noe skriftlig omkring dette - og om nei, er det en ide til en Playgroundartikkel?
Kan du ikke heller skrive om sex og live til Imagonem #40?

Eller intervjue den breiale og barske rapperen din?
Svar med sitat
Gammel 16/07-2012, 19:42
ink_182 ink_182 er offline
Medlem

Standard Sv: LARPing vs dogging.

OPG: Takk for svar, selv om jeg ikke akkurat er mye klokere!

Får håpe noen andre sitter på kunnskap/info om temaene, oppdager tråden og bestemmer seg for å dele.

Kan du ikke heller skrive om sex og live til Imagonem #40?
- Haha, Nei. Jeg har aldri vert med på hverken "live" eller "dogging" - og kunne egentlig ikke tenkt meg annet enn å lese om temaene. Videre, om jeg husker riktig, så stod det en spennende artikkel om "sex og live" i Playgruond #2 (den med eksempler på symbolske måter å gjennomføre "akten" på) - så jeg var mer interessert i "møtet" mellom de to spesielle "undergrunnsfenomenene" nevnt over.

Eller intervjue den breiale og barske rapperen din?
- Tja, om andre syns det virker spennende så kan jeg kanskje sende en forespørsel... men, han er ikke "min rapper" som du så sleivete uttrykte det - bare en av mange flinke morsmålsbrukende rimsmeder jeg holder øye med.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Emner
dogging, hip hop, larp, playground, rap

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:52.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia