Gå tilbake   Hyperions webforum > Hyperion - N4F > Arrangement > Landsting

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 28/10-2009, 19:48
lost and lonely sin avatar
lost and lonely lost and lonely er offline
Forbundsstyret (vara)

Standard Vi i FS, AU og Deskom 2009-2010

På oppfordring av flere forumitter starter jeg denne tråden slik at vi i det kommende AU, FS og ikke minst Deskom kan introdusere oss til gjengen..
litt om hvem vi er, så blir vi ikke bare en gjeng ukjente fjes.

"Det finnes to sannheter her i verden. Den ene er at Jorden er rund, den andre, at Kaare Berg er skummel."
Sitat Ukjent Kilde
Svar med sitat
Gammel 28/10-2009, 19:53
lost and lonely sin avatar
lost and lonely lost and lonely er offline
Forbundsstyret (vara)

Standard Sv: Vi i FS, AU og Deskom 2009-2010

Jeg kan jo begynne..

Hei folkens, jeg er Dina Ramse.. en aktiv forumitt her siden jeg var 16..
wow begynner å bli gammel..
Nå er jeg 21 år, og satt i fjor i Forbundsstyret, og sitter i kommende Forbundstyret.
Jeg er medlem av Spillskaperlauget , Holmcon, Arcon.. og regner med å ta turen til Hexcon i år også. Jeg liker å se på film, spille rollespill, med og uten terninger og jeg elsker å lage mat..

Jeg bor på Frogner, i Oslo sammen med kjæresten min Olav (også her på forumet ) og gleder meg til å begynne å "jobbe inn greiene" som vi sier i Hyperion..
"Det finnes to sannheter her i verden. Den ene er at Jorden er rund, den andre, at Kaare Berg er skummel."
Sitat Ukjent Kilde
Svar med sitat
Gammel 28/10-2009, 20:32
SirGalrim sin avatar
SirGalrim SirGalrim er offline
Medlem

Gaute Juveth. 26 år. Medlem av Desisjonskomiteen for andre året (Sitter to år av gangen), og er eneste veteran i komiteen da de andre trakk seg. Spilt rollespill siden jeg var 13-14 år. Var med å stifte Spillskaperlaget i 2004 og satt som styremedlem der i mange år. Startet også Terningen - En spillforening i Grenland, var leder der et par år før folk flytta til hvert sitt. Var første gang borti Hyperion i forbindelse med Lokallagslederkonferansen (LLK) 05. Ble snappet opp til å sitte i den beste programkomiteen forbundet har hatt noensinne om jeg må få si det selv. Stilte deretter til Forbundstyret. Husker det var veldig skummelt. Hadde et fantastisk seminar på Glomstad. Hadde tre fine år i Forbundstyret, ble dyttet inn i Desisjonskomiteen i fjor. Har forsåvidt hatt ett fint år der og, men det ble langt fra slik som ventet.

I disse internetttider kan jeg forøvrig følges på Twitter og på blogg.

Sist endret av SirGalrim; 28/10-2009 kl 23:52
Svar med sitat
Gammel 28/10-2009, 20:39
merilin merilin er offline
Starbuck

Hallo!

Jeg heter Berit Emilie Nordbø, 24 år og kommer fra Trondheim. Nå bor jeg på Sørumsand, sammen med samboeren min (som jobber inn greier for The Gathering og som er medlem i TSP), i noen år før jeg etterhvert flytter tilbake til gården - det som er planen iallefall.

Til vanlig studerer jeg vernepleie på Høgskolen i Akershus, og har halvannet år igjen av studiet. Jobber som fast helgevakt og ekstravakt på en omsorgsbolig for døve (geriatri/alderspsykiatri).

Jeg er selv hørselshemmet, de av dere som var på Landstinget så kanskje noen vifte med hendene fra talerstolen et par ganger Har Cochlea Implantat, en form for høreapparat, så litt hører jeg jo også.

Kommer fra foreningen KANDU, og er i mitt fjerde år som crew i The Gathering. Nærmere bestemt Info: Content hvor vi jobber med å få ut informasjon til deltakerne - erfaringen herfra vil jeg ta med til Hyperion og bruke på nettsiden n4f.no. Jeg er også medlem i TSP, men har ikke rukket å være med så mange ganger. Kommer på OSFF hvertfall!

Jeg synes at laiv og spilling virker innmari spennende, men jeg har ikke fått prøvd det enda. Noen som kan gi meg et dytt?

Ellers liker jeg fotografering, Battlestar Galactica, titte på demosceneprods, dra på festivaler, historier fra andre verdenskrig, reise og oppleve nye ting. Jeg liker ganske mye egentlig.

Jeg sitter i Arbeidsutvalget 2009, og det er mitt første verv i Hyperion. Omtrent nå føler jeg at jeg har funnet "min plass", og gleder meg utrolig til å jobbe inn greier ut neste år.
Gammel 28/10-2009, 23:05
Erlend S. Bruer sin avatar
Erlend S. Bruer Erlend S. Bruer er offline
Medlem

Hallo, Hyperionister!

Jeg er Erlend Sand Bruer, nå leder i valgkomiteen og sitter i valgkom også i 2010. Har spilt miniatyrspill siden jeg var 9 år, og rollespill siden jeg var 12, med en masse dataspilling ispedd (en sunn oppvekst på Holt-Vestvollen). Har vært i Hyperion en stund, ble med i valgkom i 2005, AU 2006, leder i Hyperion 2007 og 2008. I det fantastiske foreningslivet er jeg programsjef i Spillfestivalen Arcon, som jeg har vært på hvert eneste år siden jeg var 12. Er også aktiv i SKSF, driver med rollespilldesign og er en aktiv og beinhard brettspiller

Jeg studerer til master i sosialpsykologi ved Universitetet i Oslo, sitter på et kontor på Psykologisk Institutt til daglig. Jeg har hatt flere verv i organisasjonslivet enn jeg kan telle, sitter nå også som Kulturstyreleder i Studentsamskipnaden i Oslo og i Arbeidsutvalget i Landsrådet for Norges Barne- og Ungdomsorganisasjoner (LNU).

Jeg gleder meg til å være med i rekrutteringsarbeidet, hjelpe til med å skaffe folk til kursing av de nye tillitsvalgte og gi Hyperion videre til neste generasjon folk
Gammel 29/10-2009, 13:39
REG!NE sin avatar
REG!NE REG!NE er offline
Forbundsstyret (vara)

Hei, mennesker!
Mitt navn er Regine Folkman Rossnes (17 år), og jeg er blitt vara i forbundstyret.
Jeg går på Oslo Katedralskole hvor jeg sitter i styret til KFE (Kattas fabelprosaiske elevsamfund). Selv har jeg vært i Sekreteriatet til forrige forbundstyremøte og landstinget i år. Jeg har også gophret på Regncon i Bergen og skal jobbe litt med Oslo Science Fiction festival.
Ellers er jeg medlem i SKSF (Skedsmokorset spillforening), og drar på møtene deres som er hver onsdag.

Gleder meg til å møte folk
Svar med sitat
Gammel 29/10-2009, 15:29
Julie-Andersen sin avatar
Julie-Andersen Julie-Andersen er offline
Medlem

Hei!

Jeg er Julie Andersen er 20 år og sitter i FS et år til. Kommer ifra Skedsmokorset, men bor i Kongsberg et år til med samboeren.
Jeg er med i SKSF,SSF, Arcon og Regncon. I SKSF har jeg vært i styre og i triumviratet i tre år til sammen.
Har jobbet som gopher i fem år på Arcon, er nå i utvalget, og ca fire år som sekretariat på diverse hyperions arransjemanger.

Jeg liker å tenke på megselv som en arbeider, og det tror jeg hyperion trenger i 2010!

Mine interssser er: internett, data/konsollspill, rollespill, sci-fi og fantastisk litteratur.

Spillt data/konsollspill siden jeg var 8 år, og er ellers en hardbarket nerd.

PS. dette innlegget er preget av sykdom, så vet du det

Sist endret av Julie-Andersen; 29/10-2009 kl 20:35
Svar med sitat
Gammel 29/10-2009, 16:16
ptalatas ptalatas er offline
Desisjonskomiteen

Patrick Talatas, 26 år. Supplert inn i Desisjonskomiteen for ett år. Jeg sitter i styret i SSF, utvalg i Arcon og er ellers medlem i Regncon (som jeg representerte som delegat på LT), Golem og TSP. Startet min reise inn i det fantastiske spillmiljøet på barneskolen med miniatyr-, brett- og rollespill. Var på første LAN med noen venner fra ungdomsskolen. På videregående ble jeg aktiv i KFE og skulket skole med dem for å få biletter til Ringenes Herre filmene. Møtte Johannes Berg rundt samme tid og ble med han og Herman til Hexcon, gophet for første gang på Arcon og var en kort tid inne i arbeidet med å få Imagonem oppe på beina igjen. Mye av min organisatoriske erfaring har jeg fra andre organisasjoner. Har blandt annet sittet i Landstyret til NU, som vara til Landsstyret til EO og i Fylkesstyret til Naturvernforbundet Hordaland. Studerer nå på første år av en Master i Historie ved Universitetet i Bergen.

Ikke veldig aktiv her på forumet, selv om jeg leser mye av det som blir postet. Da er jeg enklere å finne på forumet til Regncon, hvor mange av oss som liker å leke sammen i Bergen samles.
Svar med sitat
Gammel 31/10-2009, 12:57
Elin sin avatar
Elin Elin er offline
Forbundsstyret

Smile Sv: Vi i FS, AU og Deskom 2009-2010

Hei, jeg heter Elin Oksavik, blir 30 år på lillejulaften, har nettopp kjøpt meg min første leilighet på Keyserløkka i Oslo og jobber til daglig i asylavd. til UDI.

Dette blir mitt tredje år i FS. Før det har jeg vært ansatt som organisasjonssekretær i Hyperion da det var helt nytt (2004 og 2005). De fleste kommer inn i verv i Hyperion via en medlemsforening. Det gjorde ikke jeg, jeg kom direkte inn i Hyperion som deltidsansatt. Derfor har bestandig hjertet mitt ligget hos organisasjonen Hyperion, ikke enkelte interesser eller foreninger.

Jeg elsker fantastiske fritidsinteresser og driver hovedsakelig med media og brettspill, men har en åpen holdning til alt som er nytt og spennende. Jeg er opptatt av det kreative knyttet til media og er en brennende forsvarer av fanart og fanfiction.

Ellers håper jeg vi får et bra år - kjære nye FS - vi snakkes!

Svar

Bokmerker

Emner
arbeidsutvalget, desisjonskomiteen, deskom, forbundstyret, nyefjes

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 22:01.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia