Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Brett-, Kort- og Miniatyrspill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 2/02-2008, 20:22
Alwyn sin avatar
Alwyn Alwyn er offline
Forbundsstyret

Standard Noen som har erfaring med A Call to Arms?

Er det noen her som har noe erfaring med Mongoose Publishings B5 miniatyrspill? Har alltid hatt lyst til å prøve ut dette, men har aldri kommet så langt.
I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them? So, now I take great comfort in the general hostility and unfairness of the universe.
-Marcus Cole
Svar med sitat
Gammel 20/05-2008, 20:45
Ole Riksaasen Dahl Ole Riksaasen Dahl er offline
Medlem

Standard Sv: Noen som har erfaring med A Call to Arms?

Jeg fikk det av brutter`n da han ryddet i leiligheten sin og kastet ut det han ikke hadde plass til. Har prøvd det ut litt (riktignok første-utgaven) og syntes det var artig nok. Det hjelper sikkert å være B5-fan, for spillet har åpenbare mangler. Det virket ikke som det var helt ferdigtestet, for en del ting fikk jeg ikke helt til å rime i reglene (som sagt, første-utgaven og dessuten uten oppgraderingspakken A sky full of stars eller noe sånt). Masse moro, artige tabeller, festlige spesialregler, stats og brikker for vedlig mange av skipene fra serien. Jeg har bare brukt pappbrikkene som fulgte med, jeg syntes figurene var vel dyre.

Dersom du har mer sans for B5-universet enn å skulle få de "perfekte" reglene for kamp i rommet, anbefaler jeg å prøve det ut.

En god ting i reglene, var at det var umulig å stoppe skipene dine i rommet, de beveget seg alltid litt forover i begynnelsen av trekket ditt. Ettersom mange våpen peker rett frem, blir manøvrering viktig.

Jeg er en del ganger på Drammen Spillforening og kan sikkert ta det med dit en gang. Nå ble jeg litt glad, så det er mulig jeg kjøper meg 2nd Edition. Jeg kan kontaktes lettest på e-post ole.riksaasen.dahl@gmail.com
Svar med sitat
Gammel 20/05-2008, 20:45
Ole Riksaasen Dahl Ole Riksaasen Dahl er offline
Medlem

Standard Sv: Noen som har erfaring med A Call to Arms?

Sitat:
Opprinnelig postet av Ole Riksaasen Dahl Vis post
Jeg er en del ganger på Drammen Spillforening og kan sikkert ta det med dit en gang. Nå ble jeg litt glad, så det er mulig jeg kjøper meg 2nd Edition. Jeg kan kontaktes lettest på e-post ole.riksaasen.dahl@gmail.com
Det betyr at jeg ikke aner hvor Saltnes er hen i Norge.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:52.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia