Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping > R.I.S.K.

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 29/05-2007, 19:20
Temple sin avatar
Temple Temple er offline
Medlem

Standard Sv: R.I.S.K. Runde 3 - Arcana Bortenfor, Bakenfor diskusjon

Jeg eri ferd med å gå inn i en inspirert periode igjen,og har begynt å skjeletil Arkana og får lyst til¨å sette meg ned og revidere det.

Jeg har blitt spurt om å arrangsjere Arkana på Hexcon, noe jeg meget gjerne takket ja til. Det er også litt derfor jeg gjerne vilfliog pusse litt på skapningen min før andre får se den. Vil jo gjerne gi et godt inntrykk av meg selv som spillskaper.

Så jeg lurer på: Er det noen som har fått spilt Arkana?

Hvis noen har det, hvordan gikk det? Husker dere noen ting som gikk bra? Mindre bra? Ikke i det hele tatt?

Hvis ikke, kunne noen tenke seg å teste det, og gi tilbakemelding?

Jeg får ikke spilltestet det, dagruppa mi har sagt ganske klart ifra om at de er mer interessert i tradisjonell spilling.
Gammel 29/05-2007, 21:39
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Jeg har lyst å spillteste det...

...men etter at jeg så hva som skjedde etter spilltesten av Downtown, er jeg mer usikker - jeg vil jo gjerne at du skal ha en sjanse til å fullføre spillene dine.

Har du vurdert å sette det opp på Arcon? Spilltest på con er ikke dumt! (Ja, jeg vet det høres litt absurd ut å teste på con før spilling på en annen con, men det er mange som drar på Arcon for å prøve nye rare ting, og selv i utestet tilstand er nok Arcana et par hakk bedre enn mye rart jeg har sett på festival).
Gammel 29/05-2007, 21:50
Temple sin avatar
Temple Temple er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av matthijs Vis post
Jeg har lyst å spillteste det...

...men etter at jeg så hva som skjedde etter spilltesten av Downtown, er jeg mer usikker - jeg vil jo gjerne at du skal ha en sjanse til å fullføre spillene dine.

Har du vurdert å sette det opp på Arcon? Spilltest på con er ikke dumt! (Ja, jeg vet det høres litt absurd ut å teste på con før spilling på en annen con, men det er mange som drar på Arcon for å prøve nye rare ting, og selv i utestet tilstand er nok Arcana et par hakk bedre enn mye rart jeg har sett på festival).
Jeg sitter faktisk og pusler med Downtown akkurat nå! J
eg trenger å komme inn i en kreativ periode skjønner du, før jeg kan jobbe skikkelig. Det er ikke første gangen jeg har sittet meg ned med Downtown i det siste heller, så noe skjer det da.
Men som sagt,jeg må inn i en "flow" for å kunne jobbe skikkelig.Jeg arbeider i kreative eksplosjoner, og de ervanskeligeå skru av og på..

Skulle gjerne kommet meg på Arcon altså, det er ikke det. Men jeg har kjerring og unger og forholde meg til. Hvis jeg får anledning, så kommer jeg til å dra som et olja lyn til Arcon, men det ser litt dårlig ut akkurat nå.
Gammel 6/07-2008, 01:23
Ole Peder Giæver sin avatar
Ole Peder Giæver Ole Peder Giæver er offline
Medlem

WoW! Merkelige synkronisiteter. Mulig du visste det, men det var nytt for meg:

"Engel (German for angel or angels) is a role-playing game. The original German version uses a rule system in which the Gamemaster and players draw associative, tarot-like cards instead of rolling dice to determine the outcome of an event (this system is called the Arcana system in the original German version)."

http://en.wikipedia.org/wiki/Engel_%...laying_game%29

(Måtte såklart gjøre litt research da omega1 spurte om ting og tang)
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:37.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia