Gå tilbake   Hyperions webforum > Hyperion - N4F > Åpent forum > Tull og Tøys

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 17/10-2004, 18:53
BT sin avatar
BT BT er offline
En vanlig fyr

Standard Hva gjorde dere i helgen?

Siden det har vært ganske laber aktivitet her de tre siste dagene, fredag, lørdag og søndag (også kjent som helgen, eller hælja) tenkte jeg at dere må ha gjort noe spennende disse dagene. Jeg begynner med å fortelle hva jeg gjorde:

På fredag var jeg rimelig syk, og pusset nesa ganske ofte, så jeg sløvet mest foran dataen og sov ganske lenge.

På lørdag fant jeg ut at søvnen hadde hjulpet, og jeg var i form nok til å dra på klassefest. Dermed fikk jeg møte mine klassevenner utenfor fagmiljøet for første gang noensinne! WOW! Var sosialt og gøy, nedturen var å gå hjem etterpå, siden det tar 20 minutter. Men med min selektive hukommelse har ikke det noe å si.

I dag har jeg spist en svær burger og skal snart se foppalkampen.

Jeg innser at denne posten er rasende kjedelig, men jeg måtte bare poste noe. Dessuten kan det jo som sagt være greit å vite hva rollespill-folk egentlig har gjort i helga.
Svar med sitat
Gammel 17/10-2004, 19:55
Espen sin avatar
Espen Espen er offline
Forum Admin / Desisjonskomiteen

Standard Sv: Hva gjorde dere i helgen?

Ikke så mye spennende for meg heller... Litt landsting forberedelse fredag og lørdag, samt arbeide på lørdag...

I dag har jeg vært helt satt ut med hodepine/migrene...

Tven står med _veldig lav lyd og dempet lys_ på sportsekstra. Enga må bare vinne i dag...

Håper det går over til i morgen...
Opprinnelig postet av Douglas Adams
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof, is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Sitat:
Opprinnelig postet av Matthijs Vis post
"Kom igjen, folkens, jeg er en lazy fuck. Hvorfor tror dere jeg lager spillfestival hjemme hos meg selv?
Svar med sitat
Gammel 17/10-2004, 20:18
Magnar Müller sin avatar
Magnar Müller Magnar Müller er offline
A new hope!

Jeg har vært å korpstur til sverige med mange mennesker jeg hater og noen få mennesker jeg ikke hater.

Heldigvis har jeg laptop lånt ut av skolen dette året, og når jeg dro med meg pchøytalerene trengte jeg ikke å sosialisere meg mer med de jeg ikke liker enn hva som er strengt nødvendig.

Istedet kunne jeg låse meg selv bort i Blue Öyster Cult, Mario og Liero og ignorere alt rundt meg.

Jeg og Monsieur Generalsekretær Von Lebensgefahr handlet store mengder Dr Pepper (gudenes nektar) over grensa, og rev i samme slengen med noen kilo godterier vi skal feire SKSFs treårsjubileum med.
Sist redigert av Magnar Müller; 1/04-2008 at 19:07.
Svar med sitat
Gammel 17/10-2004, 20:42
HOT sin avatar
HOT HOT er offline
Eksplosiv

Jeg var på Slayer på fredag (Slipknot spilte også)! Det var en KNALL konsert. Jeg spilte D&D på lørdag og i dag har jeg hovedsaklig lest Iain M Banks nye bok "The Algebraist".
Gammel 17/10-2004, 20:56
Snikende Tigger sin avatar
Snikende Tigger Snikende Tigger er offline
Sneaky

Min helg startet torsdag! Yey! Var planleggingsdag på skolen på fredag...
Så jeg feiret bursdagen til en kamerat på torsdagskveld (natt..), overnatta og sov lenge på fredag, dro hjem, dro til noen andre så film og spilte Magic på fredagskvelden. På lørdag sov jeg ikke fullt så lenge. Det var dårlig vær, så vi gjorde det eneste vi kom på - spilte Magic.... Utpå ettermiddagen ble det litt D&D før jeg dro hjem og så 10 Kenshin episoder før jeg la meg. I dag sov jeg lenge... Har vel egentlig ikke gjort så veldig mye fornuftig heller.. Bortsett fra nå - for nå skriver jeg naturfagsrapport om knallgass som skal være ferdig til i morra... jaja.

- Pink Floyd, the great gig in the Sky
Svar med sitat
Gammel 17/10-2004, 23:47
Njordi sin avatar
Njordi Njordi er offline
Medlem

Etter en drøy 10 dagers periode med 8 nattevakter, var jeg litt satt ut og sosete. Jeg har stort sett prøvd og ta meg inn samt kjørt familie-pliktløp helg, mens jeg har skuet olmt på alt husarbeidet som burde gjøres.
Fre: kommer av nattevakt 2åringen i barnehage, sove til jeg skal hente 2åringen i barnehage. Så vedge på sofa, se tv, leke m 2åringen, lage litt mat.
Lørove lenge, 2åringen kom selvsagt krypende opp i senga og forhindret at det ble alt for lenge. Ellers en sløv dag med storinnkjøp av mat som det mest strevsomme. 2åringen og jeg kosa oss alene hjemme på kvelden, da mamman var ute og traff venner.
Søn: Sove lenge, stort sett som i går. Så var det café besøk på Frognesetern med svigersøster og tanteungen. Deretter hjem til Farmor og Farfar (mine foreldre) hvor søster sin familie oxo var. Søndagsmiddag mens 2åringen og hennes jevngamle fetter hoia og baia i bakgrunnen.
Har forøvrig vært jevnlig innom forumet, og bidrat litt, men ellers gremmet meg over laber aktivivtet.

ARS SIMPLEX - Enkle Regler til Ars Magica
Svar med sitat
Gammel 18/10-2004, 10:34
MonicaR sin avatar
MonicaR MonicaR er offline
Medlem

Ikkje so mykje fornuftigt som vart gjort..
Alle gode løfter om husarbeid gjekk lukt åt helsike

Fredag var det altfor billig øl, difor gjekk laurdagen mest med til soving ...
Og lesing av Follestad si bok "De fire og han som gjør galt verre: Begynnelsen".
( har nett kjøpt "de fire... : Fortsettelsen", treng refresh )
Og søndag var stort sett glaning på dårlige filmer og mudding.
Snart lvl 40 - Woohoo!
Bra helg.
Dårlig mandag.
Svar med sitat
Gammel 18/10-2004, 10:37
MonicaR sin avatar
MonicaR MonicaR er offline
Medlem

og jo, ein ting til...
Njordi - Håvamål på bokmål ?!
Vis nåde !!

snufs..
Svar med sitat
Gammel 18/10-2004, 12:55
Pug sin avatar
Pug Pug er offline
Medlem

min helg var heller avslappet, fredag somlet seg langsopmt avgårde før Ainaras møte om fatasyforfatteren Stephen R Donaldson begynte klokken 1805, deretter var det hjem og sløve foran tv'en mens jeg leste den andre boken i Phillip Pullmanns trilogi His Dark Materials, The Subtle Knife (bra bøker det der!)

Lørdag gikk med til loppemarkedrangling, rakk hele fem loppemarked og fant et par science fiction godbiter til en billig penge, resten av lørdagen gikk med til videre lesning av tidligere nevnte bok til tonene av Tom Waits nyeste album Real Gone

Søndag bare sløving til klokken 14, så var jeg faktisk på blindern og prøvde å få gjort noe fornuftig, men siden det var søndag ble det liksom med forsøket, før jeg møtte kjæresten og spiste middag med henne og spillte Trivial Pursuit med henne og noen venner.

Til sist: enig med MonicaR, håvamål og bokmål blir kulturkræsj

"Here lies a toppled God. His fall was not a small one. We did but build his pedestal, a narrow and a tall one"
-Frank Herbert
Svar med sitat
Gammel 19/10-2004, 09:26
Shadowlord Shadowlord er offline
Medlem

Fredag - sov etter en uke med veldig lite søvn og mange oppgaver.

Lørdag - sov lenge, sto opp, besøkte Martin i den nye leiligheten hans, taco og Van Helsing kveld med jentene.

Søndag - Dragonlance. Døde
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:16.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia