Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Norske rollespill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12/03-2013, 23:08
omega1no sin avatar
omega1no omega1no er offline
Medlem

Standard Sv: Støtte av ny utgave

Forhåpentligvis har jeg kanskje mulighet til å starte en barne/ungdomsgruppe nå. Og som vi har diskutert litt - så er Fabula noe jeg ønsker å bruke der. Så blir spennende.

Skaperen av Brent Jord
Svar med sitat
Gammel 12/04-2013, 06:23
Tomas HV Mørkrid Tomas HV Mørkrid er offline
Medlem

Det blir inga ny utgave av Fabula i våres. Det handler først og fremst om at jeg trenger tid for å tromme sammen nok støtte til prosjektet, slik at det kan gjennom-illustreres og gis ut på den måten jeg ønsker.

Hvordan jeg skal få til det er jeg litt usikker på. All hjelp og alle gode ideer er velkomne!

Ser for meg en crowdfunding i bunnen, for å samle litt grunker til å lønne illustratører. Har søkt opp noen alternativer der, og kommer til å sette sammen et opplegg for det i løpet av mai. Kommer til å trenge hjelp av alle gode krefter for å spre ryktet om opplegget.

Ser også for meg at jeg trenger støtte fra flere hold, for å gi spillet de rette mulighetene. Vil søke støtte fra alle de offentlige og private instanser jeg kan tenke meg. Det blir et stort arbeid med alle søknader, men jeg håper det skal betale seg.

Gleder meg faktisk til dette arbeidet! Føler meg priviligert som har fått jobbe uavbrutt med Fabula i atten år, og som fremdeles kjenner gnisten tenne til når jeg skal gjøre en ny versjon! Det er herlig!
Gammel 12/04-2013, 08:43
Ole Peder Giæver sin avatar
Ole Peder Giæver Ole Peder Giæver er offline
Medlem

Like, eller +1, som det heter.
Svar med sitat
Gammel 12/04-2013, 09:03
omega1no sin avatar
omega1no omega1no er offline
Medlem

Vel største crowdfunding modellen du kan bruke som er tilgjengelig for oss i Norge er indiegogo tror jeg.

Skaperen av Brent Jord
Svar med sitat
Gammel 3/05-2013, 14:48
Tomas HV Mørkrid Tomas HV Mørkrid er offline
Medlem

Er begynt å sette opp en kampanje på indieGogo, men ser at det er noen saker jeg ønsker å få på plass før jeg lanserer den. Har dukket opp noen nye tanker om hvordan jeg skal gjøre to av bøkene, og de tankene er spennende ...

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:38.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia