Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping > R.I.S.K.

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11/11-2004, 20:05
foxtrail foxtrail er offline
Medlem

Standard Sv: R.I.S.K. Diskusjon - "PLUDD – en koselig invasjon" av De tre terningene

hmm. blir litt irritert på alle disse folkene som kritiserer rollespillet vårt(ja, jeg var med på å lage det), særlig når det tydelig fremgår at vi ikke ble ferdige med det. ja ja, kan jo egentlig forstå det. Vi hadde en deadline vi måtte rekke, men det klarte vi dessverre ikke(grunnet spes personlige problemer og andre tilfeldigheter...). Synes jo at det er dumt at vi ikke rakk det, men likevel:det var absolutt morsomt å være med på dette! Det har vært en positiv erfaring. Håper at vi etterhvert blir fullstendig ferdig med rollespillet vårt;liker liksom ikke at det er ufullstendig... Og takk for responsen(ja, den negative og), det hjelper oss til å gjøre det bedre! Det er viktig at dere legger merke til at dette rollespillet ble laget for å være en morsom opplevelse, og det skal være enkelt for også nybegynnere å sette seg inn i!
Svar med sitat
Gammel 11/11-2004, 20:13
foxtrail foxtrail er offline
Medlem

Standard Sv: R.I.S.K. Diskusjon - "PLUDD – en koselig invasjon" av De tre terningene

ops, dobbeltposta.men bare for å svare på kommentaren på at man kanskje burde ta hensyn til personlige problemer. Jeg er egentlig enig i dette,men synes vel at det var omstendigheter(som var litt mer kompliserte enn at "valpen ble påkjørt")som gjorde at vi ikke ble ferdige. La oss si det slik at vi hadde rukket å bli ferdige hvis ikke disse tingene hadde skjedd. Men, men. skal ikke kommentere det videre.

Sist endret av foxtrail; 13/11-2004 kl 19:19
Svar med sitat
Gammel 11/11-2004, 20:22
BT sin avatar
BT BT er offline
En vanlig fyr

Sitat:
Opprinnelig postet av foxtrail
Må innrømme at det er foståelig;vi ble jo faktisk ikke ferdige(grunnet spes personlige problemer...), men er ikke dette noe som burde bli tatt hensyn til?
Nei.

Jeg gir i hvertfall ikke høyere poengsum til folk som fikk valpen sin overkjørt fremfor folk som ikke fikk det den uken konkurransen varte.
Svar med sitat
Gammel 11/11-2004, 23:19
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Foxtrail, merk at det er både positive og negative kommentarer i denne tråden, akkurat som til de andre spillene. Jeg skrev for eksempel at dette er en av mine favoritter!

Spillteksten må stå for seg selv, og vi kan ikke stemme på noe som kunne ha vært, dessverre. Håper dere gjør ferdig PLUDD og får spilt det en del, tror det kan bli bra.
Gammel 12/11-2004, 14:57
Snikende Tigger sin avatar
Snikende Tigger Snikende Tigger er offline
Sneaky

Sitat:
Opprinnelig postet av matthijs
Foxtrail, merk at det er både positive og negative kommentarer i denne tråden, akkurat som til de andre spillene. Jeg skrev for eksempel at dette er en av mine favoritter!
I did!

Sitat:
Spillteksten må stå for seg selv, og vi kan ikke stemme på noe som kunne ha vært, dessverre. Håper dere gjør ferdig PLUDD og får spilt det en del, tror det kan bli bra.
Selvfølgelig til begge deler.

Personlig setter jeg pris på kritikk, vel - konstruktiv i det minste... Dette er tross alt vårt første spill, og jeg tar vel ikke feil om jeg sier vi er de yngste deltakerne i konkurransen heller? Tolker Tomas' NOE GODT til over middels , og Gilberts 2 av 6 på t6 til, "vel, vel... Det var i det minste noe".

- Pink Floyd, the great gig in the Sky
Svar med sitat
Gammel 18/11-2004, 13:26
Martin Bull Gudmundsen sin avatar
Martin Bull Gudmundsen Martin Bull Gudmundsen er offline
Medlem

En koselig spill og en koselig opplevelse å lese. I motsetning til Gilbert mener jeg at barnehagespråket passer godt inn, men på linje med Gilbert synes jeg at fokuset i materialet kunne vært plassert annerledes. En stor porsjon av det som ble ferdig går på å beskrive ferdighetssystemet, som ja, er spennende, gjennomarbeidet og god spillmekanikk, men er det nødvendig? Hovedelementene i dette spillet er 1) rampestreker og 2) peanøttindusert galskap. Et mindre omfattende system som spesifiserer enkle regler for å takle akkurat disse situasjonene ville vært mer hensiktsmessig. Det ville kanskje også gitt bedre tid til å gjøre resten av spillet ferdig?

Dette er et av de mer interessante spillene som har kommet inn til konkurransen, og jeg håper å få se det i mer komplett utgave på et senere tidspunkt.
Gammel 30/11-2004, 12:30
Pinillya sin avatar
Pinillya Pinillya er offline
Medlem

Unnskyld at jeg ikke har postet tideligere men:

som jeg sa til deg tideligere johannes.. Dette er det søteste spillet jeg har noen gang hat lyst til å spille! Når jeg leste det.. sånn ordentlig.. fikk jeg kriblinger i magen. Ikke bare skriver dere på en søt måte, men detaljer som Ole N. Orman får meg til å få lyst til å rufse hodet ditt til du blir svlimmel så søtt er det..

Det er ingen ting galt i at dere skriver søtt.. liker ikke noen det er det kunb fordi det ikke passer DEM. Jeg ønsket ikke å lese side opp og side ned med uorginale ideer skrevet på en kjedelig måte.. det er det så masse av alerede.

foxtrail: Jeg tror at når en som matthijs sier at han liker det, må det være et bittelite gullkorn et sted inni det..

Åh forresten.. Var det et bilde?!! hi hi! hvis det var et bilde av det dere skulle printe inn!!! da.. ha ha hi.. er det sånn de ser ut da!!! Jeg klarer ikke å beskrive hvor mye jeg lo da jeg leste det!!
Særiøst johannes!! det er den dårligste illustrasjonen jeg noen gang har sett!! om du hadde unnskylt deg med at den var ment til å se ut som en to åring tegbing, pga illusjonen.. da hadde det vært ok.. men om det var meningen.. og ikke bare det!!! dere prøvde virkelig å lage den bra!!!
Ha Ha!! Jeg vet jeg har sakt det før men... du sa jeg skulle poste meningen min her.. hi hi hiii..kremt..

Ellers gleder jeg meg til vi skal spille det..

Mvh
Ida
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:56.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia