Gå tilbake   Hyperions webforum > Hyperion - N4F > Magasinet Pegasus

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15/01-2007, 23:58
Huyderman sin avatar
Huyderman Huyderman er offline
Medlem

Standard Sv: Pegasus #2 i postkassen!

Sitat:
Opprinnelig postet av Ole Peder Giæver Vis post
s. 12-13: Synsingen rundt tegneserier til film var helt ok (det er tydelig at forfatteren kjenner området), men føles veldig datert. Det ville interessert meg langt mer å lese like grundig stoff om Spider-Man III, Watchmen-filmen, 300, ryktene om en Preacher-serie hos HBO, Fantastiske Fire med Silver Surfer, Ghost Rider, Iron Man, Wonder Woman, osv. enn to siders løse meninger om filmer som er ti år +. Aktualitet, folkens!
Som tegneserie synseren synes jeg at jeg burde kommentere litt på dette. Jeg fikk i utgangspunktet en relativ løs beskrivelse av hva slags artikkel jeg skulle skrive, skriv noe om tegneserier til film. Uten noe spesiell føring på hva slags artikkel det var ønsket, så valgte jeg å gå for å skrive om filmer som faktisk er laget, heller enn å spekulere for mye om filmer som ennå ikke har kommet. Men jeg er litt uenig at filmvalgene var utdaterte. De fleste filmene diskutert er gitt ut i løpet av de siste par-tre årene, og de eneste som er "ti år +" er batman filmene som jeg tok opp for å sette i perspektiv med Batman Begins. Riktignok skulle jeg i ettertid ønske at jeg hadde fått med meg noe om Superman Returns.
Det jeg kan inrømme ganske glatt, er at jeg burde kansje gitt mer fokus til Marvel filmene; Spider-man, X-Men, FF, etc. Det er en veldig god forklaring på dette. Jeg er hovedsaklig DC fanboy.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:09.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia