Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Datatreff og dataspill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2/07-2010, 14:47
Hagazussa sin avatar
Hagazussa Hagazussa er offline
Medlem

Standard Re: Hva er det nyeste dataspillet du fikk deg?

Jeg synes Silent Hill 5 Homecoming var veldig bra jeg, spennende historie og definitivt rette Silent Hill følelsen. Jeg er enig i at det slår ikke Silent Hill 2, men så er toeren et helt genialt spill, men Homecoming er fremdeles et veldig bra spill. Jeg er glad i Japanske spill og Japanske historier, men det betyr ikke nødvendigvis at noe er dårlig selv om det er mer Vestelig.

Hva er foresten Steam?
If I may ask, Jicon, what does your sweetheart say about what you see and do in your work? I mean, I don't know where she's from, but a fair number of women from any country would have their men's heartblood if they so much as suspected he'd be guarding a flock of naked witches.
Svar med sitat
Gammel 2/07-2010, 19:03
omega1no sin avatar
omega1no omega1no er offline
Medlem

Standard Sv: Hva er det nyeste dataspillet du fikk deg?

Steam er en av mange windows klienter hvor man kan kjøpe og laste ned rene elektroniske utgaver av spill, steam er vel definitivt den dyreste å bruke.

Skaperen av Brent Jord
Svar med sitat
Gammel 3/07-2010, 00:37
Hagazussa sin avatar
Medlem

Er det noen bra der da, har noen nedlastede spill til PC, men da gjerne spill i fra små produsenter, de beste jeg har er Larva Mortus (skytespill hvor man er monsterjeger) og Avyond (turned based rollespill), men de er begge kjøpt rett i fra spillskaperne sine nettsider.
If I may ask, Jicon, what does your sweetheart say about what you see and do in your work? I mean, I don't know where she's from, but a fair number of women from any country would have their men's heartblood if they so much as suspected he'd be guarding a flock of naked witches.
Svar med sitat
Gammel 3/07-2010, 08:57
omega1no sin avatar
Medlem

Standard Sv: Re: Hva er det nyeste dataspillet du fikk deg?

Sitat:
Opprinnelig postet av Hagazussa Vis post
Er det noen bra der da, har noen nedlastede spill til PC, men da gjerne spill i fra små produsenter, de beste jeg har er Larva Mortus (skytespill hvor man er monsterjeger) og Avyond (turned based rollespill), men de er begge kjøpt rett i fra spillskaperne sine nettsider.
Dette er de samme du kjøper i butikken, ikke slike små flash/java type spill, alt fra Dawn of War til Alpha Protocol osv.

Skaperen av Brent Jord
Svar med sitat
Gammel 3/07-2010, 12:39
Hagazussa sin avatar
Medlem

Ah, da tror jeg at jeg foretrekker å kjøpe spillene på disc slik at jeg kan ha dem i hyllen.
Svar med sitat
Gammel 3/07-2010, 14:16
omega1no sin avatar
Medlem

Standard Sv: Re: Hva er det nyeste dataspillet du fikk deg?

Sitat:
Opprinnelig postet av Hagazussa Vis post
Ah, da tror jeg at jeg foretrekker å kjøpe spillene på disc slik at jeg kan ha dem i hyllen.
Den største bonusen er da, at du kan ikke miste spillet, og det har full kvalitet og man trenger ikke å bekymre seg om riper. Minus er at det tar masse HD plass, så det lønner seg bare å ha nede noen spill om gangen hvis man ikke har mange gig harddisk.

Skaperen av Brent Jord
Svar med sitat
Gammel 3/07-2010, 19:00
Hagazussa sin avatar
Medlem

Sant nok, men nå tror jeg ikke at jeg har mistet et spill hitill, eller jo det var et Barbie spill jeg hadde som liten som jeg lånte til noen med små barnebarn for flere år siden som jeg aldri brøy meg om å mase for å få igjen, men hvis man mister mye spill så er det helt klart en fordel, eller hvis man vil spare plass.
Svar med sitat
Gammel 4/07-2010, 16:24
Hagazussa sin avatar
Medlem

Gubben plukket netopp opp Zen Pinball plus to tilleggs bord, Street Figther og Excalibur til meg via Playstation store. Veldig bra spill, artige bord, føles vel så nært ekte flipper spill som dataspill kan gjøre.

Vi plukket også opp Echoes, et lite 10 kr minispill der man smaler krystaller og prøver å undgå vesener som oppstår i fra ens egene handlinger, enkelt konsept men artig.
Svar med sitat
Gammel 25/07-2010, 01:19
Hagazussa sin avatar
Medlem

Gubben kjøpte Singularity til PS3 til meg i dag. Jeg har ikke fått prøvd spillet ennå, det er en Science Fiction shooter.

Jeg kjøpte meg en PS2 spill på tilbud når jeg var nede på ferie hos min mor det heter Soul Nomad & the World Eaters. Dette er et RPG/Fantasy/Strategi sak spill. Jeg har ikke fått prøvd det ennå for jeg har netopp kommet hjem men det ser lovende ut.

Jeg har fått meg Star Gladiator Episode I: Final Crusade til PS1 som jeg kjøpte brukt på QXL. Dette er et sloss spill i fra Capcom men mer Science Fiction aktig enn de mer kjente spillene deres. Spillet kom i posten mens jeg var hos min mor, jeg har ikke fått prøvd det ennå, men det er et Capcom sloss spill så jeg har høye forventninger til det.
Svar med sitat
Gammel 25/07-2010, 10:40
Crowax78 sin avatar
Crowax78 Crowax78 er offline
Forbundsstyret (vara)

Cool Sv: Hva er det nyeste dataspillet du fikk deg?

Mount&Blade : Warband
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:19.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia