Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Brett-, Kort- og Miniatyrspill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15/12-2008, 23:25
Hrafnir sin avatar
Hrafnir Hrafnir er offline
Medlem

Standard Sv: Warmachines/Hordes har dratt meg inn

Mitt problem er at jeg er veldig kravstor, samtidig som jeg ikke er så flink til å male Det dukker hele tiden opp ting jeg ikke mestrer, og som gjør at jeg legger et prosjekt på hylla for en stund.
Svar med sitat
Gammel 16/12-2008, 00:37
Kaptajn_Congoboy sin avatar
Kaptajn_Congoboy Kaptajn_Congoboy er offline
Medlem

Aiyana & Holt vs High Paladin Vilmon = Mega Win (Ayiana kan gi Holt magic attacks som han så deler ut to av, evt flere om han er i nærkamp, med RAT8 POW12)

...særlig når man jo spiller de der røde som mangler Arc Nodes.

De er jo også fantastiske å male. Koste meg skikkelig med dem.
Svar med sitat
Gammel 16/12-2008, 01:07
Hrafnir sin avatar
Medlem

Regner med at jeg får dem i posten i slutten av romjula, eller rett over nyttår. Holt er en flott mini som jeg gleder meg til å male ja. Ellers må jeg lage et ordentlig prosjekt for Man-o-War Drakhunen. Den skal males fort. SÅ jeg får gjøre meg ferdig Med Gudrun i løpet av Jula. Tror jeg kjøpte Kell også, men nå er jeg sannelig ikke sikker på hvorfor. Kanskje for å kunne fielde en enda mer sinnsyk Advance deployed army?
Nå kan jeg altså fielde:
Widowmakers, Gudrun the wanderer, Ogrun bokur, Kell, 2x manhunters og Yuri the Axe midt på bordet (232 poeng).
Spørsmålet er bare hvordan jeg skal få en warcaster opp til dem etter det... Nu vel. Det skal bli artig å årøve.
Svar med sitat
Gammel 16/12-2008, 09:08
Medlem

I battlereporten i den andre tråden stilte Gil med en hær med mye AD (dog ikke så mye som du foreslår). Man skal være forsiktig med plasseringen av dem mot Menoth, da Vilmon er interessert i å "hoppe" fra figur til figur nedover bordet (han stopper typisk for å slå ting som er mer verdt enn ham selv i stykker) og det blir ofte et problem for deg med AD.

Jeg har alltid forestilt meg Gudrun (det heter min kusine og) og Drakhunen som en god kombo da Gudrun er den ultimative speed bump og Drakhunen den ultimative countercharger.

Jeg bruker Keil til å skyte Cleansers i ryggen, siden han treffer dem lettere enn dem selv. Han er dog ikke så mobil da han kun har DEF13 og først får den ordentlig gode DEF'en når han står og kuker i Cover/Concealment og Lurker, så Aiyana og Holt har egentlig tatt jobben hans.

En ting mange glemmer med Aiyana og Holt er at det ikke bare er å låse dem i melee, som mange andre skytesoloer. Det er faktisk livsfarlig å løpe inn i melee med dem om du ikke har ARM18 eller helst mer: Holt er så interessert i å passe på alvepiken sin at han får boostede attacks når hun er i meleee med noe, og siden han kan skyte i nærkamp serverer han 2xPOW12 og 2xPOW9 med boostede angrep. Det svir skikkelig. Folk som ikke kjenner dem blir ofte helt forstemte: de har på et tidspunkt spist Yuri, en Manhunter og Fenris og holdt en hel flanke alene for meg. Litt risky da de må ta en check mot CMD9 når Fenris kommer forbi, men dog...
Svar med sitat
Gammel 31/12-2008, 15:21
omega1no sin avatar
omega1no omega1no er offline
Medlem

Da ble det gaver år også.

Fenris
Lich Lord Terminus
Epic Dark Prince
Woldwarden

og

Kommander Irusk

Nå, må bare alt dette flytte rotet komme i sine respektive plasser, så jeg kan pinne figurene, rense dem, prime dem så de kan bli begynt å males opp.

Terminus sine vinger ser ut som et helvetes mareritt å feste, ikke mye plass til pinning på den....

Skaperen av Brent Jord
Svar med sitat
Gammel 1/01-2009, 16:15
Hrafnir sin avatar
Medlem

Jul ja... Måtte stå for julegavene selv på denne fronten, men det ble:
Vlad,
Man-O-War Drakhun
Ayana and Holt
Stoneschribe chronicler
og gobbers.
Det som er bra er at jeg endelig har fått ut fingern på malinga. Vlad burde være ferdig om litt.
Svar med sitat
Gammel 5/01-2009, 13:01
Medlem

Jeg fikk tøfler. Ikke-materialistisk jul i år. Sånn bortsett fra mobiltelefonen mine foreldre syntes de måtte gi meg da det var for stusselig at jeg ikke skulle få noe. Og filmen fra søstrene. Pokker ta dem som bryter ikkeangrepspakter (men takk for mobiltelefon og film alikevel).

Jeg fikk dog, med Hrafnirs hjelp, rekruttert en ny Cygnarspiller i Oslo (den første jeg kjenner til) og forhåpentligvis fyrt opp under ræva på de andre Gjøvikingene. Verdensherredømme er rett rundt hjørnet.
Svar med sitat
Gammel 5/01-2009, 20:53
Hrafnir sin avatar
Medlem

Oslomannen maler og maler, og sendte senest i dag inn en ny bestilling. Han er ordentlig på kroken
Svar med sitat
Gammel 5/01-2009, 22:49
Einherjar Einherjar er offline
Medlem

Men oslomannen er ikke rask akkurat
Svar med sitat
Gammel 5/01-2009, 23:35
Medlem

Hva faen, rekrutterer jeg blant Institutt for Norrøn Filologi? Det er uante dybder i disse gutta.

Árs ok fridr!
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Emner
hordes, miniatyrer, privateer press, steampunk, warmachines

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:23.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia