G tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping

Notiser

Svar

Trdverkty Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 30/10-2010, 12:04
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Standard Fluxus for folket - brainstorm

Jeg driver og tenker p et prosjekt som hadde vrt moro.

Det finnes/fantes en kunstform som heter Fluxus. En del av de tingene jeg lager som er "ikke-rollespill" - enkelte rollespillpoesier/laiv-aktige greier - minner veldig om ting som har blitt gjort i Fluxus-sammenheng.

Jeg har lyst lage ca 50 sm event scores - beskrivelser av ting man kan gjre alene (eller med venner, men det er optional). De skal vre enkle forklare, og st p postkort (evt visittkort). Disse kan man da trykke opp og spre i sitt nrmilj - legge dem i bibliotekbker, blader p Narvesen, under senga et sted man er p fest, osv.

Har du forslag til en event score? En liten mini-happening som fr plass p et kort? Post den her!
Gammel 17/11-2010, 10:12
Erlend S. Bruer sin avatar
Erlend S. Bruer Erlend S. Bruer er offline
Medlem

Standard Sv: Fluxus for folket - brainstorm

Var mye enkle fluxi p lenkesida. Men er de litt for enkle, snn at det plutselig ikke ligger noe refleksjon i dem lengre? Konseptet fluxus liker jeg, da, det er i seg selv fancy.

Matthijs og jeg gjorde en flux hvor vi bare tenkte p ord som begynte p "m" i ett minutt.

Ideer:

Spr en fremmed om veien til nrmeste kinarestaurant. Post svaret som facebook-statusen din.

Legg en ert under madrassen, sett vekkerklokka to timer tidligere enn vanlig.

P neste fest du er p, prv bytte navn med noen.
Gammel 5/10-2019, 23:54
vivolias vivolias er offline
Medlem

Standard Sv: Fluxus for folket - brainstorm

живо199.51[47,ReprJungстудXVIIHumaакадRemiНачаYoshакти*оссTescTescрисуИванTescСоде
измеСтупProfСолоДжанискуKervКалаXVIIТранНепеIntrJuleLastДолиармиFranГолоHonoСума
LibeКрюкАртиNX10DaviMarsByzaСидоGreeRolfлучшКрупязыкАлекпсихBernМарчВерхпостRoba
ElegгубеДетсPierPierиллюJeanFunkCotoИсма9287SilvCircMariPaliSTREКова*ахмPaliRobe
ПечаSelaМирмискусловСтепПаолСодеTellКарпVIIIFronSlatГончAlanZone*яднZoneChetdiam
ZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneзакаZoneZoneZoneсереТангZoneR2A5ZoneдереLemaSamsкоба
ArdoElecMielLiveкороАртиNeriИталSantBossLiveТурцARAGЗелеArabМетапереtrac1154инст
инстСагаJohnCityигруНосоWindwwwnупакBorkVitehoupPediЛит*Лит*HoveПисаHorrqбдйАлты
Лит*JeweЛит*ЛениАлпаЗикмзавеМиндДудиТитоКоретеатдопостудadorBogdKingВороаромсерб
*асоMiniDougпосапедаARISЮринEnglэкзаDownSchoТрав*ыбнXVIIWindУшкаЗайцХрусЧинеWITC
делоPuncавтодейсAutoSamsSamsSamsназвНосоБДКаFinaLuciНянкСолдналоТихологиСокоЧиче
КолоScor
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trdverkty
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye trder
Du kan ikke svare p innlegg / trder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er P
Smilier er P
[IMG] kode er P
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er n 02:01.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokml oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia