Gå tilbake   Hyperions webforum > Hyperion - N4F > Magasinet Pegasus

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 28/09-2007, 00:39
lost and lonely sin avatar
lost and lonely lost and lonely er offline
Forbundsstyret (vara)

Standard Sv: På tide å legge ned Pegasus?

Sitat:
Opprinnelig postet av Ane Vis post
"Da hun vant golden eye turneringen på nintendo64 festen visste jeg at det var henne jeg ville ha"
åå så søtt.

Hva med: søkte rollespillgruppe, og fant kjærligheten?
"Det finnes to sannheter her i verden. Den ene er at Jorden er rund, den andre, at Kaare Berg er skummel."
Sitat Ukjent Kilde
Svar med sitat
Gammel 29/09-2007, 14:16
Store My sin avatar
Store My Store My er offline
Medlem

Standard Re: På tide å legge ned Pegasus?

Jeg har likt temanummerene veldig bra. De temaene som klarer å favne mange interesser har vært de beste. Foreløpig har bladene blitt bedre og bedre så jeg tror dagens redaksjon sitter med mange gode idéer. Fortsett sånn!

Jeg ser ikke noe problem med bladets tilknytning til Hyperion slik det fungerer i dag. Det er et fåtall av artiklene som bærer preg av at dette er et medlemsblad for en forening. I likhet med Fantasifestivalen synes jeg Pegasus bidrar med noe positivt til den fantastiske kulturens miljøer i Norge. Hvis bladet ender opp med å bare handle om medlemsforeningene og sånt så blir det fort kjedelig.
Gammel 29/09-2007, 14:24
Vokteren sin avatar
Vokteren Vokteren er offline
Medlem

Standard Sv: Re: På tide å legge ned Pegasus?

Redaksjonsstyret sitter i disse dager lenket til kontorstolene og plugget til kaffetrakteren for å bringe neste nummer av Pegasus til de tørstende nerder over hele landet. Vi kan skilte med temanummer om helter, der vi blant annet presenterer oppskriften på hvordan man kan bli en ekte helt, kårer de beste, de norskeste og de grusomste superheltene og leverer en grundig analyse av hvorfor superhelter går med trusa utenpå klærne.

Utenom temaet får du selvsagt mye annet snadder å hygge deg med, blant annet et intervju med en angrende juksepave i Counter Strike som ikke greier å slutte. Vi har testet danske latexvåpen på norske SFO-unger, vi bringer en rapport fra laiven en stilla middag med familjen, vi fortsetter den episke sagaen om stakkars Nano i tegneserien med samme navn, og vi bringer deg kunsten til den digitale kunstneren Egil Paulsen.

Gleder du deg? Det gjør vi!
Svar med sitat
Gammel 29/09-2007, 15:23
Store My sin avatar
Store My Store My er offline
Medlem

Standard Re: På tide å legge ned Pegasus?

Jeg gleder meg

Mona

P.S. Pappa er abonnent og synes det er veldig spennende å lese om miniatyrmaling. Ikke verst at vi har interesserte lesere på 56 år

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:42.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia