Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Kontakt/ Kunngjøringer/ Annonser

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 20/10-2005, 06:28
Marius Marius er offline
Medlem

Standard RPG butikker i London

Er det noen som vet om noen gode spillbutikker i London?

Skal til London i helgen, og jeg antar at en by på den størrelsen bør ha noen bra spillbutikker. Det jeg er ute etter er rollespill, gjerne litt smale og sære utgivelser. Det finnes selvfølgelig mange nettbutikker, men jeg liker å bla litt i bøkene før jeg kjøper noe.

Noen som har noen tips om butikker jeg bør dra innom?
Eventuellt spill jeg bør se nærmere på?
Gammel 20/10-2005, 09:32
Ferretz Ferretz er offline
Medlem

Standard Sv: RPG butikker i London

Ja, jeg har bodd i London, og vil på det sterkeste anbefale Leisure Games Nord London (www.leisuregames.com). Det er også en ved Covent Garden, som er mer sentralt. Denne heter Troll's Nest, men jeg vil ikke anbefale den. De som jobber der er passe psykotiske og utvalget er veldig lite. Leisure Games er litt lengre unna sentrum (du kommer dit lett med banen), men utvalget er enormt. Bare se på katalogen på hjemmesiden

E.
Svar med sitat
Gammel 20/10-2005, 09:35
Medlem

En ting til. Dersom du skal ha de sære og små utgivelsene, vil jeg igjen anbefale Leisure Games.

Av spill som er verdt å ta en nærmere titt på, som ikke er utbredt i Norge, så er Battletech å anbefale. Jeg kjøpte de fleste av disse bøkene i Sydney, men nå bestiller jeg dem fra London. Problemet med Battletech (www.classicbattletech.com) er at så og si ingen i Norge har hørt om det, og vil derfor ikke spille det Selv om det er en utrolig god sci-fi setting.

E.
Svar med sitat
Gammel 20/10-2005, 11:30
deeweef deeweef er offline
Medlem

Minnes å huske at det var en butikk som hette Orc's nest. Det var ikke denne du mente?
Gammel 20/10-2005, 15:55
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av deeweef
Minnes å huske at det var en butikk som hette Orc's nest. Det var ikke denne du mente?
Hehe, det var Orc's Nest jeg mente i meldingen jeg skrev Troll's Nest. Uansett, ikke å anbefale dersom man vil ha godt utvalg og betjening som ikke stirrer på deg når du kommer inn med et blikk som sier "Jeg vil dreeepe deg! Så vil jeg spiiise deg!" Huff..

E.
Svar med sitat
Gammel 21/10-2005, 00:08
Obiken sin avatar
Obiken Obiken er offline
Medlem

Leitet opp Orc's nest for mange, mange år siden (15-16) og ble passe skuffet. Var lite og dårlig utvalg.

Men ble ikke skremt av psykotisk betjening, de hadde kanskje ikke begynt enda?
Svar med sitat
Gammel 21/10-2005, 00:29
Medlem

Var kanskje enkelt tilfelle, men jeg fikk ikke lyst til å gå tilbake dit. Det er en liten butikk med dårlig utvalg. Gå heller til Leisure Games. Jeg bestiller alt rollespillet mitt derfra.

E.
Svar med sitat
Gammel 21/10-2005, 01:03
hobgoblin hobgoblin er offline
Medlem

kan jeg godt forstå, desverre.
lurer på å bestille derfra selv etter å ha sjekka lista.
hvordan er det med toll og slikt på rollespillbøker?
Svar med sitat
Gammel 21/10-2005, 04:43
trellian trellian er offline
Medlem

Er bøker tollbelagt lenger da? Du kan jo uansett alltid prøve å få butikken til å skrive 10 pund og gave på tolldeklarasjonen.
Gammel 21/10-2005, 06:57
Herman sin avatar
Herman Herman er offline
Medlem

I tillegg til de allerede nevnte vil jeg gjerne også nevne (Rett og slett for å kompettere listen over spillbutikker i London):
Forbidden Planet - Først og fremst selger disse film-, TV-, og tegneserieeffekter, men de har også litt spill, bøker, og tegneserier i kjelleren. (Dette er stedet der du får kjøpt Star Trek-Communicatorer fra alle de ulike seriene. Og jeg visste ikke en gang at de forandret designen fra serie til serie før jeg så utvalget på Forbidden Planet.)
Just Games i Museum Street - Liten butikk som først og fremst satser på de mindre brett- og kortspillene.
The Games Shop i Aldershot - først og fremst krigsspill, men de har også et godt utvalg i rollespill. Aldershot er et stykke utenfor London.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste innlegg
Service på Avalon og andre butikker Postbud Andre diskusjoner 68 14/12-2004 20:46

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:07.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia