Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 6/11-2010, 20:17
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Standard Sv: [RATS] Jeg har lagd et spill!

Sitat:
Opprinnelig postet av Gru Vis post
Matthijs: Hva kan snørr og sperma brukes til? Altså, man lager barn av sperm, men snørr? Og hva med bæsj og tiss? Eller vaginalsekreter? Puss? Galle? Edder? Hummer? Kanari?
Ifølge tegneserien "Den Motbydelige Mannen" er snørr en naturlig vaksine: Bakteriene havner i snørra, blir svekket av saltet, man spiser snørra, kroppen danner antistoffer etter å bli utsatt for de svake bakteriene.

Hva en vaginalsekretær brukes til, er jeg mindre sikker på.
Gammel 6/11-2010, 20:37
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av matthijs Vis post
Hva en vaginalsekretær brukes til, er jeg mindre sikker på.
Det samme som en vanlig sekretær. Badum-tsj!

Back on topic: Men dette betyr i alle fall at man kan få prøvespilt RATS på HolmCon.

"Interaktiv jomfrufråtsing!"
- Tomas snakker om å være erfaren spilleder for uerfarne spillere
Svar med sitat
Gammel 8/11-2010, 18:23
Questor Questor er offline
Medlem

Sitat:
Ble ikke på Hexcon, jeg hadde to andre ting å kjøre som jeg ikke fikk forberedt meg skikkelig til, fordi jeg satt og lagde RATS i stedet...

Takk alle guder for Rune, som kunne 3:16 utenat og var med i gruppa.

Draug gikk også bra, det skal bli enklere å skrive det ferdig nå som det er spilltestet, slik at noen kan kjøre det for meg på Arcon neste år.
3:16 ble utrolig morsomt synes jeg, håper bare jeg ikke trampet deg for mye på tærne underveis. Er jo kjempefan av spillet, og introduserte det jo i sin tid for Torgrim og Ingvild (som hadde skrevet et kjempebra scenario, med en god del gjenkjennelige "effekter" ), så jeg ble litt ivrig når jeg endelig fikk spilt det (har kun gm'et fram til Hexcon).

Draug var topp, og var ene og alene verdt at jeg bevegde meg ut av mitt selvpålagte con-sølibat.

Skal ta en prat med gjengen om RATS hvis det er sånn at du ønsker deg noen eksterne spill-testere.

Sist endret av Questor; 8/11-2010 kl 18:24
Svar med sitat
Gammel 8/11-2010, 18:28
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Questor Vis post
3:16 ble utrolig morsomt synes jeg, håper bare jeg ikke trampet deg for mye på tærne underveis. (...)

Draug var topp, og var ene og alene verdt at jeg bevegde meg ut av mitt selvpålagte con-sølibat.

Skal ta en prat med gjengen om RATS hvis det er sånn at du ønsker deg noen eksterne spill-testere.
Neineinei, hjelpen med 3:16 var fantastisk! Jeg hadde sovet så lite og var så fortvilet trøtt at det var skikkelig hjelpsomt og fint og bra.

Flott å høre at Draug også faktisk funka bedre enn jeg kanskje var redd for.

Yay, spilltest!

Svar med sitat
Gammel 9/11-2010, 10:18
Kaare Berg sin avatar
Kaare Berg Kaare Berg er offline
Medlem

Verden er underjordisk ikke sant? Hvorfor har du en stat som heter Bird da? Ville det ikke være mer tematisk riktig å funnet et annet dyr som passer bedre inn?

"jeg ville for eksempel aldri fått det for meg å gjøre moralske eller etiske vurderinger av den naturvitenskapelige kategorien invertebrater, selv om jeg, om jeg ble spurt, nok måtte gå med på at de er noen ryggesløse jævler alle sammen." - Anders Nygaard

Mørke Steder: Redux
For å komme ut, må du gå inn.
Svar med sitat
Gammel 9/11-2010, 12:08
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Kaare Berg Vis post
Verden er underjordisk ikke sant? Hvorfor har du en stat som heter Bird da? Ville det ikke være mer tematisk riktig å funnet et annet dyr som passer bedre inn?
Har du lest settingmaterialet? Det skal stå der, men jeg kan oppsummere.

Jeg tror også jeg har forklart dette for Ingvild en gang tidligere, men jeg gidder ikke finne tråden.

Dyrene som "er" stats har mytologisk betydning, ikke bare basert på visuell representasjon i hverdagen, men også på historier fra overflatetiden. Fuglen er mye mer et ideal enn et særlig praktisk brukbart dyr i settingen.

Svar med sitat
Gammel 9/11-2010, 13:13
matthijs sin avatar
Medlem

Litt som at man kan heie på engler selv om man ikke kan fly selv.
Gammel 9/11-2010, 13:15
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av matthijs Vis post
Litt som at man kan heie på engler selv om man ikke kan fly selv.
Jepp. Når jeg tenker meg om er det mye mer "religiøst" å tro på noe man bare har hørt om, enn på noe man ser hele tida.

Svar med sitat
Gammel 9/11-2010, 13:45
matthijs sin avatar
Medlem

Sitat:
Jepp. Når jeg tenker meg om er det mye mer "religiøst" å tro på noe man bare har hørt om, enn på noe man ser hele tida.
Sånn som Hammerfest, for eksempel.

Men tilbake til trådens tema.
Gammel 9/11-2010, 15:57
Questor Questor er offline
Medlem

Sitat:
Jepp, vil tro at det mytologiske begrepet "fugl" er sterkere for noen som kun har hørt om det i legender enn for oss som ser en nesten hver dag.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:41.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia