Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Brett-, Kort- og Miniatyrspill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 20/05-2011, 10:00
Kaptajn_Congoboy sin avatar
Kaptajn_Congoboy Kaptajn_Congoboy er offline
Medlem

Standard Sv: Warmachines/Hordes har dratt meg inn

Cryx Character Helljack: Erebus

http://privateerpress.com/warmachine...arjacks/erebus

Sitat:
The helljack known as Erebus serves Lord Exhumator Scaverous, murdering all in its path as it eagerly gathers souls for its master. The lives Erebus has claimed leave it steeped in the detritus of a thousand deaths. This spectral effluvium envelops the machine, repelling any who try to strike its blackened carapace.
Cygnar Character Solo: Archduke Alain Runewood, Lord of Fharin

http://privateerpress.com/warmachine...uke-runewood-0

Sitat:
Among Cygnar’s greatest living battlefield generals, Archduke Alain Runewood has given up the comfort and safety of his estates in aid of his country and his king. Wherever his command fights, Runewood leads from the heart of battle. His tactical acumen is finely honed, and his inspiring presence pushes his sword knights to fight fearlessly in the face of even the most dangerous foe.
Mercenary Character Solo: Sylys Wyshnalyrr, the Wanderer

http://privateerpress.com/warmachine...lys-wyshnalyrr

Sitat:
An Iosan scholar well versed in the arcane arts, Sylys Wyshnalyrr barters his talents to the armies of the Iron Kingdoms in exchange for access to their libraries and safe passage across their lands. Given Sylys’ attention, even the most puissant warcaster would find his own sorcerous ability strengthened, gaining an invaluable edge in battle.

Sist endret av Kaptajn_Congoboy; 20/05-2011 kl 10:01
Svar med sitat
Gammel 9/06-2011, 17:06
Medlem

Mercenary Warcaster: Captain Damiano

http://privateerpress.com/warmachine...aptain-damiano

Sitat:
Captain Amador Damiano fights for glory, fame, honor, and the certainty that he will in time become a living legend. His Steelheads march in perfect lines and display a unity and responsiveness on the battlefield equal to or surpassing the infantry of any army in western Immoren. Damiano sees himself as much more than a mercenary captain; each contract he takes is not simply a paycheck, it is another conquest, another chance to show the world he is a battle commander without equal.
Svar med sitat
Gammel 27/06-2011, 00:48
Medlem

Bilder fra Friday Night FIGHT! på Arcon 27 denne helga

Svar med sitat
Gammel 27/06-2011, 00:48
Medlem

Søndag Morra Blues, den andre Arcon 27-turneringen.

Svar med sitat
Gammel 9/09-2011, 21:20
omega1no sin avatar
omega1no omega1no er offline
Medlem

Tirsdag eller torsdag blir det en tripple showdown mellom: Cygnar - protectoret - Khador eller Retribution (veit ikke hvem jeg skal velge).

Skaperen av Brent Jord
Svar med sitat
Gammel 25/06-2012, 10:36
Medlem

Det var Steampunk-tema på Arcon i år. Det passer jo i utgangspunktet fra for WM/H, men vi bestemte oss for å "up the ante" ved å lage et togtema. Toget gikk hele dagen (som alle i Kantina ble minnet på hver gang det beveget seg 12") og laget krøll på bordene medmindre folk ba seg fri. Men det ville jo ha vært kjedelig.

Hele rekka og det første bordet (havards mesterverk #1). Tanken var at det forestilte en stasjon på Bainsmarket-Point Bourne toglinja.

Vinterbordet (havards mesterverk #2). Elveleie nord for Tverkutsk.

Skyttergraver mellom Northguard og Ravensguard, på den gamle Cygnar-Khadorfronten før Northguards fall i "fjor".

Skog skog skog. I The Gnarls.

Ruinene av Riversmet i Llael

Restene av Fisherbrook i Thornwood etter at Severius ble ferdig med det

Protectorate-landsby i Bloodstone Marches. Også kjent som "Medium Kebab Saus"-bordet.

Skorne-utpost sør for Ios, Mild Kebab Saus.

PG_Templar in action

PG_Ghlod doing his thing

Undertegnede med gamle venner som nå er Steampunk-entusiaster (og fortsatt venner )

Her er Nima, som var den mest aktive erfarne spilleren - både som spiller og som demogiver. Han vant en hel blister for jobben PG-er får selvsagt sin lønn i himmelen, og kunne ikke være med på den konkurransen.

Her har vi Johnny, som vant premien (en Battlebox) for mest aktive nybegynner. Jeg bruker bildet fra et senere event da han på alle bildene av ham som får gavekortet står med ryggen til!

Ferdinand, runner-up til nybegynnerpremien. Han får heder og ære

Her er noen flere bilder fra lørdagen, både fri spilling og demoer:

Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Emner
hordes, miniatyrer, privateer press, steampunk, warmachines

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:48.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia