Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping > R.I.S.K.

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 22/01-2009, 00:58
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Standard Åååå, jeg har lyst å snakke om RISK-ideen min!

...men konkurransen er anonym, så da er det vel ulovlig! Velvel. Jeg kommer nok til å måtte lage bidraget mitt på 24 timer, fordi jeg skal masse andre greier denne uken. Men jeg har allerede lyst å spille det

Det er litt inspirert av dataspill. Og av en Arcon-modul. Og av et tidligere RISK-bidrag.

Kandidatnummeret mitt er "kake".
Gammel 22/01-2009, 01:13
Gorby sin avatar
Gorby Gorby er offline
Medlem

Standard Sv: Åååå, jeg har lyst å snakke om RISK-ideen min!

Stakkars deg Se å få spilltestet det med noen da. Det kan jo få ut litt av frustrasjonen.

Firetop Mountain
Svar med sitat
Gammel 22/01-2009, 09:11
matthijs sin avatar
Medlem

I morges, da jeg kjørte til barnehagen og prøvde å ikke drepe folk på glattisen, fortsatte jeg å designe spillet i hodet mitt.

(Spillet har ingenting å gjøre med å drepe folk på glattisen, forresten. I hvert fall ikke slik jeg har tenkt det skal spilles.)
Gammel 22/01-2009, 09:17
matthijs sin avatar
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Gorby Vis post
Stakkars deg Se å få spilltestet det med noen da. Det kan jo få ut litt av frustrasjonen.
Jeg kan spillteste det med Magnus. Så kan han gå hjem og sove, og lage Inntil vi Synker dagen etterpå. Og så blir han veldig forvirret, fordi han har laget spillet før, så han ender opp med å rive det i små biter og kaste det på gulvet. Og når han plukker det opp, har alle bitene samlet seg til Det Perfekte RISK-bidrag. Og Magnus gråter av glede og lykke, men så kommer det et vindpust inn gjennom det åpne vinduet, og en enkelt bit av spillet, en bitteliten papirlapp, legger seg skjevt. Magnus blir stille. Han ser på spillet som ikke lenger er perfekt. Han legger det fra seg på bordet og går inn på rommet sitt. Han vet at heretter kan det ikke lenger lages RISK-bidrag. Det er over.
Gammel 22/01-2009, 09:24
Kapsberger Kapsberger er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av matthijs Vis post
Og når han plukker det opp, har alle bitene samlet seg til Det Perfekte RISK-bidrag. Og Magnus gråter av glede og lykke, men så kommer det et vindpust inn gjennom det åpne vinduet, og en enkelt bit av spillet, en bitteliten papirlapp, legger seg skjevt. Magnus blir stille. Han ser på spillet som ikke lenger er perfekt. Han legger det fra seg på bordet og går inn på rommet sitt.
Hahahaha! Det spruter kaffe på kontoret i dag.
Svar med sitat
Gammel 6/02-2009, 12:20
Magnus Jakobsson sin avatar
Magnus Jakobsson Magnus Jakobsson er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av matthijs Vis post
Jeg kan spillteste det med Magnus. Så kan han gå hjem og sove, og lage Inntil vi Synker dagen etterpå. Og så blir han veldig forvirret, fordi han har laget spillet før, så han ender opp med å rive det i små biter og kaste det på gulvet. Og når han plukker det opp, har alle bitene samlet seg til Det Perfekte RISK-bidrag. Og Magnus gråter av glede og lykke, men så kommer det et vindpust inn gjennom det åpne vinduet, og en enkelt bit av spillet, en bitteliten papirlapp, legger seg skjevt. Magnus blir stille. Han ser på spillet som ikke lenger er perfekt. Han legger det fra seg på bordet og går inn på rommet sitt. Han vet at heretter kan det ikke lenger lages RISK-bidrag. Det er over.
Nydelig! Jeg er jo lett å glede når noen skriver om meg, men likefullt er dette den fineste miniteksten jeg har lest på lenge, ikke minst på grunn av den lekne intertekstuelle refereransen. (Teksten handler selvsagt om Matthijs, "Ukker Inkelimp" er hans alter ego.)

Svar med sitat
Gammel 6/02-2009, 12:35
matthijs sin avatar
Medlem

Åh, De Buldrende Fjellene. Vi vil aldri se deres like.

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:26.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia