|
||||
|
||||
![]()
Send dem ferdig anonymisert til meg, så legger jeg dem ut på Orken.
Det er en ork i brønna! Sjekk ut RATS! - Spillteste? Bidra? Ta kontakt på [orcinthewell kanelbolle gmail fluelort com]. SL for Amn-krønikene. "Interaktiv jomfrufråtsing!" - Tomas snakker om å være erfaren spilleder for uerfarne spillere |
||||
|
||||
|
||||
![]() Sitat:
![]() Har opprettet et nettsted, så spillene kommer opp så fort Dina er tilbake fra møte(r), tenker jeg.... |
||||
|
||||
|
||||
![]()
Kult! Jeg tenkte mer om Dina hadde tid til å legge dem ut, det er jo også en prosess. Men bra at folk tar i et tak, jeg føler skikkelig dugnadsånd her jeg nå...
Det er en ork i brønna! Sjekk ut RATS! - Spillteste? Bidra? Ta kontakt på [orcinthewell kanelbolle gmail fluelort com]. SL for Amn-krønikene. "Interaktiv jomfrufråtsing!" - Tomas snakker om å være erfaren spilleder for uerfarne spillere |
||||
|
|||
|
|||
![]()
Ventetiden mellom innleveringsfristen og at arrangørene rekker å legge opp ting er noe av det værste med RISK... Har vente-på-eksamensresultatene-nerver...
Det ALLER værste er tiden fra avstemningen er over til resultatene kommer opp... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sitat:
det er den onde planen min .. mohahaha ..eller kanskje ikke Trådene er lagt frem, og bidragene ligger http://risk07.nocturnia.be/
ELITE DINA HolmCons Playgirl - The Girl on Holmcon -------------------------------------------------------- "Det finnes to sannheter her i verden. Den ene er at Jorden er rund, den andre, at Kaare Berg er skummel." Sitat Ukjent Kilde Sist endret av lost and lonely; 8/02-2011 kl 16:57 |
||||
|
||||
|
||||
![]()
YAY for Dina!!!
|
||||
|
||||
![]()
Jøss, bare seks spill?
|
||||
|
||||
![]()
Spill oppe! Lykken er en varm pdf!
![]() Om syv spill blir for lite å spillteste for deg, er det link til fjorårets spill pluss litt ekstra her. Ville tilbudt hosting, men var nok for treg ![]() |
||||
|
||||
|
||||
![]()
Ser ut til at en del bidrag ikke har kommet rett, fått en del henvendelser på at de har sendt mail (som jeg ikke har fått). Det ser ut til å kun gjelde de som levert for 3-4 dager siden.
ELITE DINA HolmCons Playgirl - The Girl on Holmcon -------------------------------------------------------- "Det finnes to sannheter her i verden. Den ene er at Jorden er rund, den andre, at Kaare Berg er skummel." Sitat Ukjent Kilde |
||||
|
|||
|
|||
![]()
Kanskje de gikk i spam-folderen?
/S
Bokmerker |
Trådverktøy | |
Visningsmoduser | |
|