Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Brett-, Kort- og Miniatyrspill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 19/02-2005, 14:12
Zatax Zatax er offline
Medlem

Standard Falout

Heijheih

D er noe eg har lurt på leeeng, vil d noen gang komme et nytt falout spill?
DIsse spillene er du beste spillene eg noen gang har spillt!! prøv di
Eg er ekstremt fan av dette spillet så vist noen vet noe si ifra!
Svar med sitat
Gammel 19/02-2005, 14:24
Irvin Bogside sin avatar
Irvin Bogside Irvin Bogside er offline
Desisjonskomiteen

Standard Sv: Falout

Åh, fallout!
Fantastisk spill!

Desverre så vil det nok ikke komme flere spill, etter fallout tactics, som ble en stor flopp, fant produsentene ut at de ikke gadd mer, og vi vil nok ikke få flere spill fra fallout-verdenen....
Det har vært ganske stille i det siste, så det er alltids muligheter for at de sitter å koker sammen noe nytt, kanskje noen andre vet noe mer?

Lyst til å lage eventyr sa du? Klikk her!
Tina Baker - Dans de la Morte
Jendril Amandor - Jaktspillet
Sebastien de Gaultier - Fox XIII

--- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
Jon André Hvoslef-Eide, student og livsnyter
Svar med sitat
Gammel 20/02-2005, 22:40
SirGalrim sin avatar
SirGalrim SirGalrim er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Irvin Bogside
Desverre så vil det nok ikke komme flere spill, etter fallout tactics, som ble en stor flopp, fant produsentene ut at de ikke gadd mer, og vi vil nok ikke få flere spill fra fallout-verdenen....
Tja. Kortversjon: Black Isle var igang med F3 men Interplay fant ut at konsoll spill var tingen å satse på og Fallout: Brotherhood of Steel ble prioritert samt andre tafate prosjekter. Iply sleit med penga og la ned hele Black Isle utenom navnet.

Men konsoll spilla solgte vist ikke så bra allikavel og de konka*. Noen månder senere holdt Iply noen budrunder og solgte rettighetene på F3 (og F4?) til Bethesda. Mange ble sinna på at Beth fikk den og mente at f.eks. Trokia (Aracanum, Temple of Elemental Evil og Vampire: Bloodlines) burde fått lisensen. Det er altså Beth som jobber med F3. De påstår de er store Fallout fan og kommer til å lage en verdig oppfølger.
Kilder: Du finner mye med et lite søk på nett, men man kan f.eks lese mer hos gamer.no

* Ikke helt men nesten

Sist endret av SirGalrim; 20/02-2005 kl 22:45
Svar med sitat
Gammel 23/02-2005, 13:03
Daimonion sin avatar
Daimonion Daimonion er offline
Medlem

Brotherhood of Steel var ok nok, men jeg foretrekker Baldurs Gate/Champions of Norrath, så vi kan jo vente på hver våre nyheter?

Jeg er forøvrig helt enig i at spillkonseptet er helt rått - eneste er at de godt kunne laget spillene litt lenger, er begrenset hvor moro det er å runde spillet på max vanskelighetsgrad etter altfor kort tid, og dett var dett for denne gangen. Eller - de kan gi de ut litt hyppigere, funker det og.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:48.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia