Melding fra Hyperion: |
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg har hatt en sniktitt og det ser veldig lekkert ut, bra jobba kjære redaksjonsstyre og designer! Gleder meg til å få det lekre glansede papiret i hendene og bla fra side til side.
|
||||
|
||||
![]()
Enig! Jeg er jo så heldig at jeg deler bolig med nevnte designer, så jeg har fått en tilsvarende forhåndsvisning. Blir et vakkert og innholdsrikt magasin
![]()
|
||||
|
||||
![]()
...kom i posten i dag! Pent nummer. Likte særlig bildene fra Hviterusslandslaiven (som jeg dessverre ikke fikk reist på da jeg ble syk dagen før
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kom i posten i dag også. Et veldig bra nummer av Pegasus - kudos til redaksjonsstyret, redaktør og designer! Likte spesielt:
- Christers relativt konstruktive kronikk om Landstinget og veiene videre - Nano - men hva er det som skjer i siste rute? Please, Thomas, kan du lage mer? Må vite! - Nice bilder av miniatyrer i Jonas´ artikkel - Monkey Island! - Hvordan vinne jula - ikke det at jeg kommer til å kjøpe disse tingene, men jeg lo godt av hva folk får seg til å lage. ![]() Og gratulerer så mye med tegneserieprisen, Thomas! Vel fortjent. |
||||
|
||||
|
||||
![]()
Flere her: http://fantasyinlaiv.no/photos1943/
|
||||
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Vokteren;127903]- Hvordan vinne jula - ikke det at jeg kommer til å kjøpe disse tingene, men jeg lo godt av hva folk får seg til å lage.
![]() QUOTE] Steike, får ikke Vilde lego-bling til jul altså? Og hvem vil vel ikke ha darth vader toaster da?
|
||||
|
||||
![]()
Jeg vil gjerne ha en Darth Vader-toaster å gi som gave, men jeg har ingen å samarbeide med der borte
![]() |
||||
|
||||
|
||||
![]()
I kveld samles noen av Pegasusens venner på Cafe Sara i Oslo fra rundt åtte. Dr. Crow kommer dessverre ikke, men han trenger vi ikke uansett.
|
||||
|
|||
|
|||
![]()
Endelig så har vi fått utvida litt igjen.På bygg med nytt kjøkken snart ferdig. Blir vel ingen foto før vi er nede sjøl i juni. Skal bli godt å få inn steikeovn etc sånn at man kan varte opp med litt egenlaga steik til venner og naboer.
Påbygget ble på 3,5m x 4m.Regner med at det holder som kjøkken.
Bokmerker |
Trådverktøy | |
Visningsmoduser | |
|
|