Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Norske rollespill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 2/08-2012, 15:20
Tomas HV Mørkrid Tomas HV Mørkrid er offline
Medlem

Standard 2.sommerspill; Sirkus

Neste uke bærer det løs igjen, med Sirkus Fabula!

Det blir ei vill uke, tror jeg, med masse trolske spesialnumre. Hele Sirkus-opplegget er gjennomgått i sommer, og pusset opp, blant annet med en ny rase! Mugg er en urban rase som har utviklet seg i de dype, fuktige, mørke gangene under megabyen Babel Magna. Er ivrig på å se hvordan det nye opplegget skal fungere.

Gleder meg!
Gammel 6/08-2012, 04:36
Medlem

Standard Sv: 2.sommerspill; Sirkus

I dag starter det!

Hadde formøte med spilleder Michael i går kveld, stadig avbrutt av spillere som kom innom og lurte på når det begynte eller sluttet i dag. Inviterte en av dem inn på kveldsmat, og hva gir du meg; når vi lar ham kikke på grunnmaterialet så setter han seg til å LESE ALT SAMMEN!!! Ungdommen i dag, altså; altfor leseglade! Slik var det ikke da vi var unge!

Uansett; klokka er halv fem, og jeg får ikke sove! Altfor spent! Så nå har jeg gulpet ned en smoothie, og setter meg til å gjøre siste finpussen ...
Gammel 6/08-2012, 13:09
Questor Questor er offline
Medlem

Har ikke så mye å legge til, men ville bare nevne at jeg blir så glad av å lese disse postene dine om sommerspillet Tomas. Det virker så trivelig og herlig!
Svar med sitat
Gammel 6/08-2012, 17:53
Medlem

Takk! Dagen er over, og jeg er sliten som ei månedsgammal strømpe!

Men lykkelig! Innimellom lo vi så fælt av rollenes ulykker, at vi hadde problemer med å spille videre! Og hva gir du meg; ei forestilling gikk helt til helvete i første nummer, med to enere på terningene, slik at de måtte stikke av, og da ruller forsyne meg kusken én på terningene også, for å styre de vettskremte oksene! Kjerra gikk rett i elva, kokka drukna, en okse brakk beinet og de andre ble slengt til alle kanter! Men de som ikke døde kom seg unna ...

Om det fortsetter slik dør vi alle før uka er omme, av latter!
Gammel 11/08-2012, 00:47
Medlem

Uka fullført! Noen helt topp forestillinger, med trolske fantasinumre og ville konsekvenser! Lange skogturer hver dag, bortsett fra i dag; bading og grilling og fotball!

Og fornøyde deltagere! Tilbakemeldingene var et nesten unisont BRAVO!

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:49.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia