Gå tilbake   Hyperions webforum > Hyperion - N4F > Åpent forum > Tull og Tøys

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 4/07-2005, 14:27
HOT sin avatar
HOT HOT er offline
Eksplosiv

Standard Sv: Canal Digital...

LUCKY BASTARD!!! Har UPC og hadde BBC World, vi fikk det bedritne CNN istedenfor. BBC World har programmer som knuser CNN. Skal vi bytte?
HOT
Gammel 4/07-2005, 15:28
Daimonion sin avatar
Daimonion Daimonion er offline
Medlem

Jeg har ikke mistet MTV, men det er jeg nesten glad for, tross den fæle frosken og alle bleep-bleep-vennene hans...Men tanken på egen R&B-kanal og 13-åring i huset som skrur på musikk til alle døgnets tider...nei, den hadde vært uutholdelig.

Takke meg til litt Ozzy og fam og noen teite frosker, fremfor "kontinuerlige musikkvidoer" i overnevnte sjanger...*grøss*
Svar med sitat
Gammel 5/07-2005, 21:24
punch sin avatar
punch punch er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Snikende Tigger
Amerikans cartoon network, da? For det har vel vært nordisk fra før? Har ikke hatt tid til å sjekke ennå, men det kommer nok.
Ingen amerikansk kanal har noensinne vært vist i Norge, og det kommer dessverre ikke til å skje heller. Det er alltid europeiske eller nordiske eller norske versjoner av kanalene. Og de versjonene må alltid "skreddersys" til det lokale markedet, selv om dette alltid gjør dem dårligere. MTV ble virkelig dårlig da det gikk fra å være MTV Europe til MTV Nordic.
"The Internet is more like a plumbing trap. People pour masses of crap down it, but occasionally you need to reach in and search for a valuable item, and you come out covered in shit." -- found on the Internet
Svar med sitat
Gammel 30/08-2005, 15:58
hobgoblin hobgoblin er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av punch
Ingen amerikansk kanal har noensinne vært vist i Norge, og det kommer dessverre ikke til å skje heller. Det er alltid europeiske eller nordiske eller norske versjoner av kanalene. Og de versjonene må alltid "skreddersys" til det lokale markedet, selv om dette alltid gjør dem dårligere. MTV ble virkelig dårlig da det gikk fra å være MTV Europe til MTV Nordic.
vel dette gjelder vel bare underholdningskanaler? slikt som nyhetskanaler sendes vel i orginalutgave?

uansett, jeg vet ikke om amerikansk cartoon network hadde vært noe bedre. oversaksa og dårlige oversatte anime serier? nei takk. da går jeg heller på nettet og finner meg en samling med fansubs
Svar med sitat
Gammel 30/08-2005, 20:23
Herman sin avatar
Herman Herman er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av hobgoblin
vel dette gjelder vel bare underholdningskanaler? slikt som nyhetskanaler sendes vel i orginalutgave?
Har du hørt om CNN Europe?
Jeg innbiller meg også at MSNBC sender en egen europeisk utgave, mens jeg innbiller meg at FOX News sender det samme i Europa og USA.
Svar med sitat
Gammel 30/08-2005, 22:04
hobgoblin hobgoblin er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Herman
Jeg innbiller meg også at MSNBC sender en egen europeisk utgave, mens jeg innbiller meg at FOX News sender det samme i Europa og USA.
urk, sant nok. ser bare bbc om jeg skal nyheter fra utlandet.

og fox news er vel propagandakanal nr en for tiden eller noe etter hva jeg har hørt. hadde vært morro om dem sendte to kanaler som meldte nyheter forskjellig
Svar med sitat
Gammel 6/09-2005, 18:07
punch sin avatar
punch punch er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Herman
Ja vi har CNN International (muligens en europeisk utgave av CNN International). Vi har NBC Europe, eller MSNBC Europe eller noe, vet ikke forskjellen, men i hvert fall ikke amerikansk. Jeg får ikke Fox News selv, men jeg kan egentlig ikke tenke meg at den sender helt likt innhold i USA og Europa..? I så fall er det den første jeg har hørt om.
"The Internet is more like a plumbing trap. People pour masses of crap down it, but occasionally you need to reach in and search for a valuable item, and you come out covered in shit." -- found on the Internet
Svar med sitat
Gammel 6/09-2005, 23:29
Herman sin avatar
Herman Herman er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av punch
I så fall er det den første jeg har hørt om.
CNN sendte de samme sendingene over hele verden de første årene.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:29.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia