Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping > R.I.S.K.

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26/02-2010, 14:16
Lærer Vinge Lærer Vinge er offline
Medlem

Standard Sv: R.I.S.K. Runde 6 - Livets mysterier

Hei igjen. Det er fint med tilbakemeldinger, og jeg er enig med mange av dem. Mye av det så jeg allerede da jeg leverte inn spillet. Det som kanskje var nytt for meg, var uklarhetene rundt målgruppe. Som Exar sa virker det mer som en tolvåring-greie enn en femtenåring-greie, og når jeg tenker meg om tror jeg kanskje jeg kan ha sett for meg mer av en tolvåring enn jeg var klar over.

Og så takk til Magnus. Du ser ut til å ha lest et spill som ligger ganske nært opptill det spillet jeg hadde lyst til å lage. Selv er jeg ikke fullt fornøyd med gjennomføringen, men jeg har i det minste klart å gjøre synlig noe av intensjonen.
Svar med sitat
Gammel 14/07-2010, 02:21
Hagazussa sin avatar
Hagazussa Hagazussa er offline
Medlem

Standard Re: R.I.S.K. Runde 6 - Livets mysterier

Jeg hørte om en TV serie som minte meg om dette spillet. Mission Magic. Det handler om en skolelærerinne som har magiske evner som har med seg en gruppe med seks elever på eventyr. Dette var en tegnefilm serie som gikk på 70 tallet, men som nå er ute på DVD.
If I may ask, Jicon, what does your sweetheart say about what you see and do in your work? I mean, I don't know where she's from, but a fair number of women from any country would have their men's heartblood if they so much as suspected he'd be guarding a flock of naked witches.
Svar med sitat
Gammel 16/07-2010, 20:51
Martin Bull Gudmundsen sin avatar
Martin Bull Gudmundsen Martin Bull Gudmundsen er offline
Medlem

Standard Sv: R.I.S.K. Runde 6 - Livets mysterier

Takker for tipset. Hvis jeg skal gjøre noe mer med lærer Vinge kan det være nyttig å sjekke ut.

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:51.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia