Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Tegneserier og tegnefilm

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 5/07-2011, 22:51
trellian trellian er offline
Medlem

Standard Sv: Re: Rasister sinte på Thor

Sitat:
Opprinnelig postet av Hagazussa Vis post
Hva er The Wire? Jeg vet jeg sikkert høres litt dum ut nå, men jeg ser ikke på mye annet enn fantasy, fantasy og science fiction.
Jeg er sikker på at du ikke er den eneste som ikke har hørt om the Wire, men den ansees vel som en av de beste TV-serien som noensinne er laget. Ser du ekstra mye på fantasy, siden du skrev det to ganger?
Gammel 6/07-2011, 19:23
Hagazussa sin avatar
Hagazussa Hagazussa er offline
Medlem

Standard Re: Rasister sinte på Thor

Takk for linken, serien virker ikke helt å være min smak, men jeg tror kanskje min mor vil like den.

Sitat:
Jeg er sikker på at du ikke er den eneste som ikke har hørt om the Wire, men den ansees vel som en av de beste TV-serien som noensinne er laget. Ser du ekstra mye på fantasy, siden du skrev det to ganger?
Jeg tror det var hjernen min som lengtet etter å komme seg tilbake til Dungeon Siege 3 på Playstation 3 som slapp igjenom og la til en ekstra fantasy der.
If I may ask, Jicon, what does your sweetheart say about what you see and do in your work? I mean, I don't know where she's from, but a fair number of women from any country would have their men's heartblood if they so much as suspected he'd be guarding a flock of naked witches.
Svar med sitat
Gammel 16/11-2018, 05:55
Bakagan Bakagan er offline
Medlem

Standard Re: Rasister sinte på Thor

Ved å merke denne boksen, bekrefter du at lånene dine ikke vil bli brukt til å betale etter utdanningskurs eller til å investere i fast eiendom eller verdipapirer pengero no . Unntatt så detaljert i dette samtykket, kan SoFi Personal Loan brukes til juridiske, personlige, familie eller husholdningsformål

Sist endret av Bakagan; 29/01-2019 kl 15:53
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:48.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia