Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping > R.I.S.K.

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11/02-2008, 19:06
TorAK sin avatar
TorAK TorAK er offline
Medlem

Standard Re: Sv: Levert spill!

Sitat:
Opprinnelig postet av Kaare Berg Vis post
Jeg har ikke levert i år fordi jeg ikke rakk å skrive det ferdig. Da det var to timer igjen til fristen fant jeg ut at det er bedre å skrive det skikkelig, og gi ut et komplett spill enn en slags halveis løsning for å nå fristen.
Tror kanskje jeg burde gjort det samme selv. Jeg skylder på skolen.

Må si det gøyeste med konkurransen er å få tilbakemelding. Ja, selv negativ tilbakemelding er gøy. Jeg kan føle lærdommen ta tak i meg.

Har veldig lyst til å lage flere spill jeg nå. Både ideer og inspirasjon strømmer på (det er typisk det når uken er over).
Gammel 11/02-2008, 19:13
HOT sin avatar
HOT HOT er offline
Eksplosiv

Standard Sv: Levert spill!

Sitat:
Opprinnelig postet av Kaare Berg Vis post
Jeg har ikke levert i år fordi jeg ikke rakk å skrive det ferdig. Da det var to timer igjen til fristen fant jeg ut at det er bedre å skrive det skikkelig, og gi ut et komplett spill enn en slags halveis løsning for å nå fristen.

Spesielt når jeg har brukt syv sider på bare rollesnekrings kapittelet...

For ambisiøs som vanlig, men dog veldig inspirert. Jeg vet at Rotter blir et bra spill, med solid spillbar mekanikk uten avanserte jippo forgey-elementer.

Vil fortelle mer i Spillutvikling, nå skal jeg først fortsette mine nådeløse kommentarer på årets bidrag.
Faen Kaare, det var et bidrag som jeg var så sikker på var deg, nå må jeg lure på hvem som har skrevet det isteden.
Gammel 11/02-2008, 19:19
TorAK sin avatar
TorAK TorAK er offline
Medlem

Standard Re: Levert spill!

Kanskje det var han, men han skjønte at folk ville forstå hvem som hadde skrevet det så han lurer folk til å tro at han ikke har skrevet noe for å være sikker på at han forblir anonym.

Han er en skikkelig luring.
Gammel 11/02-2008, 19:35
Temple sin avatar
Temple Temple er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av HOT Vis post
Faen Kaare, det var et bidrag som jeg var så sikker på var deg, nå må jeg lure på hvem som har skrevet det isteden.
What he said!
Gammel 11/02-2008, 20:11
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Ja, nei, nå er jeg rett og slett bare forvirret. Jeg aner etterhvert ikke hvem som har skrevet hva. Bortsett fra mitt spill, da. Det har Ole Peder skrevet.
Gammel 12/02-2008, 13:40
Even Tømte sin avatar
Even Tømte Even Tømte er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av matthijs Vis post
Ja, nei, nå er jeg rett og slett bare forvirret. Jeg aner etterhvert ikke hvem som har skrevet hva. Bortsett fra mitt spill, da. Det har Ole Peder skrevet.
JUKS!

Fram med øksa!
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:25.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia