Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Rollespill generelt

Notiser

Vis meningsmålingsresultat: Kva tykkjer du om Jakta på Ungdomskjelda?
Dette vil eg gjerne spela, og eg skal (kan henda) på ARCON 6 42,86%
Dette vil eg gjerne spela, men eg skal ikkje på ARCON 2 14,29%
Eg er usikker, men det verkar lovande 4 28,57%
Dette er ikkje mi greie 1 7,14%
Alt med task resolution suger! 0 0%
Avast! 1 7,14%
Velgere: 14. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 22/12-2008, 19:52
Martichoras sin avatar
Martichoras Martichoras er offline
Medlem

Standard Jakta på ungdomskjelda (sjørøvarar og zombiar og greier)

I Den gamle verda, den austlege halvkula, er røynda ordna og oppmålt. I vest, i Den nye verda, er ho flytande og vill. Eden i aust mun vera vakta av englar med logande sverd, men Vesten er vakta av Det store beistet, kalla Leviathan av boklærde europearar og Duppy Jonah av vestindarane. Leviathan slår med halen og både land og hav kvervlar rundt; Han bles i nasen og både levande og døde reiser seg til strid.

Likevel vågar folk seg vestover, på leiting etter gull og andre rikdommar. Særleg har den spanske trone forsynt seg grådig av godset til falne indianarrike, og reknar heile Den vestlege halvkula som sin eigedom. Alle andre enn spanjolane må kjempa både med Duppy Jonah sine born og med kong Karl II sine handlangarar.

Dei reisande på skipet ”Ambrosia” reddast korkje verdslege eller djevelske farar, for dei stemner vestover på leiting etter ein skatt større enn heidne kongars gull, sjølve livseliksiren, kjelda til evig liv. Gjennom gransking av tekstane til Fontaneda og de Avilés, men òg mangt som er mindre kjend og betre løynd, har dei kome til at Juan Ponce de León var langt nærare å finna Ungdomskjelda enn nokon har ana, då han vart felt av ei giftig pil for nær 150 år sidan.

No stemner ”Ambrosia” mot Puerto Rico. Her, i katedralen San Juan Bautista, kviler dei jordiske levningane av Juan Ponce de León. I hans marmorsarkofag gøymer det endelege sporet som syner vegen til Kjelda til evig liv. For å nå dit må ein berre forbi eit av dei mektigaste festningsverka i Den nye verda (bygd for å trygga den spanske skatteflåten) så vel som den spanske hirden, og Pavens eigen Societas Iesu.

Men det er når de Leons grav er broten at dei røynlege problema tek til. Då byrjar seilasen mot Djeveløyene, gjennom farvatn fylte med stormar, sjørøvarar, draugar og udyr, med arge spanjolar og jesuittar i ryggen, og Duppy Jonah sjølv lurande i djupet. Om dei når målet må dei òg forbi Ungdomskjelda sine vaktarar...

Dette er "salsteksten" eg så langt har utarbeidd til ein modul eg vonar å ha klar til ARCON. Soga er lagd til pseudoverset Sjørøvarar og synkretisme på skrekkhava, som bygg på GURPS Swashbucklers, GURPS Horror og GURPS Cabal (i omtrent den rekkjefylgja), samt diverse saker eg har funne rundt på nett, og i mindre grad på Deichmanske.

Høyrest dette artig ut?

Eg har aldri skrive ein modul til ARCON før. Utifrå røynslene mine som ARCON-deltakar for dryge ti år sidan, og det eg har fanga opp frå andre ARCON-deltakarar, verkar det som om det er frykteleg vanskeleg å laga ein modul som:
  • Kan nyttast av andre enn ein sjølv.
  • Driv handlinga framover utan å blokkera som ein Berlinmur.
  • Er ferdig i rimeleg tid før festivalen.

No kan ein jo argumentera for at eg kunne gjort ting enklare ved ikkje å nytta GURPS og småkonservativ nynorsk, men eg likar task resolution, iherdig kjeldegransking og arkaiske ufullstendige hjelpeverb.

Eit anna, og vonleg større, problem er at eg slett ikkje er vand med å tenkja i "modular", og at "eit eventyr" har det med å verta ei halvtårs-soge, minst, i mine hender. Det gjer det vanskeleg for meg å pressa ein visjon inn i eit puljeformat. Eg har tenkt å prøva.

Noko eg har gjort er å laga eit tentativt flytdiagram, med ein semi-jarnbane (kryssande parallellspor) gjennom Puerto Rico, eit relativt ope felt med relativt mange handlings- og hendingsalternativ ute på havet, og eit smalare felt, jarnbanespor, når heltane nærmar seg ungdomskjelda.

Eg vonar òg å kunna få sett opp skildringar av ulike situasjonar i flytdiagrammet, med skildringar, biroller (som spelarrollene kan drepa eller på anna vis sigra over), kva dugleikar som er aktuelle å nytta, og relevante reglar og task difficulty modifiers (habla GURPS?).

Er dette noko de trur kan vera til hjelp? Kva ville de ha gjort/har de opplevd som nyttig i modular?

Roller er ein annan sak. Eg er uvand med å laga roller, og uviss på om eg i det heile er i nærleiken av noko folk har lyst til å spela.

Tre av dei er byd over historiske personar:
  • Christina Alexandra, tidlegare dronning av Sverige, lærd, språkmektig og dugande til å fekta og å skyta.
  • Cyrano de Bergerac: Meistarfektar, oppfinnar og gjennomgåande velformulert (forfattar og poet).
  • Julie la Maupin: Tidsreisande meistarfektar, operasangar og femme fatale.

Tre av dei er ahistoriske og i større grad på teiknebrettet
  • Ein kaper og fribyttar, kaptein på "Ambrosia".
  • Ein dhampir og magikar frå Trieste
  • Ein eksentrisk oppfinnar - alkymist, kirurg og artillerist

Kva manglar? Burde det vera fleire sjøfolk/piratar?

Kjønn og slikt er noko eg har freista å tenkja ein del på, noko som har ført til at dei tre historiske rollene er ein mann, ei kvinne og ei omdiskutert ei. Dei to rollene som har eit definitivt kjønn var forresten begge biseksuelle, noko som fører oss over til rollerelasjonar: Eg har fundert på å leggja opp ulike spor til flørting og eventuelt romantikk mellom spelarrollene, men dette er noko eg reknar med at slett ikkje alle vil vera komfortable med... Kva tenkjer de?
Ymirea, den heimesmidde verda mi, som eg stundom refererer til
Spelleiarfilosofien min (eit utkast)

Sist endret av Martichoras; 22/12-2008 kl 20:14
Svar med sitat
Gammel 22/12-2008, 21:24
Maleficum Maleficum er offline
Medlem

Standard Sv: Jakta på ungdomskjelda (sjørøvarar og zombiar og greier)

Jeg kunne godt tenke meg å spille dette, og skrev at jeg (kan henda) kommer på Arcon, men gjør nok svært sannsynlig ikke det, selv om det frister å kunne gå i T-skjorte.

Det viktigste er nok å levere tidsnok. Tror mange kunne tenke seg å prøve dette, men det er også noe av bøygen... da jeg vil gjette at mange her ikke gidder å spille med mange av de som melder seg på slike puljer. Nynorsk og skinnekjøring er ikke det største problemet tror jeg, men trikset er nok å få tak i noen GMer før ARCON. Det skal ærlig talt ikke mye til for å skrive en god con-modul, men å skrive en som andre kan spille krever litt mer.

En god løsning på det siste er å arrangere spilltest med GMer i forkant, slik at de kan spille igjennom, luke ut problemer og komme med spørsmål.

rediger: glemte å si at karakterene, som i mine øyne er det viktigste med en con-modul*, virker bra.

* også i con-moduler

Sist endret av Maleficum; 22/12-2008 kl 21:38
Svar med sitat
Gammel 23/12-2008, 11:21
Erling Rognli sin avatar
Erling Rognli Erling Rognli er offline
Medlem

Så lenge landskapet er vakkert, forsinkelsene ikke for store, maten i spisevognen god, selskapet interessant og det var en togbillett man kjøpte, er jernbanerollespill helt fint. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg vet ikke om jeg kommer på Arcon, men kunne godt tenke meg å være med på en spilltest.

Jeg tror romantikk er fint og flott, kjør på, men gi folk noe metodisk støtte for å spille det ut. Når det er ting du er usikker på om vil fungere tenker jeg at det trenger å hjelpes frem på en eller annen måte.

Kanskje du kunne lagt inn et skjebneelement? Ettersom det allerede er delvis jernbanetur kan du kanskje utnytte nettopp det lineære i handlingen. Her er et forslag: Alle spillerne må velge tre skjebner for rollene sine: En romantisk skjebne, en heroisk skjebne og en tragisk skjebne, som har bestemte utløsere i spill. Hver spiller får to eller tre av hver type skjebne å velge mellom. Hvilke skjebner de andre spillerne har valgt er hemmelig. Kanskje ulike skjebnekombinasjoner interagerer? Da kan du også putte inn spådommer og forvarsler og sånt, og det virker jo sjangerkongruent.

-E
Gammel 27/12-2008, 21:04
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Jeg liker rolleforslagene og tankene om romantikk/drama mellom rollene. Historiske roller er kult, på samme måte som hovedpersonene i Alan Moores "League of Extraordinary Gentlemen" (selv om de var litterære) og hovedpersonene i Øystein Runde og Geir Moens "De Fire Store". Det er gøy. De trenger slett ikke å ha noe faktisk historisk belegg for å være sammen på et skip (eller i det hele tatt), synes jeg faktisk.

Ellers plages jeg ikke av jernbanesporet, ikke når det er snakk om en con-modul.

"Interaktiv jomfrufråtsing!"
- Tomas snakker om å være erfaren spilleder for uerfarne spillere
Svar med sitat
Gammel 29/12-2008, 09:37
Martichoras sin avatar
Medlem

Standard Re: Sv: Jakta på ungdomskjelda (sjørøvarar og zombiar og greier)

Eg er glad for at dei tre som har ytra seg har tru på rollene

Sitat:
Opprinnelig postet av Gru Vis post
De trenger slett ikke å ha noe faktisk historisk belegg for å være sammen på et skip (eller i det hele tatt), synes jeg faktisk.
Bergerac døydde eigentleg i 1655, la Maupin vart fyrst født i 1670. Ingen av dei tre kjende kvarandre. Å forlenga livsløpet til Bergerac er jo relativt ukomplisert, men Julie er eit litt større problem. Eg vurderte å laga ein "forløpar" i førre generasjon, ei Julie d'Armagnac, men sidan soga er tenkt å vera ganske høgtflygande, såg eg ikkje eigentleg noko problem med å ta med ein tidsreisande attåt. Så langt eg kjenner til drog ingen av dei til Den nye verda, men Cyrano skreiv at han hadde gjort det, på ei mislukka måneferd, eit element eg tenkjer på å ta med i den aktuelle soga...

Verdssyna til dei tre historiske rollene er òg noko eg kjem til å freista å poengtera: Christina som fritenkjande og tolerant katolikk, men likevel religiøs, Cyrano som rasjonalistisk fritenkjar med katolsk bakgrunn, og Julie som rein opportunist...

Sitat:
Opprinnelig postet av Maleficum Vis post
Tror mange kunne tenke seg å prøve dette, men det er også noe av bøygen... da jeg vil gjette at mange her ikke gidder å spille med mange av de som melder seg på slike puljer.
Det er jo ei utfordring. Sånn sett er kan henda ikkje rollespill.net den beste staden å prøva vatnet heller... Eg forstår godt at folk ikkje brenn av lyst til å spela saman med hypotetiske uraffinerte (på alle vis) tenåringar. Eg reknar vel heller ikkje med noko stor speloppleving av å GMa dette på Arcon, det er meir eit ynskje om å skapa og dela noko som driv meg, å syna at fantasy kan gjennomførast i anna enn standardisert nordeuropeisk mellomalder-drag (drag som "crossdressing", ikkje som "trait").

Sitat:
Nynorsk og skinnekjøring er ikke det største problemet tror jeg, men trikset er nok å få tak i noen GMer før ARCON. Det skal ærlig talt ikke mye til for å skrive en god con-modul, men å skrive en som andre kan spille krever litt mer.
Eg ser at mykje av det som har vore meld opp har basert seg på at arrangøren spelleier ei gruppe, og det er det. Førebels er eg nok meir ambisiøs.

Sitat:
En god løsning på det siste er å arrangere spilltest med GMer i forkant, slik at de kan spille igjennom, luke ut problemer og komme med spørsmål.
Sitat:
Opprinnelig postet av Erling Rognli Vis post
Jeg vet ikke om jeg kommer på Arcon, men kunne godt tenke meg å være med på en spilltest.
Eg hadde tenkt å køyra ein speltest, både for å betra modulen, og for å rekruttera og førebu spelleiarar No er det vel berre Gru av dykk som verkeleg har tenkt seg på Arcon (og som ikkje er forelder), men eg vil gjerne spela med dykk alle tre, om høvet skulle by seg.

Sitat:
Jeg tror romantikk er fint og flott, kjør på, men gi folk noe metodisk støtte for å spille det ut. Når det er ting du er usikker på om vil fungere tenker jeg at det trenger å hjelpes frem på en eller annen måte.
For meg er dette eit argument mot romantikk. Eg har i utgangspunktet tenkt å køyra i eit tradd-system, sannsynlegvis GURPS, som er svakt i den psykologiske enden av simuleringa. Eg har for så vidt inga innvendig mot at eventuelle andre spelleiarar leier soga i andre system, så lenge dei tek på seg andsvaret for regelkonvertering...

Sitat:
Kanskje du kunne lagt inn et skjebneelement? Ettersom det allerede er delvis jernbanetur kan du kanskje utnytte nettopp det lineære i handlingen. Her er et forslag: Alle spillerne må velge tre skjebner for rollene sine: En romantisk skjebne, en heroisk skjebne og en tragisk skjebne, som har bestemte utløsere i spill. Hver spiller får to eller tre av hver type skjebne å velge mellom. Hvilke skjebner de andre spillerne har valgt er hemmelig. Kanskje ulike skjebnekombinasjoner interagerer? Da kan du også putte inn spådommer og forvarsler og sånt, og det virker jo sjangerkongruent.
Dette tykkjer eg høyrest skikkeleg kult ut. Eg har i laiv-samanheng ingen problem med skjebne, som ikkje utløyser jarnbaneraseriet mitt - truleg fordi eg vert invitert med som lokomotivførar heller enn passasjer, og veit kor turen ender... Igjen støyter det imot grunn-ideen min om å gjera noko tradd, og at eg slett ikkje veit korleis eg skulle gjera noko slikt, sidan eg ikkje har vore med på det sjølv.
Sitat:
Opprinnelig postet av Gru Vis post
Ellers plages jeg ikke av jernbanesporet, ikke når det er snakk om en con-modul.
Det har de vel alle tre sagt på ulike måtar. Eg trur du har rett, og eg har jo lagt inn i salsteksten kor eg ser for meg at soga skal enda.

Sist endret av Martichoras; 29/12-2008 kl 09:38
Svar med sitat
Gammel 11/01-2009, 15:19
Martichoras sin avatar
Medlem

Standard Re: Jakta på ungdomskjelda (sjørøvarar og zombiar og greier)

I samsvar med råd eg fekk ovanfor, har eg no arbeidd mest med å få klar spelarroller. Dei ligg an til å verta 350-poengsroller (noko som plasserer soga på Legendary-nivå i GURPS-terminologi (300-500 poeng), "the best power level for 'gritty' supers and for mortals who rub shoulders with gods").

Eg har dumpa artilleristen/oppfinnaren, og spreidd kompetansen hans på kapteinen, Cyrano og Vlad.

I utforming av roller har eg prøvd å gje alle rollene brei kompetanse, med minst eitt felt der dei strålar.

I kampdugleik er til dømes Vlad og Julie dei to uovertrufne, med Vlad som "tank" og Julie som uhyre rask og presis. Cyrano og kapteinen (han manglar framleis namn) er veldig gode til å slåss, og Christina kjem bakerst som "god".

I sosial dugleik er Christina uovertruffen, Cyrano, kapteinen og Julie er veldig gode (på ulike vis), og Vlad er begrensa, han duger primært som "bad cop"...

Kapteinen er sjølvsagt den beste til å segla, men både Christina og Cyrano kan føra skipet om naudsynt. Alle desse tre kan òg navigera.

Ingen av rollene er veldig gode i magi, men Christina har ein del kompetanse, og kapteinen og Vlad kan litt (voodoo og daudemaning, henholdsvis). Både Christina og Cyrano syslar noko med alkymi.

Cyrano har ein eksklusiv kompetanse som oppfinnar og pilot.

Under fylgjer Vlad (dhampiren), den mest ahistoriske rolla, og den som er tenkt å vera lettast å spela for ein stereotyp tradd-rollespelar.

Sist endret av Martichoras; 11/01-2009 kl 15:40
Svar med sitat
Gammel 11/01-2009, 15:20
Martichoras sin avatar
Medlem

”Vlad” (Vladimir Vampijerović eller Vladimira Vampijera)
Vlad er ein ekkel fyr. Han er middels høg, men brei og klumpete. Andletet hans er rundt, med store, mørke auge og ein lang spiss nase, som gjer at han ser fugleaktig ut, og ein vid, sensuell munn med store tenner og spisse hjørnetenner. Vlad har tjukt, svart hår med markerte viker. Huda hans er klam og gummiaktig, og han vert lett raudmussa når han er varm eller opphissa. Vlad luktar litt rart, men det verkeleg besynderlege er at han ikkje kastar skugge, same kor skarpt lyset vert.

Vlad kler seg i svart, noko som ikkje gjer han mindre raud i tropesola. Han eig eit heilt lite arsenal, og ber ofte med seg store delar av det. Han har alltid med seg dei to flintlås-pistolane sine av Beretta-fabrikat, gjerne ladde med sølvkuler, og ein velsmidd hoggert med sølvegg. Attåt har han fleire vanlege flintlåspistolar, ein armbrøst, med ulike piler, ein skarp haggtorn-stake, fleire knivar og ei bordingsøks.

Vlad sin fremste kompetanse er drap og øydeleggjing. Best av alt er han til å gjera ende på vandaude, men levande har det òg med å gje opp anden om du skyt dei i hjartet eller høgg hovudet av dei. Han har òg kunnskapar om okkultisme, daudemaning og sporfinning, og kan sansa og kjenna att løynde vandaude. Han er ein habil feltskjer, og har lært seg eit og anna om etterforsking og utspørring i arbeidet sitt. Vlad talar mange språk, dei fleste av dei dårleg.

Vlad er født og oppvokst i Trieste (del av det austerrikske keisarrike), og er slovenar på morssida, vampyr på farssida. Han livnærte seg i fleire år ved å jakta på vampyrar og andre vandaude rundt om på Balkan og i Italia. Christina Alexandra berga han frå inkvisisjonen i Roma, og difor tener han ho lojalt.

Vlad er ein jovial og selskapeleg fyr, men tek meir etter far sin enn det som godt er. Han er ein kald jævel på botn, og i tillegg til å vera blodtørstig, er han både pengegrisk og kåt. Han dansar på taket når han er full.

Sist endret av Martichoras; 11/01-2009 kl 15:21 Begrunnelse: Overskrift
Svar med sitat
Gammel 12/01-2009, 04:02
Hagazussa sin avatar
Hagazussa Hagazussa er offline
Medlem

Dette virker intresangt. Jeg vet ikke om det ville være første valget mitt på Arcon, det kom andpå hva annet som ble kjørt i puljen, jeg ville ha valgt World of Darkness, Call of Cuthulu og slikt over dette, men det ville definitivt vert noe jeg ville ha vurdert om det gikk i en pulje hvor jeg ikke måtte velge mellom dette og en av favoritt spillene mine.
If I may ask, Jicon, what does your sweetheart say about what you see and do in your work? I mean, I don't know where she's from, but a fair number of women from any country would have their men's heartblood if they so much as suspected he'd be guarding a flock of naked witches.
Svar med sitat
Gammel 12/01-2009, 11:41
Kapsberger Kapsberger er offline
Medlem

Som vanlig synes jeg at du (Martichoras) har valgt et veldig fargerikt og spennende miljø. Rolleskissene virker potensielt spentsige, men skulle gjerne sett noe motivasjon hos dem. Eller kanskje det er lagt opp til at spillerene skal legge inn dette selv? Ville ellers bare si at om jeg faktisk hadde vært en con-gjenger, og hadde dratt på Arcon, så ville dette absoult vært en modul som jeg ville satt meg ned med. På tross av at jeg ikke er noe glad i GURPS.
Svar med sitat
Gammel 13/01-2009, 15:16
Martichoras sin avatar
Medlem

Standard Re: Sv: Jakta på ungdomskjelda (sjørøvarar og zombiar og greier)

Sitat:
Opprinnelig postet av Hagazussa Vis post
Dette virker intresangt.
Sitat:
Opprinnelig postet av Kapsberger Vis post
Som vanlig synes jeg at du (Martichoras) har valgt et veldig fargerikt og spennende miljø.
Takk

Sitat:
Rolleskissene virker potensielt spentsige, men skulle gjerne sett noe motivasjon hos dem.
Dette er eit godt poeng. Christina og Cyrano har gode (håpar eg) og fleir-fasetterte motivasjonar for å leita etter ungdomkjelda. Ikkje minst at dei begge byrjar å dra på åra. Soga vert truleg lagt til 1674, og då er Christina 47 og Cyrano 54-55 (avhengig av når på året soga føregår).

Vlad er heilt på sida av det meste. Han har korkje karibisk bakgrunn, høgtflygande esoteriske interesser, eller noko tvingande behov for å finna ungdomskjelda. Han er jo grisk, og kunnskap om kor ungdomskjelda ligg vil vera verd ei formue, men det er det, så langt. Han er som han er, dels fordi eg hadde lyst å ha med ein dhampir, dels fordi eg tykte ei rolle burde opna for "the casual gamer", ein som vil delta utan å forhalda seg for mykje til bakgrunnen.

Kan henda bør eg kvitta meg med Vlad, opna plass for ein til sjøulk i staden?

Tentativt skal han i så fall bytast ut med ein mulatt frå Hispanola, ein skikkeleg boucanier som praktiserer voodoo...

Julie har for så vidt litt av det same problemet, sidan eg legg til at spelarrolla er 25 år gamal på speltidspunktet (den andre pre-tidsreise Julie, som ikkje er spelarrolle, er vel omtrent 4 år gamal, og i Frankrike).

Sitat:
Ville ellers bare si at om jeg faktisk hadde vært en con-gjenger, og hadde dratt på Arcon, så ville dette absoult vært en modul som jeg ville satt meg ned med.
Takk.

Sitat:
På tross av at jeg ikke er noe glad i GURPS.
Få er glade i GURPS her på forum... Det er for så vidt litt bakvendt å laga denne soga i GURPS - det vert forholdsvis mykje informasjon å ta inn for spelarane, og GURPS glitrar eigentleg mest i kampanjespel. På den andre sida er det GURPS sine omfangsrike verdsbøker som har gjeve meg storparten av materialet til soga, og eg har god lyst til å blesta eit system eg er svært glad i.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Emner
arcon, moduler, pirater, sjørøvere

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:13.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia