Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Levende rollespill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 1/04-2012, 00:23
Bjørn Are sin avatar
Bjørn Are Bjørn Are er offline
Medlem

Standard Ledige roller på CoC-45 "Festung Norwegen"

Dette blir antakeligvis den siste laiven jeg arrangerer, det er fryktelig hyggelig, men også fryktelig slitsomt. Høsten 2012 blir det altså Call of Cthulhu-laiv på Ryvingen fyr utenfor Mandal. Det er mer info her: http://laivforum.net/threads/19529-C...l=1#post254840

her er link til stedet: http://www.ryvingenfyr.no/index.htm

her er bilder fra forrige horror-laiv vi hadde på fyret, for 9 år siden: http://www.solglott.org/bilder/flere.php?navn=fyr
Gammel 1/04-2012, 01:34
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Standard Sv: Ledige roller på CoC-45 "Festung Norwegen"

Men hvilke typer roller er ledige?

"Interaktiv jomfrufråtsing!"
- Tomas snakker om å være erfaren spilleder for uerfarne spillere
Svar med sitat
Gammel 1/04-2012, 10:10
Bjørn Are sin avatar
Medlem

Joda, det er følgende grupperinger:

-PISCES. Denne gruppa er full. Det dreier seg om kommandosoldater droppet i området for å finne ut hva som skjedde med den kommando-gruppa som landet her året før og som begynte å sende mer og mer eksentriske meldinger hjem, for så å forsvinne helt for noen måneder siden.

-SIS/IR Denne gruppa er det plass til 4-5 til i. Det dreier seg om spillere som i den første delen av laiven spiller tysk SIS som jakter PISCES og senere i laiven spiller Instruerte Roller som hjelper PISCES. Mot slutten av laiven kan det dukke opp andre SIS-roller, litt etter hva spillerne foretar seg... Man får nok mest å gjøre med PISCES i begynnelsen av laiven, og de lokale/tyskerne mot slutten av laiven i denne grupperingen. Om du er usikker på om du kan laive hele fredagen og hele søndagen, er denne grupperingen perfekt for deg.

-De lokale. Denne gruppa er det plass til 1-3 til i. Den ledige rollen er en mannsrolle i 20-åra, men kan skrives om til kvinnerolle om det er ønskelig. Det er også mulig for damer å ta mannsrollen om de ønsker det. Det dreier seg om en hjemvendt og permitert frontkjemper som har vært gjennom helvete på kontinentet. De to andre rollene er i utgangspungtet roller for to IL'er, men om mange melder seg på nå i innspurten, kan vi gi disse rollene til dem. Det dreier seg om et søskenpar på 16 (jenta) og 18 (gutten), som er barn av fyrbøteren og hans kone.

-Tyskerne Her er det også ledige plasser, 2-3. Man kan spille ss-vaktsoldat eller teknikker. Både menn og kvinner kan spille disse rollene. Om man trenger hjelp med uniformseffekter, kan solgløtt låne ut uniformsefekter.

Rollene og relasjonene skrives i påska, så om noen vil være med, er det veldig bra om de gir respons før rolleslippet rett over påske.

Sist endret av Bjørn Are; 1/04-2012 kl 10:11
Svar med sitat
Gammel 1/04-2012, 14:41
Erlend S. Bruer sin avatar
Erlend S. Bruer Erlend S. Bruer er offline
Medlem

Gleder meg masse til laiven! Hadde vært kult å ha med flere rollespill.net-folk
Gammel 1/04-2012, 18:36
omega1no sin avatar
omega1no omega1no er offline
Medlem

Skulle utrolig gjerne være med, men er i healing tiden min etter operasjonen

Skaperen av Brent Jord
Svar med sitat
Gammel 1/04-2012, 21:25
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Jeg er veldig usikker på om jeg har jobb til høsten, så jeg vet ikke om jeg kommer meg avgårde.

"Interaktiv jomfrufråtsing!"
- Tomas snakker om å være erfaren spilleder for uerfarne spillere
Svar med sitat
Gammel 1/04-2012, 23:43
Bjørn Are sin avatar
Medlem

Jau, det er ikke noen vits i å melde seg på før man vet man kan, det er en ærlig sak. Men om dere tipser andre, så hadde det vært kult om dere misjonerte litt for laiven; det var jo ganske morsomt forrige gang, og om alle rollene som er planlagt er besatt, blir ting best, det er jo en grunn til at rollene er tenkt ut.
Gammel 10/04-2012, 16:37
Bjørn Are sin avatar
Medlem

Releasdate på rollene er 16.april.

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:54.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia