Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Norske rollespill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 18/02-2013, 18:07
Tomas HV Mørkrid Tomas HV Mørkrid er offline
Medlem

Standard Norske spillere og norske spill

Har vært, og er, aktiv på en del forskjellige fora for rollespill. Merker at det har skjedd noe nå; at jeg i større grad er interessert i å forholde meg til norske spillere, og snakke norske spill ...
- og det er et skifte som for meg er ganske viktig.

Det handler ikke bare om at jeg syns Sommerspillet og Oskenatt, og nyutgivelsen av Fabula, er viktig, men også om at jeg generelt finner mindre interessant å bry meg om i internasjonale (les; amerikanse) fora. Vi er ikke overlegne på noen måte, men så lenge vi har like mye å spille med og på, syns jeg det er mer interessant å forholde meg til vår egen rollespill-kultur, og å gjøre mitt i det feltet.

Det er ikke noen programerklæring for all framtid, men en observasjon av meg selv akkurat nå, og det siste året. Kanskje vil det fortsette slik noen år fremover, eller noen måneder ...
- det vet jeg ikke, men jeg trives veldig godt med det.

Og samtidig ser jeg at dette inkluderer en større vilje til å engasjere meg i fora som Knutepunkt, som tross alt er et internasjonalt forum. Muligens skyldes det at Knutepunkt tross det er et forum som gir direkte møter mellom spillskapere, og det interesserer meg mer nå, enn engelsk-språklige forum-debatter.

For meg er det interessant å tenke norske spill, og snakke norske spill, og være i dette feltet akkurat nå.

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:33.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia