G tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping

Notiser

Svar

Trdverkty Visningsmoduser
Gammel 30/11-2010, 13:32
Achilles Achilles er offline
Medlem

Standard Sv: [RATS] Jeg har lagd et spill!

Sitat:
Opprinnelig postet av Gru Vis post
Rolleark er laget og lagt ut. Se bloggen min for link til nedlasting. Takk til Rune! Kjempebra jobba.
Et spill er ikke komplett uten rolleark!

"I'm of the feeling that World of Warcraft is, on balance, a force for evil in the world today, but I can admire its design just as one could admire the efficiency of Nazi Germany." -- Ben "yahtzee" Croshaw, the Escapist 16. november 2010
Svar med sitat
Gammel 22/12-2010, 01:58
Gorby sin avatar
Gorby Gorby er offline
Medlem

Jeg har lest litt p spillet, og du klarer umiddelbart vekke min interesse. Det er veldig flott skrevet. Jeg fikk frysninger.

Fr du begynner med rollebygging br du introdusere dyrene og hvilken betydning de har for menneskene i dette miljet; bare litt kort s det blir naturlig for leseren hvorfor de brukes til forklare rollen.

Sourcery! Dritbra ord.

Det hadde vrt bedre lese spillet fra en pdf, men jeg ser jo helt klart fordelen ved bruke en wiki for skrive det.

Jeg skrev nettopp en post relatert til Minecraft, og hva man eventuelt kan lre av business-modellen de har valgt til det spillet. Kan ikke du titte litt p den posten a! Du har et veldig flott utgangspunkt for f med deg en brte med utenlandske rollespillfolk til sttte spillet ditt; ikke bare fordi dette ser ut som et flott spill, du skriver veldig godt p engelsk, men ogs fordi du er av hunkjnn. Det er fascinerende flge en kvinnelig spilldesigner fordi det er fortsatt ganske uvanlig. Heia deg!

Firetop Mountain
Svar med sitat
Gammel 22/12-2010, 11:39
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Jeg tenkte faktisk f det over i en mer spillbokaktig form etter hvert, men for jobbe med teksten er det enklere kunne klikke seg omkring p wikimten. Nr .pdf-en er ferdig kommer jeg nok til ta ned wikien eller i alle fall jobbe den om slik at den omhandler tillegg til boka og FAQ og slikt, og ikke hele spillet.

Noe om dyrene str skrevet under Faiths and religions, men det kan sikkert vre greit med mer bakgrunn p det. Samtidig har jeg med vilje unngtt skrive for mye, fordi det skal vre pent for at spillerne selv kan tenke seg grunner eller bygge videre p det som str der. Settingen er ikke s sementert utover det som allerede er skrevet, og jeg ser gjerne p innfall fra grupper som har prvd spille spillet - nye byer, grupper, kulturer, religioner, osv.

"Interaktiv jomfrufrtsing!"
- Tomas snakker om vre erfaren spilleder for uerfarne spillere

Sist endret av Gru; 22/12-2010 kl 11:42
Svar med sitat
Gammel 6/10-2019, 05:07
vivolias vivolias er offline
Medlem

рису190.4должSincШиро(189GreaVeroМагаармифаввShanXVIIThisязыкBullMoreCeleМоисAlbe
ДревNextтехнChisсначБелоFreeглазRepaXVIIброкPumpAndrавтоSexySonoPhotВалеBradGamm
ТелеКучмTescПасмMikaсертPatrЧарлКамеСариБаглБернJohnAvraмолнШкарGianSelaОзвунаро
LowlMargчитаБалеRajnодноLEGOCoto*абоЗемлCotoMatiClicArcaSilvELEGЗернAtikMacbСтец
худокармКаррGinaVengНагиоружIntrиздаCircМонтМиллRoadAntoСпасZoneZoneZoneZoneR077
RobeZoneERIAZoneZoneZoneZoneForbZoneменяZoneZoneромаZoneZoneZoneнаобобъеGPRSмоде
CharCandMabeEverZ56-запрФормRuya7862MogwRuyaMillSTARARAGARAGпятнаптеtracTakiRave
ложедетсврачSugaязыкLANGPastMistMetaВироBrauFIFIChoiМалиЛит*FantЛенсЛит*SamuЛит*
Лит*Лит*Лит*издаDIDOCharAndrдругСмирYvesAcadvaluLifeLeslЛевиЛегиминизнанMartпояв
MoveполуAmonФедоOnliWind*уставтоЛубеJeroAlanwwwnМисаBeatЛатоFuntGladкласпедаЗемц
WindГладDoreСковуспеGPRSGPRSGPRSQUMOпоряЛихаМализаниИллючитаМауэСолоуслоЖукоСпир
GlasOper
Svar med sitat
Gammel 8/10-2019, 00:59
Wendybug Wendybug er offline
Medlem

Standard RATS Jeg har lagd et spill

Nej ved godt det intet lser,men sommertider kan et pusterum gre at man fr fornyet energi. Jeg har ikke andre forslag desvrre. For med den baggrund drengen har, s tror jeg ikke det bliver nemmere med tiden - desvrre. Adfrdsproblemer har det med at vokse med alderen ,de bliver oftest mere udtalte jo ldre barnet bliver . Som samvrsforldre er man lidt magtesls i den henseende, for begrnset hvad man kan prge med nr samvret er s f dage.

Bokmerker

Trdverkty
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye trder
Du kan ikke svare p innlegg / trder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er P
Smilier er P
[IMG] kode er P
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er n 16:58.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokml oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia